Vrijheid van meningsuiting op het forum

11-01-2010 19:17 391 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mede-forummers en meelezers,

Dit is de eerste keer dat ik me echt boos zit te maken om iets wat er op het forum gaande is. Alles in mij verzet zich nu hiertegen. Wat is het geval?

Het beleidstopic is gesloten en daarmee is de discussie over beleid gesnoerd. Vervolgens gebeurt er iets, wat mijns inziens niet door de beugel kan. Forummers hebben een waarschuwing gekregen voor het in twijfel trekken van de integriteit van de angels. Of het in twijfel trekken van deze integriteit terecht is, doet er mijns inziens niet toe. Feit dat kritiek op de angels an sich al waarschuwingswaardig is, in combinatie met het sluiten van het beleidstopic, doen bij mij alle waarschuwingsbellen rinkelen.

Iedereen mag zijn mening uiten (mits niet strafbaar zoals racistische opmerkingen) ook hier op het forum! Als de vrijheid van meningsuiting hier niet langer gehanteerd wordt als een groot goed wat onaantastbaar is, ben ik hier weg. Dit is dan niet mijn forum meer. Ik weiger om de mond gesnoerd te worden en op een forum te komen waar censuur heerst.

Wie is er ook van overtuigd dat de vrijheid van meningsuiting hier ingeperkt wordt en dat dit niet kan?

Zwieber
Haken moet ze dus.

Of Macrameeën. Das het nieuwe haken.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Boro je loopt as usual achter.

Kantklossen it is in 2010. Met minstens 16 klosjes.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 12 januari 2010 @ 23:28:

Is neuspunniken een aanvaardbaar compromis?Komen er zulke lange draden uit jouw neus?
quote:Poezewoes schreef op 12 januari 2010 @ 23:28:

Boro je loopt as usual achter.

Kantklossen it is in 2010. Met minstens 16 klosjes.

As usual ?

Pardon ? Jij zegt Dus dat ik ouderwetsch ben ?

- kut, dat ben ik ook -
Gatverdamme, trouwens dana. Voor dat plaatje moet je echt een permaban krijgen.

* Kan overal tegen, behalve tegen snot. Gatgatgatverdamme. *
Ja, kan snot in het beleid komen?
quote:Dana schreef op 12 januari 2010 @ 23:30:

[...]

Joehoe, ruik ik daar een schijtramptoerist? Als het naar Insolance van Guerlain ruikt; ja........
quote:Poezewoes schreef op 12 januari 2010 @ 23:22:

Leo, niet weer die neusfluit.

Neusfluiten is haske UIT!

Hobbies moeten wel hip zijn hoor.

Moet je horen Poez, jij weet net zo goed als ik dat in tijden van angst en onzekerheid, ik baat heb bij de neusfluit.

Een ander gaat haken (Boro) weer een ander gaat quilten (Zwieber) en jij gaat - hoe hip - mediteren. Wat trouwens niet meer wil zeggen dan dat je voor oud vuil op de bank gaat liggen met een natuurgeluidenCD op maar goed......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven