Waar knap jij op af?

18-01-2018 15:07 816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op welke dingetjes knappen jullie af bij mannen en vrouwen? En dan bedoel ik niet de standaard dingen zoals 'slechte adem' of 'dom' maar de wat meer oppervlakkige dingetjes.
Ik knap bijvoorbeeld af op:
- Gebruik van katoenen zakdoek die daarna weer lekker terug de broekzak in gaat. (hierdoor kwam ik op dit topic. Ik zat vanmiddag in de kantine en er zat een vlotte, leuke man die ik altijd zeer aantrekkelijk vind die z'n neus ging snuiten in een katoenen zakdoek. Moest gelijk aan m'n opa denken)
- Een onderbroek ipv boxershort
- Witte sportsokken in nette schoenen
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Alle reacties Link kopieren
Keramiek schreef:
18-01-2018 16:40
- Bontkraag

Oja, op een bontkraag zou ik ook meteen afknappen. Dat geeft wel aan dat die persoon niet verder kijkt dan zijn eigen behoeften.
Alle reacties Link kopieren
JoanWatson schreef:
18-01-2018 16:28
Schoenen, ik kan echt vet afknappen op schoenen, heel raar.
Nee eigenlijk niet maar puur schoenen die niet goed zitten, te groot of te klein, als ze afgetrapt zijn, Ik knap meteen af als je met afgetrapte schoenen komt aanzetten. Of schoenen die eruit zien als clowns schoenen omdat ze net iets te groot zijn.
Alle reacties Link kopieren
slechte tafelmanieren
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Een hoge stem en giegelen. Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren
Voeten. Ik ga er geen vriendschap voor opzeggen of mijn relatie verbreken, maar man, wat kunnen voeten lilluk zijn. Het stomme is dat ik wel altijd kijk :facepalm:
Ken maar weinig mensen met voeten die ik wel aardig vind.

Alle reacties Link kopieren
ja voeten, vooral eelt op voeten
don't watch the movie, read the book
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zo’n collega die z’n soeplepel tussen z’n duim en wijsvinger houdt, inderdaad geen gezicht! Ik knap trouwens ook af op slurpen, Uggs, Crog’s (of hoe heten die dingen?), badslippers, piercings waar dan ook, veel borsthaar.
- roken
- tatoeages
- lang haar
- gezichtshaar
- huispakken
- geur
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
18-01-2018 16:28
Ik heb een hele nare, die echt nergens op slaat.
Mannen die thee drinken.

Ik vind dat zo extreem truttig.
Het hele "man-zijn" dondert voor mij als plumpudding in elkaar als ik een man een kopje rooibosthee zie bestellen.
:rofl:

Helemaal mee eens.

Maar verder is mijn grootste afknapper het verkeerd gebruik van woorden zoals “als/dan”, “mits/tenzij”, “verantwoording/verantwoordelijkheid”, “paranoia/paranoïde”, “sexistisch/sexueel”
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Miriam1981 schreef:
18-01-2018 15:07
- Een man die als een oude opa auto rijdt
- Een hemd onder een blouse (sowieso hemden eigenlijk)
Wat draag je dan onder en overhemd?
En hoe rij je als een opa?
Te gespierde mannen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en vrouwen die kaal zijn, vrijwillig
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die niet weten om te gaan met mannen die een deur open houden, een jas aannemen en aangeven, vrouwen die voorop lopen de trap op, of als eerste een horeca gelegenheid in of uitlopen.
anoniem_361296 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 17:20
0.53% gewijzigd
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Onverzorgde nagels. Met name bij mannen bij wie ze ook nog een veel te lang zijn *gruwel*

Alle reacties Link kopieren
Arrogantie kan ik bijzonder slecht tegen. Of als te gladjes zijn in manier van doen en uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
18-01-2018 17:18
Vrouwen die niet weten om te gaan met mannen die een deur open houden, een has aannemen en aangeven, vrouwen die voorop lopen de trap op, of als eerste een horeca gelegenheid in of uitlopen.
Ja? Hmmmm....als een man de deur voor me openhoudt laat ie me voor denk ik dan. Niet goed gedacht?

ghostly41 schreef:
18-01-2018 17:15
Wat draag je dan onder en overhemd?
Een t-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
18-01-2018 16:28
Ik heb een hele nare, die echt nergens op slaat.
Mannen die thee drinken.

Ik vind dat zo extreem truttig.
Het hele "man-zijn" dondert voor mij als plumpudding in elkaar als ik een man een kopje rooibosthee zie bestellen.
Haha! Dat kan ik me zo goed voorstellen. Hoewel ik mij ook kan voorstellen dat een man graag een bakkie thee lust. Onaantrekkelijk vind ik het wel :-D
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
ElizabethThatcher schreef:
18-01-2018 17:21
Een t-shirt.
kan ook, zolang het maar nooit met een v-hals is....
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
18-01-2018 16:16
Roze overhemden en baarden. Roze kleding is voor meisjes van 3 en die plukken haar op je kin waar alles in blijft hangen zijn ontzettend onsmakelijk! Net als rochelen idd, zo ranzig. @(
Alle baarden? Een netjes getrimd of stopel baardje daar blijft echt geen eten in hangen. Of man in kwestie moet wel heel raar eten?
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
18-01-2018 17:14

Maar verder is mijn grootste afknapper het verkeerd gebruik van woorden zoals “paranoia/paranoïde”,

Kun je deze uitleggen? Als ik namelijk paranoïde opzoek lees ik dit: lijdend aan paranoia.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
18-01-2018 17:21
Ja? Hmmmm....als een man de deur voor me openhoudt laat ie me voor denk ik dan. Niet goed gedacht?
Dus bij horeca houdt de man de deur niet open voor de vrouw, maar gaat er eerst zelf door.

Waar zijn de jaren ‘50 toch gebleven :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
licht-blauw schreef:
18-01-2018 17:24
Alle baarden? Een netjes getrimd of stopel baardje daar blijft echt geen eten in hangen. Of man in kwestie moet wel heel raar eten?
Mijn man heeft een keurig getrimd baardje, een kale knar (anders zou het model wc-bril zijn), en hij is het lekkerst in zijn roze overhemd :A:

Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
18-01-2018 17:27
Kun je deze uitleggen? Als ik namelijk paranoïde opzoek lees ik dit: lijdend aan paranoia.
Precies. “Ik ben paranoia” is populair maar echt fout. Ik heb last van paranoia, maar ik ben paranoïde
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
licht-blauw schreef:
18-01-2018 17:20
Arrogantie kan ik bijzonder slecht tegen. Of als te gladjes zijn in manier van doen en uiterlijk.
Jaaaa, te gladjes vind ik ook een afknapper.

Mensen die zomaar hun schoenen uitdoen en dan met hun voeten langs de tafelpoten vegen. Iech.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven