wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Alle reacties Link kopieren
Kijk maar maroon wat je wel of niet kwijt wilt en voel je vooral niet verplicht om te mailen maar mailbox staat zeker voor je open.

Geen idee tot wanneer de zegels/tot wanneer de kaartjes gekocht kunnen worden. Zal er eens op letten.

Ah, wat zal ik nou toch eens nemen? Niet weer een bamischijf lijkt me. Voor de pannenkoeken vind ik het nog te vroeg. Chips niet meer in huis. Koekjes wel, maar daar net geen zin in.
Oooh, ik kijk net buiten op mn thermometer, het is 30 graden achterhuis!!!

Maak je nog zo'n lekker broodje, het klonk erg goed namelijk
Vanaf 12 maart t/m 1 april 2012 ontvangt u 1 AH Eftelingpunt bij

Volle spaarkaarten kunnen van 12 maart t/m 3 juni 2012 worden verzilverd voor Eftelingkaarten.

De Eftelingkaarten zijn geldig t/m 7 november 2012.

Tot en met 3 juni kun je dus kaarten aanschaffen met je zegels, Maroon.

Ik ben nu bij C1000 uitjeszegels aan het sparen voor een bezoek aan de dierentuin. Dat is ook schreeuwend duur soms. Gelukkig is dochter bijna overal nog gratis.
Ow, dan moet het goedkomen qua eftelingzegels. Dan zou ik ze wel graag van je willen hebben Thee!

Die c1000 actie is ook leuk! Idd jammer dat het anders zo belachelijk duur is
helene, zal ik dan de C1000 zegels (heb er pas 2 hoor) voorlopig voor jou reserveren?

En het blijft grappig, overal is het warm en ik (nog steeds) met 2 fleecevesten aan. In deze vroege tijd van het jaar komt de zon pas op mijn balkon als ie alweer laag staat/in kracht afneemt. Zomers is het wel lekker, dan schijnt ie op balkon vanaf ca 14.30 tot ie ondergaat.
Bewaar ze voor je Maroon. Weet niet met hoeveel je gaat (evt. opa/oma erbij?) anders die van MV erbij, is gelijk 2 volle spaarkaarten.

Haha, ging gistermiddag een ijsje halen, volgens mij dachten ze dat ik weer voor een bamischijf kwam

Al zou die er nu zeker wel ingaan, maar laat ik eerst die succadelappen maar eens aan gaan braden voor de middag voorbij is.
Heb ik weer Eftelingzegels waarbij je entree kan betalen met airmiles hahahaha, wij hebben geen C1000 helaas. Ik heb al een paar dagen enquetes ingevuld om andere entreekaartjes te winnen maar nog geen geluk gehad.

Nou mocht je die zegels nog kunnen gebruiken Maroon dan hoor ik het wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Reserveren hoeft niet hoor, schoonmoeder spaart ook mee. We hebben maar 2 kaarten nodig en dat is 100 euro aan boodschappen. Daar zit je zo aan.

Lief aangeboden! Misschien kun je er iemand anders blij mee maken?
helene, je kunt/mag toch tot 3 kaarten pp sparen/inleveren? Een is 5 euro korting tot 15 euro voor 3 kaarten pp??
quote:thee schreef op 26 maart 2012 @ 15:36:

helene, je kunt/mag toch tot 3 kaarten pp sparen/inleveren? Een is 5 euro korting tot 15 euro voor 3 kaarten pp??

Klopt wel hoor, maar dat ligt eraan waar je ze voor inlevert. Sommige parken hebben een restrictie op het max. aantal kortingskaarten en dan heb je aan 1 pp genoeg.

Maar goed, als je iemand anders er blij mee kunt maken (misschien MV?) dan is dat prima hoor. Ook 3 kaarten pp komen wel vol denk ik.
Salut mes copines.
Ben zo lui als ik lang ben, de volle 1,78 meter. Lig met grut in de serre. De ene helft met DS de andere helft (meisjes) wordt voorgelezen door oudste. Babyleentje keutelt van de één naar de ander.

Ga even bij lezen hier.
Ik heb vanavond een spannende afspraak bij de M, over die bakjes. Vind het een beetje eng maar heb Roos tel.nr van hem gegeven. Stom he dat ik dat toch eng vind een onbekend iemand.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Een spannende afspraak? Mag je een pasje lenen van iemand?
Wat wil je gaan doen met die bakjes Mleen? Dat zijn toch die tempex bakjes zal ik maar zeggen
hallo iedereen!

Vandaag laatste keer naar de rouwgroep geweest aan een sluitend gaan lunchen met zijn allen was gezellig! Veel complimenten gekregen vanwege vele afvallen we hadden elkaar 2 maanden niet gezien.

Met begeleiders gesproken over het vervolg traject van mijn GGZ instelling die wellicht willen dat ik verder ga met rouwverwerking bij de GGZ instelling en hun waren daar erg positief over en vonden zelf ook dat ik genoeg had aan wat hun mij konden bieden.

Als er nog c1000 zegels over zijn dan wil mijn zus die heel graag hebben!

Thee, vind het fijn te lezen dat je weer ergens echt trek in hebt.
lekker toch leentje ff niksen.
Nee van die bakjes die je ook krijgt bij de chinees. Bij de Mac Heleen, spannend bedoel ik niet positief, maar eng/angstig. Via Mp. Ben een beetje zenuwachtig. Maar komt goed.

Klinkt gezellig Ieb, staat dat los van de therapie die je nu volgt?
Ah, oke. Ik snap het.

Spreek anders af met Roos dat je haar belt als alles is goedgegaan. Niet angstig zijn, lijkt me een goede locatie ervoor.

Ieb, je klinkt weer iets positiever. Goed hoor!
die eventuele rouwverwerking via GGZ instelling zou een deel van de nazorg zijn na deze therapie. Maar goed daar is pas 1 maal over gesproken hoor duurt ook nog ff.
Dames, wat schrijven jullie veel. Ik ben nu pas bij gelezen. Ga even reacties plakken, heb ze in een Word documentje geschreven met topic ernaast. Anders ben ik de helft alweer vergeten voor ik klaar ben met bij lezen.
@Passie: Hoop dat je vandaag een betere dag hebt.
@Jonari, heb je je hond al uitgedeukt? En staan alle klokken al een uur vooruit?
Las dat er weer een debiele forummerT rondloopt? Die met "F"? Is die er nog? Zo iemand moet wel echt geen leven hebben zeg. Gelukkig niet tegenaan gelopen nog. Tiramisu heeft een ban dacht ik? Niets meer van gezien namelijk.
@IBI: Lekker gegeten gisteren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven