vrijgezellen feest

01-11-2009 13:47 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mag een vrijgezellenfeestje organiseren!

harstikke leuk, maar ook wel lastig!

Mijn vriendin is geen type voor het verkleed door de stad lopen, op een bierfiets zitten of een of andere workshop doen.Ik ben op zoek naar tips , wat hebben jullie bv gedaan op een vrijgezellenfeestje. Het budget is +- 60 euro pp.
Ben ooit wezen bergklimmen,in zo'n centrum,of indoor skie-les,ook leuk.Voor de minder aktieve vriendin een dagje beauty in de Sauna?Lijkt me ruimschoots kunnen voor 60 euro toch?Veel plezier!
Wij hebben op een vrijgezellenfeest een "glamourshoot" gehad.

Eerst onder leiding van een visagiste elkaar opmaken en daarna met elkaar en alleen op de foto. De foto's werden gemaakt door een fotograaf.

Was echt heel erg leuk.

Je moet wel even goed zoeken, er zijn hele dure shoots, die van ons was maar 25,--euro per persoon. Incl champagne,andere drankjes en voor iedereen een foto.

Daarna flink wat terrasjes gepakt en lekker uit eten geweest.

De bruid had een geweldige dag!
Welke regio ramiaatje?

Dan kunnen we wat gerichter zoeken.
regio amsterdam..

Chaootje, ik kwam al zoiets tegen (fotofeestje) leek me wel leuk maar dat was iets van 60 euro, dus dan is het budget al op. Ik zal nog eens googlen op andere aanbieders.
Of, als ze van iets actiefs houdt, iets bij Dutch Water Dreams, in Zoetermeer. Kun je raften, bodyboarden, flowboarden enzo.

Of een kleur advies voor kleding. Dan kijkt iemand naar je huid en ogen enzo en geeft dan een advies voor kleuren kleding.

En zo'n fotoshoot vind denk ik bijna iedereen wel leuk!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
bonbons maken

picknick met cocktails
Cocktail maken A'dam Eur 57,50

Chocolade A'dam Eur 37,50

Humorworkshop A'dam Eur 34,50

Zelf likeur stoken Eur 45,50

Zingen in de studio met CD opname Eur 49,50

Salsadansen in A'dam Eur 49,50

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven