wakker?
zaterdag 17 maart 2012 om 23:03
Als ik door de stad loop,
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
'k loop de hele dag te zingen en te fluiten
Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd
als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten
Het is gewoon een wonder,
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
en m'n dag kan niet meer stuk,
en m'n dag kan niet meer stuk
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
vraag ik me vaak af
Waarom zijn alle mensen
zo nors en zo kortaf?
Steeds maar sjagerijnig
en nooit 's in hun schik
Waarom zijn er zo weinig
figuren zoals ik?
Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt
en ik zal je eens vertellen hoe dat komt
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Fiets ik langs een file
dan valt het me vaak op:
hoe deftiger de wagen
hoe knorriger de kop
Je ziet nooit iemand blij zijn
je hoort alleen gezeur
Nee, dat zou niks voor mij zijn
zo'n donderwolk humeur
Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet
zing ik opgewekt het allerhoogste lied
Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Ik stap altijd met m'n beste been uit bed
en voor de spiegel doe ik samen een duet
Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg
maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg
Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd
het is gewoon geluk
Wakker met een wijsje,
kinderen voor kinderen op youtube
maandag 26 maart 2012 om 16:54
@Thee: Lekker hè, voorraadje zelfgemaakte aardappelpuree in de diepvries. Doe ik ook als ik een 10 kilo zak aardappelen van de boer/buurman heb gehad. Gok alleen dat mijn diepvriesporties wat groter zijn dan die van jou.
Denk dat die dame waar jullie het over hadden de lippen groter heeft dan die ene kwaadaardige hersencel die ze bezit.
Denk dat die dame waar jullie het over hadden de lippen groter heeft dan die ene kwaadaardige hersencel die ze bezit.
maandag 26 maart 2012 om 16:57
quote:leentjedb schreef op 26 maart 2012 @ 16:53:
Las dat er weer een debiele forummerT rondloopt? Die met "F"? Is die er nog? Zo iemand moet wel echt geen leven hebben zeg. Gelukkig niet tegenaan gelopen nog. Tiramisu heeft een ban dacht ik? Niets meer van gezien namelijk.F./T. was gisteren weer even terug denk ik.
Las dat er weer een debiele forummerT rondloopt? Die met "F"? Is die er nog? Zo iemand moet wel echt geen leven hebben zeg. Gelukkig niet tegenaan gelopen nog. Tiramisu heeft een ban dacht ik? Niets meer van gezien namelijk.F./T. was gisteren weer even terug denk ik.
maandag 26 maart 2012 om 16:58
quote:leentjedb schreef op 26 maart 2012 @ 16:54:
@Helene: Zijn je eitjes en pistoletje een beetje blijven liggen vandaag?
Nee.
Ik had wat noedels bij de lunch, die vielen verkeerd. Hele bups er weer uit.
Net weer gespuugd, de vloer gedweild met een vies goedje (cementsluierverwijderaar). Kennelijk kan ik niet tegen de geur.
@Helene: Zijn je eitjes en pistoletje een beetje blijven liggen vandaag?
Nee.
Net weer gespuugd, de vloer gedweild met een vies goedje (cementsluierverwijderaar). Kennelijk kan ik niet tegen de geur.
maandag 26 maart 2012 om 17:00
Haha leentje zo kunnen we vanavond weer een nieuw topic openen
Ik heb gisteravond zo heerlijk gegeten. Had carpaccio vooraf genomen met 2 stukjes volkoren stokbrood. Als hoofdgerecht varkenshaas gevuld met chorizo, gebakken aardappelen en gegrilde groeten en toe blauwe bessen pannenkoekjes met hangop. Heb de slagroom laten staan wist niet dat het erbij zat anders had ik wel zonder slagroom gezegd. Had hangop nog nooit op maar werd gezegd dat het uitgelekte yoghurt was dus leek me niet slecht. Vanmorgen was ik wel 500 gram zwaarder maar dat geeft niet.
Ik heb gisteravond zo heerlijk gegeten. Had carpaccio vooraf genomen met 2 stukjes volkoren stokbrood. Als hoofdgerecht varkenshaas gevuld met chorizo, gebakken aardappelen en gegrilde groeten en toe blauwe bessen pannenkoekjes met hangop. Heb de slagroom laten staan wist niet dat het erbij zat anders had ik wel zonder slagroom gezegd. Had hangop nog nooit op maar werd gezegd dat het uitgelekte yoghurt was dus leek me niet slecht. Vanmorgen was ik wel 500 gram zwaarder maar dat geeft niet.
maandag 26 maart 2012 om 17:05
maandag 26 maart 2012 om 17:14
Oeps, vond onderin het Word document nog een reactie. Word zeker kippig als 42-jarige.
