waar vier je oud en nieuw ?
dinsdag 29 december 2009 om 01:00
Waar / bij en met wie vier je oud en nieuw ?
Is dat bij gebrek aan beter?
Zijn dat de mensen waar je niet onderuit kon?
Had je liever een ander soort feest gehad?
Gaat het een gezellige avond worden denk je, of zie je er nu al tegen op ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 29 december 2009 om 01:06
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 01:00:
Thuis, met man, kinderen en een paar leuke forummers
Nee
Nee
Ik ga er van uit dat het gezellig word
Thuis, met man, kinderen en een paar leuke forummers
Nee
Nee
Ik ga er van uit dat het gezellig word

dinsdag 29 december 2009 om 01:27
Klinkt allemaal gezellig, maar R&R en Milo: jullie gaan BBQ-en? als in buiten? als in de kou? Brrrr.
Zelf ga ik O&N gezellig vieren met 4 vriendinnen, gewoon bij 1 van hen thuis wat eten en drinken. Even naar buiten voor het vuurwerk en dan gauw weer warm naar binnen.
Vroeger was het een verplicht bezoekje en pootjes opzitten bij de schoonfamilie, maar daar ben ik gelukkig vanaf.
Mijn eigen ouders en mijn zus en aanhang zijn toevallig allemaal op vakantie, maar die ga ik zeker even bellen.
Zelf ga ik O&N gezellig vieren met 4 vriendinnen, gewoon bij 1 van hen thuis wat eten en drinken. Even naar buiten voor het vuurwerk en dan gauw weer warm naar binnen.
Vroeger was het een verplicht bezoekje en pootjes opzitten bij de schoonfamilie, maar daar ben ik gelukkig vanaf.
Mijn eigen ouders en mijn zus en aanhang zijn toevallig allemaal op vakantie, maar die ga ik zeker even bellen.

dinsdag 29 december 2009 om 01:37
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 december 2009 @ 01:14:
[...]
Heb je niks met oud en nieuw? Vind je niks aan?Jawel hoor, maar ik vind het wel vaak zo geforceerd. Van die geforceerde feestjes en stapavondjes. Van te voren alles moeten plannen, etc. Dit jaar wordt het waarschijnlijk bankhangen, eten met een vriendin en als de zin er is de kroeg nog in.
[...]
Heb je niks met oud en nieuw? Vind je niks aan?Jawel hoor, maar ik vind het wel vaak zo geforceerd. Van die geforceerde feestjes en stapavondjes. Van te voren alles moeten plannen, etc. Dit jaar wordt het waarschijnlijk bankhangen, eten met een vriendin en als de zin er is de kroeg nog in.
dinsdag 29 december 2009 om 03:09
We zijn uitgenodigd door schoonzus en man (en kindertjes (de een is 2 jaar en de ander 3 maanden dus vroeg in bed) en we gaan waarschijnlijk de hele avond spelletjes spelen. De man des huizes is jarig op 1 januari dus zijn verjaardag wordt met het nieuwe jaar tegelijk opgestart.
We hadden ook (tegelijk) een uitnodiging van een vriend die 31 december jarig is, daar is het waarschijnlijk ook gezellig maar verder weg, drukker en chaotischer.
We konden dus kiezen uit twee uitnodigingen en ze zeiden er allebei bij dat we best nee mochten zeggen.
Toen ik nog thuis woonde keken we altijd vlak voor twaalven de klok op een nederlandse tv zender, vierden Nederlands nieuwjaar en schakelden dan over naar de BBC om te wachten op het Brits nieuwjaar. Nu bel ik mijn ouders met oud en nieuw dus nog steeds om 12 uur om "gelukkig nieuwjaar" en om 1 uur om "happy newyear" te wensen.
(mijn broertje heeft sinds een half jaar een vriendin en op de kerstkaart van haar en haar familie stonden ook twee nieuwjaarswensen dus ze kent deze familietraditie al )
We hadden ook (tegelijk) een uitnodiging van een vriend die 31 december jarig is, daar is het waarschijnlijk ook gezellig maar verder weg, drukker en chaotischer.
We konden dus kiezen uit twee uitnodigingen en ze zeiden er allebei bij dat we best nee mochten zeggen.
Toen ik nog thuis woonde keken we altijd vlak voor twaalven de klok op een nederlandse tv zender, vierden Nederlands nieuwjaar en schakelden dan over naar de BBC om te wachten op het Brits nieuwjaar. Nu bel ik mijn ouders met oud en nieuw dus nog steeds om 12 uur om "gelukkig nieuwjaar" en om 1 uur om "happy newyear" te wensen.
