Vroeger had iedereen hetzelfde in huis ...
maandag 31 december 2018 om 14:19
Volgens mij was het aanbod van gebruiksvoorwerpen en etenswaren vroeger veel beperkter. Ik ben van begin jaren zeventig en meen me te herinneren dat tot halverwege de jaren tachtig er heel veel producten zo ongeveer bij iedereen in huis waren. Plak in dit topic de plaatjes van van alles wat bij je halve familie en kennissenkring te vinden was. Ook producten uit de supermarkt zijn welkom (bv slechts één soort bronwater)
maandag 31 december 2018 om 17:52
Ooh deze had ik ook, die vond ik zo leuk. Kan met het typische geurtje ook nog herinneren.
maandag 31 december 2018 om 17:52
Echt erg eigenlijk, maar ik weet nog dat het eerste Turkse gezin in het dorp kwam wonen. Een van de kinderen kwam een tijdje bij mij in de klas. Ik weet zelfs zijn naam nog. Blijkbaar was dat een heel ding ofzo.

maandag 31 december 2018 om 17:57
Hier kon ik tot ze een paar jaar geleden overleed mijn 93- jarige oma in uittekenen. Exact deze stoel.

maandag 31 december 2018 om 18:00
Het sherry dieet!!Caitriona* schreef: ↑31-12-2018 15:04Mijn ouders, die ruim 50 jaar bij elkaar zijn,
hebben hun broodrooster nog.
Donkerblauw.
Geen plaatje van kunnen vinden, maar het staat nog netjes in de kast.
Mijn moeder heeft ooit het brood-dieet gedaan, als wisseldieet.
Hielp dat dieet? Jazeker!
Zelfs als je driekwart brood per dag at (en verder alleen maar water dronk)
dan viel je af.
Ik denk dat iedereen wel een moeder of moeder van klasgenoot had,
die aan het brooddieet deed.
De slanke moeder van een studiegenote deed (15 jaar na de rage) nog steeds maandag = brooddag. Om een balansdag te hebben na het weekend.
Lekker veel pimpelen en toch afvallen!!
maandag 31 december 2018 om 18:00
Volgens mij had iedereen inderdaad deze tuinstoelen.
maandag 31 december 2018 om 18:01
Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken op de iPad maar ik wilde rollerskates van due blauw gele die iedereen had maar ik kreeg rode,wit blauwe. Achteraf waren die veel mooier maar ja ik wilde als kind helemaal niet anders zijn( dat was ik door mijn gescheiden hippie ouders al).
En wij hadden van dat bruine glazen servies wat in een miljoen stukjes uitelkaar spatte als je het lied vallen.
En wij hadden van dat bruine glazen servies wat in een miljoen stukjes uitelkaar spatte als je het lied vallen.

maandag 31 december 2018 om 18:04
Oh ja, die had ik ook. Of ze een geurtje hadden weet ik niet meer.
Leuk hoe dat werkt dat sommige dingen pas weer terug je geheugen inspringen als je de foto's ziet

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

maandag 31 december 2018 om 18:04
Leergierig schreef: ↑31-12-2018 18:00Je kunt nog steeds bellen naar 002.
Het is nu alleen 0900-8002![]()
OMG!

maandag 31 december 2018 om 18:06
dolfje schreef: ↑31-12-2018 18:01Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken op de iPad maar ik wilde rollerskates van due blauw gele die iedereen had maar ik kreeg rode,wit blauwe. Achteraf waren die veel mooier maar ja ik wilde als kind helemaal niet anders zijn( dat was ik door mijn gescheiden hippie ouders al).
Jaaa, deze. Met zo'n ding op de neus om te stoppen.

maandag 31 december 2018 om 18:07
De blauw gele rollerskates zijn er nog steeds, en duur!https://www.suckerpunchskateshop.com/nl ... kates.html
Dit is het servies wat we hadden, het was er ook in het groen : https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... -pers.html
Dit is het servies wat we hadden, het was er ook in het groen : https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... -pers.html