@MV: Fijn dat je de eerste ronde van de cursus door bent. Wat die vriendin betreft, ik heb alleen de reacties op jouw verwijderde berichten gelezen, kan het niet gewoon zijn dat ze er helemaal niet bij stilgestaan heeft het er met jou over te hebben, dat het ook gewoon niet ter sprake gekomen is? Sowieso is je druk maken over dat soort zaken, waarvan je eigenlijk niet precies weet hoe het in elkaar steeekt, een beetje zonde van je energie. Ik zou proberen het los te laten. Maar misschien heb ik wel makkelijk lullen hoor. Zo heel erg goed ken ik je ook weer niet.
@MV: Fijn dat je de eerste ronde van de cursus door bent. Wat die vriendin betreft, ik heb alleen de reacties op jouw verwijderde berichten gelezen, kan het niet gewoon zijn dat ze er helemaal niet bij stilgestaan heeft het er met jou over te hebben, dat het ook gewoon niet ter sprake gekomen is? Sowieso is je druk maken over dat soort zaken, waarvan je eigenlijk niet precies weet hoe het in elkaar steeekt, een beetje zonde van je energie. Ik zou proberen het los te laten. Maar misschien heb ik wel makkelijk lullen hoor. Zo heel erg goed ken ik je ook weer niet.
maandag 26 maart 2012 om 17:17
quote:helene31 schreef op 26 maart 2012 @ 16:58:
[...]
Nee.
Net weer gespuugd, de vloer gedweild met een vies goedje (cementsluierverwijderaar). Kennelijk kan ik niet tegen de geur.Daar word je toch ook niet vrolijk van hè? Heb je al eens gember thee geprobeerd? Lees daar weleens over dat het helpt tegen misselijkheid. Tenzij je natuurlijk net nu over je nek gaat van gember. Anders zou je het kunnen proberen, gewoon stukje gember kopen bij de supermarkt, paar plakjes afsnijden/schillen en overgieten met kokend water.
[...]
Nee.
Net weer gespuugd, de vloer gedweild met een vies goedje (cementsluierverwijderaar). Kennelijk kan ik niet tegen de geur.Daar word je toch ook niet vrolijk van hè? Heb je al eens gember thee geprobeerd? Lees daar weleens over dat het helpt tegen misselijkheid. Tenzij je natuurlijk net nu over je nek gaat van gember. Anders zou je het kunnen proberen, gewoon stukje gember kopen bij de supermarkt, paar plakjes afsnijden/schillen en overgieten met kokend water.
maandag 26 maart 2012 om 17:19
Blech ik ben nog steeds moe. Misschien zo maar ff afwassen, dan doe ik tenminste iets nuttigs.
Ik wil er echt niet veel over kwijt hier, maar zit wel een beetje met die SMS van vanochtend. Met hoe ik er op moet reageren. Niet dat ik hier nu advies verwacht want dat gaat moeilijk met zo weinig informatie. Alleen even laten weten dat ik er mee zit.
Eigenlijk heb ik best een leuke week deze week. Daar kan ik me beter op focussen.
Ik wil er echt niet veel over kwijt hier, maar zit wel een beetje met die SMS van vanochtend. Met hoe ik er op moet reageren. Niet dat ik hier nu advies verwacht want dat gaat moeilijk met zo weinig informatie. Alleen even laten weten dat ik er mee zit.
Eigenlijk heb ik best een leuke week deze week. Daar kan ik me beter op focussen.
maandag 26 maart 2012 om 17:20
Leentje, zo ben ik het vandaag ook maar gaan zien. Zonde van negatieve energie en invulling voor dingen die misschien niet zo zijn.
Ik heb het nu echt naast mij neergelegd. Nadeel, het ligt naast het andere probleem wat wel is uitgesproken maar ik zie wel, nu niet. Misschien dat ik het nog een keer vraag maar niet als het je dwars zit. Wat het overigens al niet meer doet. Heb vandaag al wat andere dingen voor haar geregeld dus ben zeker niet meer boos.
Wilde alleen weten, is het raar dat het mij gekwetst heeft.
Hoe is het nu bij jou? Je familie weer naar huis?
Ik heb het nu echt naast mij neergelegd. Nadeel, het ligt naast het andere probleem wat wel is uitgesproken maar ik zie wel, nu niet. Misschien dat ik het nog een keer vraag maar niet als het je dwars zit. Wat het overigens al niet meer doet. Heb vandaag al wat andere dingen voor haar geregeld dus ben zeker niet meer boos.
Wilde alleen weten, is het raar dat het mij gekwetst heeft.
Hoe is het nu bij jou? Je familie weer naar huis?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 26 maart 2012 om 17:23
quote:leentjedb schreef op 26 maart 2012 @ 17:17:
[...]
