Waar ging het ook al weer over?

26-07-2010 13:38 28 berichten
Vorige week liep ik in de stad en zat over iets na te denken. Tijdens dat nadenken dacht ik 'he, dat is wel een leuk topic. Straks, als ik thuis ben, maar op Viva zetten'. En ja hoor, eenmaal thuis heb ik géén idee meer waar het over ging.

Vanochtend had ik weer een idee voor een topic. Ben ik op mijn werk is het idee natuurlijk weer uit mijn hoofd verdwenen.

En daar baal ik van!!!

Herkenbaar? Ik zit nu al een hele tijd te bedenken waar ik het over wilde hebben. En ik kan er niet meer opkomen.

Dit moest ik ff kwijt
Alle reacties Link kopieren
Ja Ratteke, je bent eigenlijk wel verplicht om diezelfde route nog een keer te doen. En vandaag is het zonnig dus dat werkt ook mee.

Ik ben nu ook wel een beetje nieuwsgierig.
Ik weet het weer!!! Eentje in ieder geval. Ik werd vanochtend wakker en toen wist ik het weer. Het is niet heel spectaculair hoor, maar voor mij erg lastig.

Ik word 's ochtends eigenlijk altijd wakker met rugpijn. Dan kan ik niet meer blijven liggen. Ik heb al een hard matras gehad en heb nu een wat zachtere. Uitslapen is een drama, dat lukt ook niet meer. Om een uur of 7, 8 ga ik er maar uit, terwijl ik eigenlijk nog gewoon wil slapen. Ik moet dan echt even rondlopen. Soms ga ik na een paar uur toch maar weer naar bed om nog wat slaap te krijgen.

Wat ik dus wil weten hoe kan dat? Waarom heb ik toch elke ochtend rugpijn? Ik zal vast de enige niet zijn. Heeft iemand tips?

Dit was het dus. Kan ik wat dát betreft weer rustig slapen
Alle reacties Link kopieren
ehm...

Bij mij helpt sporten (stevigere buik- en rugspieren kweken) en een matras met een nasa topdeklaag.

Die kun je ook los kopen als dun matras wat je op je bestaande harde matras kunt leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven