Waar word jij echt héél erg kriegelig van, deel twee?

02-02-2018 13:24 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het andere topic al te vol was. Nog even de OP gekopieerd:

dinsdag 1 augustus 2017 14:05
Ik kan er heel slecht tegen als iemand een verhaal aan het vertellen is en midden in een zin stilvalt omdat hij/zij thee gaat zetten oid. Ik merk dat ik dan eigenlijk automatisch best geirriteerd vragen ga stellen over het vervolg van het verhaal. Waarom? Geen idee.

Waarvan worden jullie echt heel kriegelig?
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
Een smartphone wilde ik ook niet hebben.
Heb hem alleen maar gratis overgenomen van mijn moeder, omdat ik anders de technologische dingen niet mee zou krijgen(ben nogal digibeet)

ik wordt kriegel van mijn met ASS begaafde ONDERbuurman, die de hele dag niks uitvreet.
Ondertussen zonder schoenen wel zo hard stampt , dat mijn tafel ervan trilt.
Zegt hij ook nog dat hij er niks aan kan doen. :-o
Jammer alleen dat zijn vader wel normaal kan lopen, die hoor ik nooit!
Alle reacties Link kopieren
Ik word kriegelig van mensen zonder smartphone en dit gegevens als een deel van hun persoonlijkheid zien en dit aan iedereen die het niet wil horen vertellen.

Om ze een jaar later met een iPhone in de hand tegen te komen want ja “leven zonder smartphone is echt niet meer mogelijk in deze samenleving” :mrgreen:

Rot op
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Curley schreef:
01-03-2018 19:28
Ik verdenk mijn tandarts ervan dat ze stiekem lachgas in de praktijk laten ontsnappen. Echt iedereen is daar zo overdreven vrolijk en blij, daar word ik dus weer kriegelig van.
:rofl:
Charlotte717 schreef:
03-03-2018 11:16
Ik word kriegelig van mensen zonder smartphone en dit gegevens als een deel van hun persoonlijkheid zien en dit aan iedereen die het niet wil horen vertellen.

Om ze een jaar later met een iPhone in de hand tegen te komen want ja “leven zonder smartphone is echt niet meer mogelijk in deze samenleving” :mrgreen:

Rot op
:rofl: :applause:

Mea culpa... :$ (alhoewel ik echt een goede rede heb met een richtingsgevoel van een dronken tor... Ik had gps nodig... :$. Ik heb trouwens geen iPhone maar een smartphone)
Alle reacties Link kopieren
Zojuist gehoord op tv: "en dan ga ik in die tussentijd even een koffietje doen". Met zo'n blij zeikstemmetje :sick:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
In het vliegtuig: mensen in de stoelrij achter je die hun voeten (schoenen lekker uit, met een beetje pech stinkende zweetsokken) op jouw armleuning zetten, zodat je de hele tijd een teen tegen je arm aanvoelt. :whip:

Mensen die opstaan en zich optrekken aan jouw stoel, daarbij een pluk haar van jou meenemend (au!) >:-(
Alle reacties Link kopieren
DraakjevanBerk schreef:
04-03-2018 10:07
In het vliegtuig: mensen in de stoelrij achter je die hun voeten (schoenen lekker uit, met een beetje pech stinkende zweetsokken) op jouw armleuning zetten, zodat je de hele tijd een teen tegen je arm aanvoelt. :whip:

Mensen die opstaan en zich optrekken aan jouw stoel, daarbij een pluk haar van jou meenemend (au!) >:-(
Aah dit ja! Ronduit asociaal die voet op armleuning, doe dat lekker thuis!
Bloemetjefresia schreef:
04-03-2018 12:32
Aah dit ja! Ronduit asociaal die voet op armleuning, doe dat lekker thuis!

Absoluut.


Wat ik alleen niet begrijp is dat er dan niks van gezegd wordt. No way dat ik een teen van degene achter mij in mijn arm wil voelen. Daar zeg ik dan echt wat van.
Alle reacties Link kopieren
Scratte schreef:
04-03-2018 12:39
Absoluut.