Daar word je toch ook niet vrolijk van hè? Heb je al eens gember thee geprobeerd? Lees daar weleens over dat het helpt tegen misselijkheid. Tenzij je natuurlijk net nu over je nek gaat van gember. Anders zou je het kunnen proberen, gewoon stukje gember kopen bij de supermarkt, paar plakjes afsnijden/schillen en overgieten met kokend water.
Het went wel hoor.
Gember lust ik normaal niet. Ik weet niet of het nu anders is. Ik kan het proberen natuurlijk.
[...]
Daar word je toch ook niet vrolijk van hè? Heb je al eens gember thee geprobeerd? Lees daar weleens over dat het helpt tegen misselijkheid. Tenzij je natuurlijk net nu over je nek gaat van gember. Anders zou je het kunnen proberen, gewoon stukje gember kopen bij de supermarkt, paar plakjes afsnijden/schillen en overgieten met kokend water.
Het went wel hoor.
Gember lust ik normaal niet. Ik weet niet of het nu anders is. Ik kan het proberen natuurlijk.
maandag 26 maart 2012 om 17:26
Zo, ik ben ook weer bijgelezen en het draadjesvlees staat lekker te pruttelen.
Ibi, je klinkt goed over afsluiting rouwverwerking en aansluitende lunch. Ik zou zeggen, verder gaan als je het nog kunt gebruiken/het je goed doet. En al heb ik IBI -/- veel kilo's nog niet gezien, kan me voorstellen dat ze verrast/verbaasd waren.
Ook fijn dat je genoten hebt van het etentje gister!
(en ja, ik ben zelf ook blij dat eetlust weer toeneemt).
MV, ik snap het niet helemaal... Bakjes van de chinees zijn toch plastic met deksel en van de Mac van dat 'piepschuim'?
Btw, waarom zijn die bakjes van de chinees altijd zo moeilijk af te wassen? Blijft een vettige waas op zitten, maar ja, heb nu eenmaal veel vriezerbakjes nodig.
IBI als heleen de zegels niet hoeft van C1000 zal ik ze voor je zus bewaren.
leentje, als ik vorige week al 2 bosjes raapstelen had, heb jij volgens mij wel 3 pond nodig ipv kilo, tenzij andere groente erbij/niet iedereen het lust.
Je beschrijving over de skitaarten klonk iig goed. Hoop er 2e helft mei 1 te 'bemachtigen'.
Hoe laat zijn je ouders gister vertrokken? Gelukkig zie je ze volgende week weer (allemaal).
Heleen, ik weet niet meer of ik het je al eerder gevraagd had, maar mag je eigen merk apotheek/Etos reistabletjes (Cinnarizine of zoiets). Werkt enorm tegen misselijkheid en je eten eruit gooien.
Eerst maar even posten.
Ibi, je klinkt goed over afsluiting rouwverwerking en aansluitende lunch. Ik zou zeggen, verder gaan als je het nog kunt gebruiken/het je goed doet. En al heb ik IBI -/- veel kilo's nog niet gezien, kan me voorstellen dat ze verrast/verbaasd waren.
Ook fijn dat je genoten hebt van het etentje gister!
(en ja, ik ben zelf ook blij dat eetlust weer toeneemt).
MV, ik snap het niet helemaal... Bakjes van de chinees zijn toch plastic met deksel en van de Mac van dat 'piepschuim'?
Btw, waarom zijn die bakjes van de chinees altijd zo moeilijk af te wassen? Blijft een vettige waas op zitten, maar ja, heb nu eenmaal veel vriezerbakjes nodig.
IBI als heleen de zegels niet hoeft van C1000 zal ik ze voor je zus bewaren.
leentje, als ik vorige week al 2 bosjes raapstelen had, heb jij volgens mij wel 3 pond nodig ipv kilo, tenzij andere groente erbij/niet iedereen het lust.
Je beschrijving over de skitaarten klonk iig goed. Hoop er 2e helft mei 1 te 'bemachtigen'.
Hoe laat zijn je ouders gister vertrokken? Gelukkig zie je ze volgende week weer (allemaal).
Heleen, ik weet niet meer of ik het je al eerder gevraagd had, maar mag je eigen merk apotheek/Etos reistabletjes (Cinnarizine of zoiets). Werkt enorm tegen misselijkheid en je eten eruit gooien.
Eerst maar even posten.
maandag 26 maart 2012 om 17:27
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 maart 2012 @ 17:00:
Dat is waarschijnlijk gewoon vocht. Vooral als je zelf weinig zout gebruikt. In restaurants gebruiken ze daarvan vaak toch wat meer.
Klinkt goed dat menu!
Dat is waarschijnlijk gewoon vocht. Vooral als je zelf weinig zout gebruikt. In restaurants gebruiken ze daarvan vaak toch wat meer.
Klinkt goed dat menu!