Vroeger had iedereen hetzelfde in huis ...
maandag 31 december 2018 om 14:19
Volgens mij was het aanbod van gebruiksvoorwerpen en etenswaren vroeger veel beperkter. Ik ben van begin jaren zeventig en meen me te herinneren dat tot halverwege de jaren tachtig er heel veel producten zo ongeveer bij iedereen in huis waren. Plak in dit topic de plaatjes van van alles wat bij je halve familie en kennissenkring te vinden was. Ook producten uit de supermarkt zijn welkom (bv slechts één soort bronwater)

maandag 31 december 2018 om 16:57
Ik herinner me dat wij hem idd ook bij een Indische toko hadden gekocht. En zelfs toen ik op kamers ging in de jaren negentig weet ik dat ik speciaal weer bij de toko ging kijken om er eentje te kopen voor mijzelf en dat ze ze niet standaard bij Blokker en dergelijke hadden.
maandag 31 december 2018 om 16:58

maandag 31 december 2018 om 17:01
Calamitycat schreef: ↑31-12-2018 16:58En van die open vierkante stenen, waarmee je heel makkelijk een kast kon maken. Love it![]()
![]()
Ja die had ik vroeger op mijn kamer. Geweldig!

Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
maandag 31 december 2018 om 17:04
Kende je de truc niet van snel op die knoppen op de bovenkant tikken? Met oefening kon je dan wel bellenRenee_XX schreef: ↑31-12-2018 15:19Ja dat slotje. Tussen de 1en 2 zodat je niet verder kon draaien. Als het echt nodig was dan moest je maar naar de buren inderdaad en later ging mijn moeder dan netjes langs om een kwartje te brengen. Omdat ik in een kinderrijke buurt woonde, werd menig buurvrouw regelmatig door ons lastig gevallen met de vraag of we even mochten bellen. Aantal buren hadden toen ook zo een geldpotje naast de telefoon....ook weer met een slotje.
Die pannenonderzetters heb ik ook en gebruik ze nog steeds. Onverwoestbaar en duurzaam als de pest.

maandag 31 december 2018 om 17:11
www.https://assets.catawiki.nl/assets/2 ... c7c724.jpg
Deze hadden wij ook. Ik zag hem laatst bij de kringloop voor 300 euro staan. Dat vertelde ik aan mijn vader en die schoot in de lach. "kind dat heb ik nog niet eens in guldens voor betaald"
Deze hadden wij ook. Ik zag hem laatst bij de kringloop voor 300 euro staan. Dat vertelde ik aan mijn vader en die schoot in de lach. "kind dat heb ik nog niet eens in guldens voor betaald"
anoniem_64b10e9293e04 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 17:12
1.89% gewijzigd
maandag 31 december 2018 om 17:14

maandag 31 december 2018 om 17:17
Holy shit, die foto kan zo bij mijn oma gemaakt zijn.