Wat ik alleen niet begrijp is dat er dan niks van gezegd wordt. No way dat ik een teen van degene achter mij in mijn arm wil voelen. Daar zeg ik dan echt wat van.
Oh, maar daar heb ik ook iets van gezegd hoor. Maar het feit dat dat dus nodig is......grom........ (6)
phoebe24 schreef:
04-03-2018 09:33
:rofl: :applause:

Mea culpa... :$ (alhoewel ik echt een goede rede heb met een richtingsgevoel van een dronken tor... Ik had gps nodig... :$. Ik heb trouwens geen iPhone maar een smartphone)
Een iPhone is een smartphone ;-)

Ik word kriegelig van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Curley schreef:
01-03-2018 19:28
Ik verdenk mijn tandarts ervan dat ze stiekem lachgas in de praktijk laten ontsnappen. Echt iedereen is daar zo overdreven vrolijk en blij, daar word ik dus weer kriegelig van.

Hebben wij dezelfde tandarts? Die van mijn praktijk (meneer en mevrouw) zijn echt altijd in een goed humeur. Vind ik geen probleem, ik heb tot nu toe nog niets gehad qua gaatjes of zo. Vriend wel en kan het niet altijd waarderen, want; dan kijkt ze mij zo vrolijk aan met die bruine ogen en zegt: jaaa, meneer, ik zie een gaatje, dat moet toch gevuld worden. Alsof ze mij iets heel leuks verteld. :rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik snap dat ook nooit zo. Hoe kun je nou in hemelsnaam zo blij worden van de hele dag in van die stinkende muilen te moeten peuren? Wat zit er dan in je ontbijt want dat wil ik ook!
Flink verkouden zijn. En dan op een gegeven moment bij inspanning telkens erg benauwd worden met flinke druk op de borst. Toch maar even naar de dokter. En nu zit ik al 4 1/2 uur in het ziekenhuis, aangesloten op een hartfilmapparaat, hartlong foto gemaak en is er net voor de tweede keer bloed afgenomen. En men, wat duurt zo'n middag lang. Ik word helemaal kriegelig van het wachten en de verveling. Grrrrr. Zal wel nooit een geduldig mens worden.



(De uitslagen zijn tot nu toe prima)
RikM schreef:
05-03-2018 11:30
Ik snap dat ook nooit zo. Hoe kun je nou in hemelsnaam zo blij worden van de hele dag in van die stinkende muilen te moeten peuren? Wat zit er dan in je ontbijt want dat wil ik ook!
Van die stinkende muilen zullen ze niet zo vrolijk worden, maar van wat dat allemaal oplevert qua geld wel!
Alle reacties Link kopieren
:idee: je kunt beter een appje gebruiken voor het opslaan van al je wachtwoorden. is veel veiliger en dan hoef je nog maar 1 wachtwoord te onthouden
greebo123 wijzigde dit bericht op 13-03-2018 17:31
Reden: er gaat iets mis
95.16% gewijzigd
En nú in één keer goed
Greebo, goede tip maar dan kan ik me niet meer ergeren... :proud:

:thunder: :swear: gloeiende gloeiende... dit forum is anti mobiel forummen...
2 pogingen om een grote. ergenis hier neer te plempen, die ik echt even kwijt moet, mislukt.
Dan maar op de laptop.

Ik begin mee ongeveer alle kleuren van de regenboog te ergeren aan de eetcultuur op mijn werk van een aantal collega's.
Van die 'kijk mij gezond eten...'
(En das dus elke dag hetzelfde... lijkt mij niet zo gezond maar goed)
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 21-03-2018 15:03
58.33% gewijzigd
lise1985 schreef:
04-03-2018 20:20
Een iPhone is een smartphone ;-)
:sarcastic: volgens mij moet je dat niet zeggen tegen Apple/ Iphone-fans, dat dat hetzelfde is.