(mijn broertje heeft sinds een half jaar een vriendin en op de kerstkaart van haar en haar familie stonden ook twee nieuwjaarswensen dus ze kent deze familietraditie al )
dinsdag 29 december 2009 om 05:16
Bij een goede vriend (exvriend) waar ik ook kerst heb gevierd.
Nee.
Dit hebben we besloten omdat de kerst gezellig was.
Nee gezellig met z'n tweeen en misschien komt wat familie van hem eventjes langs. Eten, drinken en de top 2000.
Het gaat zeker gezellig worden. Ik heb er erg veel zin in.
Bij een goede vriend (exvriend) waar ik ook kerst heb gevierd.
Nee.
Dit hebben we besloten omdat de kerst gezellig was.
Nee gezellig met z'n tweeen en misschien komt wat familie van hem eventjes langs. Eten, drinken en de top 2000.
Het gaat zeker gezellig worden. Ik heb er erg veel zin in.
dinsdag 29 december 2009 om 05:55
Voor het 1st in 5 jaar op een manier waardoor ik er weer zin in heb!
Met m'n beste vriendinnen hier, die voor het eerst alletwee hier zijn. Met 2 vriendinnen van mijn vriendin, die ik ook ken en wat super leuke meiden zijn. Met m'n vriend!
We staan ergens in een bar op de 92e verdieping, heel decadent aan een free flow of champagne. Kost me een aardige duit, maar ach, dan heb je ook wat! Hoop ik!
Met m'n beste vriendinnen hier, die voor het eerst alletwee hier zijn. Met 2 vriendinnen van mijn vriendin, die ik ook ken en wat super leuke meiden zijn. Met m'n vriend!
We staan ergens in een bar op de 92e verdieping, heel decadent aan een free flow of champagne. Kost me een aardige duit, maar ach, dan heb je ook wat! Hoop ik!
dinsdag 29 december 2009 om 06:01
dinsdag 29 december 2009 om 06:58
Oh vorig jaar stond ik samen met mijn nieuwe liefde onder de Eifeltoren, heel veel champagne erbij...
Dit jaar zit ik met diezelfde liefde thuis, samen. 8 maanden zwanger, weinig champagne.
Toen slenterden we uren door de nacht van Parijs. 'Bon Annee' 'Happy New Year' , nu zullen we naar buiten gaan en ga ik kijken hoe hij vuurwerk afsteekt.... dan weer naar binnen. Uren rondwandelen is op dit ogenblik aan mij niet besteed.
Had ik het anders willen vieren?
Nee.
Zijn het mensen waar je niet onderuit kunt?
Nou, ik wil helemaal niet onder hem uit kunnen!
Nee, het is zoals het is en dat is goed.
Gaat het een gezellige avond worden of zie je er nu al tegenop?
Ik zie er helemaal niet tegenop. Samen thuis proosten op het nieuwe jaar, wat voor ons best spannend wordt. Verder weinig dansen, druktemakerij en ik denk dat ik na 1 glas uitgeproost ben, dát zal het grootste verschil zijn
Kortom, ik kijk er eigenlijk wel naar uit!
Allemaal veel plezier gewenst!
Dit jaar zit ik met diezelfde liefde thuis, samen. 8 maanden zwanger, weinig champagne.
Toen slenterden we uren door de nacht van Parijs. 'Bon Annee' 'Happy New Year' , nu zullen we naar buiten gaan en ga ik kijken hoe hij vuurwerk afsteekt.... dan weer naar binnen. Uren rondwandelen is op dit ogenblik aan mij niet besteed.
Had ik het anders willen vieren?
Nee.
Zijn het mensen waar je niet onderuit kunt?
Nou, ik wil helemaal niet onder hem uit kunnen!
Nee, het is zoals het is en dat is goed.
Gaat het een gezellige avond worden of zie je er nu al tegenop?
Ik zie er helemaal niet tegenop. Samen thuis proosten op het nieuwe jaar, wat voor ons best spannend wordt. Verder weinig dansen, druktemakerij en ik denk dat ik na 1 glas uitgeproost ben, dát zal het grootste verschil zijn
Kortom, ik kijk er eigenlijk wel naar uit!
Allemaal veel plezier gewenst!
DTEEZ!