vrijgezellen feest
zondag 1 november 2009 om 13:47
Ik mag een vrijgezellenfeestje organiseren!
harstikke leuk, maar ook wel lastig!
Mijn vriendin is geen type voor het verkleed door de stad lopen, op een bierfiets zitten of een of andere workshop doen.Ik ben op zoek naar tips , wat hebben jullie bv gedaan op een vrijgezellenfeestje. Het budget is +- 60 euro pp.
harstikke leuk, maar ook wel lastig!
Mijn vriendin is geen type voor het verkleed door de stad lopen, op een bierfiets zitten of een of andere workshop doen.Ik ben op zoek naar tips , wat hebben jullie bv gedaan op een vrijgezellenfeestje. Het budget is +- 60 euro pp.
zondag 1 november 2009 om 14:03
Wij hebben op een vrijgezellenfeest een "glamourshoot" gehad.
Eerst onder leiding van een visagiste elkaar opmaken en daarna met elkaar en alleen op de foto. De foto's werden gemaakt door een fotograaf.
Was echt heel erg leuk.
Je moet wel even goed zoeken, er zijn hele dure shoots, die van ons was maar 25,--euro per persoon. Incl champagne,andere drankjes en voor iedereen een foto.
Daarna flink wat terrasjes gepakt en lekker uit eten geweest.
De bruid had een geweldige dag!
Eerst onder leiding van een visagiste elkaar opmaken en daarna met elkaar en alleen op de foto. De foto's werden gemaakt door een fotograaf.
Was echt heel erg leuk.
Je moet wel even goed zoeken, er zijn hele dure shoots, die van ons was maar 25,--euro per persoon. Incl champagne,andere drankjes en voor iedereen een foto.
Daarna flink wat terrasjes gepakt en lekker uit eten geweest.
De bruid had een geweldige dag!
zondag 1 november 2009 om 14:09
Of, als ze van iets actiefs houdt, iets bij Dutch Water Dreams, in Zoetermeer. Kun je raften, bodyboarden, flowboarden enzo.
Of een kleur advies voor kleding. Dan kijkt iemand naar je huid en ogen enzo en geeft dan een advies voor kleuren kleding.
En zo'n fotoshoot vind denk ik bijna iedereen wel leuk!
Of een kleur advies voor kleding. Dan kijkt iemand naar je huid en ogen enzo en geeft dan een advies voor kleuren kleding.
En zo'n fotoshoot vind denk ik bijna iedereen wel leuk!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!