Nog een OV ergenis: in een volle bus mensen met volle tassen/rugtassen aan 1 schouder die keihard
tegen je aanbonkt zonder dat ze dat doorhebben, als ze langslopen.
AUW!
En als we toch bezig zijn, mensen die niet even bedankt zeggen als je de deur voor ze openhoudt.
anoniem_20949 wijzigde dit bericht op 20-03-2018 20:35
44.07% gewijzigd
phoebe24 schreef:
20-03-2018 19:32
:sarcastic: volgens mij moet je dat niet zeggen tegen Apple/ Iphone-fans....
Ik ben er zo een zelfs ;-)
Dwarrel75 schreef:
22-02-2018 20:28
Van die reclame van die “gezellige” familie Gerstanowisch. Bij de wasmachine....zegt zoonlief “hè wat doe jij nou bij de wasmachine?” Braakbeigingen krijg ik ervan!!
Ik ook....
phoebe24 schreef:
04-03-2018 09:33
:rofl: :applause:

Mea culpa... :$ (alhoewel ik echt een goede rede heb met een richtingsgevoel van een dronken tor... Ik had gps nodig... :$. Ik heb trouwens geen iPhone maar een smartphone)
Het is reden
Ik snap ook niet waarom iedereen massaal aan het vogel en konijnenvoer gaat.
Ik moest trouwens pas bij de Macdonalds zo hard lachen, wegens enorme honger had ik een BigMac menu besteld met een side salad en ik drink geen frisdrank dus een flesje Spa blauw erbij. Het menu had ik op en omdat we met zijn vieren aan tafel zaten had ik tussendoor wat afval weggegooid.
Ik zat net aan mijn salade en toen kwamen er een moeder en dochter naast ons zitten en ik hoorde de moeder net iets te hard tegen haar dochter zeggen: tss moet je dat zien ga je naar MC en dan ga je sla zitten eten en water drinken !
Alle reacties Link kopieren
Mensen die saaie langdradige verhalen vertellen.
Vreemde mensen die spontaan tegen je beginnen te praten en die niet meer ophouden tenzij je zelf gewoon doorloopt.
Het lijkt wel of ik ze aantrek :-D
Mensen die fitness apparatuur bezet houden in de sportschool, omdat ze met hun telefoon spelen.
Automobilisten die langzaam op de linkerbaan rijden.
Trage mensen in de rij bij de kassa.
Eergisteren viel er een volle nieuwe Dasty fles kapot in de gang, alles zat onder!
Daarna stapte ik in een zompige haarbal van mijn kat, bah!!! :@@:
Als ik met mijn kat wil spelen met muisjes, begint hij altijd na 1 minuut te krabben en bijten, hij vindt het veeeeeel leuker om met mijn handen te spelen dan met alle muisjes, haha. :rolling:
Mensen die afspraken afzeggen op het laatste moment.
Dat ik steeds minder gemotiveerd ben om te sporten en steeds meer Netflix.
Het eeuwige huishouden wat zich constant blijft herhalen.

Zo dat was het voor nu, haha, leuk topic
Alle reacties Link kopieren
paper-clip schreef:
21-03-2018 13:33
Ik snap ook niet waarom iedereen massaal aan het vogel en konijnenvoer gaat.
Ik moest trouwens pas bij de Macdonalds zo hard lachen, wegens enorme honger had ik een BigMac menu besteld met een side salad en ik drink geen frisdrank dus een flesje Spa blauw erbij. Het menu had ik op en omdat we met zijn vieren aan tafel zaten had ik tussendoor wat afval weggegooid.
Ik zat net aan mijn salade en toen kwamen er een moeder en dochter naast ons zitten en ik hoorde de moeder net iets te hard tegen haar dochter zeggen: tss moet je dat zien ga je naar MC en dan ga je sla zitten eten en water drinken !
:rofl: Cool! Hahahahaha!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
tulp222 schreef:
21-03-2018 13:50


Trage mensen in de rij bij de kassa. Eens!


Mensen die afspraken afzeggen op het laatste moment.Eens!

Het eeuwige huishouden wat zich constant blijft herhalen.Eens!

Zo dat was het voor nu, haha, leuk topic
Zelf wordt ik nog kriegelig van het constante maagzuur wat omhoog komt en stront verkouden zijn en dat bij 37 weken zwangerschap :thumbsup: Helemaal top!
Tralalalala
krullen-bol schreef:
21-03-2018 14:15
Zelf wordt ik nog kriegelig van het constante maagzuur wat omhoog komt en stront verkouden zijn en dat bij 37 weken zwangerschap :thumbsup: Helemaal top!
Aan de rennie's ?
Succes met de laatste loodjes, voor je het weet word je kriegelig omdat hij/zij de vuile was niet in de wasmand gooit :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven