Waar ging het ook al weer over?

26-07-2010 13:38 28 berichten
Vorige week liep ik in de stad en zat over iets na te denken. Tijdens dat nadenken dacht ik 'he, dat is wel een leuk topic. Straks, als ik thuis ben, maar op Viva zetten'. En ja hoor, eenmaal thuis heb ik géén idee meer waar het over ging.

Vanochtend had ik weer een idee voor een topic. Ben ik op mijn werk is het idee natuurlijk weer uit mijn hoofd verdwenen.

En daar baal ik van!!!

Herkenbaar? Ik zit nu al een hele tijd te bedenken waar ik het over wilde hebben. En ik kan er niet meer opkomen.

Dit moest ik ff kwijt
Haha.. misschien kunnen we je helpen..

Ging het over katten toevallig?
quote:boogje schreef op 26 juli 2010 @ 13:44:

Haha.. misschien kunnen we je helpen..

Ging het over katten toevallig?

Nee, het ging niet over de katten of de hond. Daar klets ik al een topic over vol

Ik vind het zo irritant dat ik niet meer weet waar ik het over wilde hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ging het over vier dingen dan??
Oh, hier zijn meer reacties
Moet wel heul leuk geweest zijn om er 4 voor te openen.
Oh, ging het over je relatie? Bij hem blijven of niet? Of ehm, of je zwanger bent misschien? Want de katten slapen 'opeens' op bed? Of eh, een pastasausidee gezocht? Of wil je weten hoe je eh... nouja... hm.
Forum had een hikje....
Ik snap dat het door het forum komt hoor Ratteke. Dat deed even heel erg raar. Ik had ook een dubbele post ergens.
Volgende keer het direct smsen naar een andere forumster? Of opslaan in concepten van je telefoon?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
nu benje het 4x kwijt
Ratteke, ik heb de andere 3 dingen die je kwijt was, maar in de digi-kliko gegooid. Als je het dan toch kwijt bent, heb je het ook niet meer nodig.
Goede ideeen komen altijd terug.

Maar je moet er niet aan denken.
Is het 4 keer geplaatst? Nee toch? Forum deed wel heel traag toen ik het wilde plaatsen.

Maar ik ben maar 2 topics kwijt in mijn hoofd.
Een Nederlandse schrijver (ik weet helaas niet meer wie) had naast zijn bed altijd pen en papier liggen, voor het geval hij 's nachts een ingeving had om over te schrijven. Op een nacht was dat dus zo en schreef hij een woord op, waarvan hij dacht: als ik dat lees dan weet ik precies waar het over gaat.

De volgende dag stond er koffiepot op een papiertje, maar hij had bij God geen idee waar het over ging.

Ik had dit vroeger trouwens ook best vaak: gelijk opschrijven voortaan.
Misschien over die actie bij de kruitvat die nog geen actie was?

@ Tinkedel: Dan bedenk je iets en juist op dat moment heb je geen papier bij de hand.
Ratteke, je moet gewoon weer terug, de stad in. Dan komt het vanzelf weer bovendrijven.

*wordt nu gewoon heel nieuwsgierig*
Waar was je toen je dit idee had... en waar keek je toen naar.. doe je ogen eens dicht en verplaats je weer in diezelfde situatie.. je liep door een straat.. je kent die straat.. je kijkt links en rechts en je liep zojuist te denken hoe raar het is dat.... ..
quote:boogje schreef op 26 juli 2010 @ 15:12:

Waar was je toen je dit idee had... en waar keek je toen naar.. doe je ogen eens dicht en verplaats je weer in diezelfde situatie.. je liep door een straat.. je kent die straat.. je kijkt links en rechts en je liep zojuist te denken hoe raar het is dat.... ..

Ik weet precies waar ik stond, naast de telefoonwinkel mijn fiets op slot doen. Het was mooi weer, de zon scheen. Ik kijk op en zie het vernieuwde marktplein en een kledingwinkel en schoenenwinkel.

En dan houdt het op!

Vanochtend gewoon om 6 uur opgestaan. Naar de wc, het was wat donker op de gang. Tanden poetsen, haar doen en aankleden. Naar beneden, heeeej een van de poezen is er niet. Die naar binnen gelaten (ze snapt het kattenluikje terug niet...) eten gegeven. En toen had ik het idee voor een topic al gehad. Ik vond m erg leuk dat weet ik nog wel. Ik zat aan de reacties te denken die ongetwijfeld zouden komen.

Grrrr, ik kan hier niet tegen!
WIJ OOK NIET! oeps.. caps...

Feest der herkenning hier! Geweldig! Ik heb dat zó vaak he... Frustrerend vooral!

Maar ik hoop dat 't je gauw weer te binnen schiet
Iets anders
ratteke,heb je hier wat aan?

quote:biebelie schreef op 26 juli 2010 @ 16:11:

ratteke,heb je hier wat aan?

[afbeelding] Wie weet!
Ratteke.. weet je het al?
Afijn, straks weet Ratt het weer en dan is het bij nader inzien toch niet zo grappig als toen je het net bedacht had. Of je opent het topic en denkt iedereen "oh is dat het" . Een grappige situatie later navertellen is ook nooit zo grappig als dat je erbij was.

Maar weet je het alweer?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven