wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
@Thee: Lekker hè, voorraadje zelfgemaakte aardappelpuree in de diepvries. Doe ik ook als ik een 10 kilo zak aardappelen van de boer/buurman heb gehad. Gok alleen dat mijn diepvriesporties wat groter zijn dan die van jou.

Denk dat die dame waar jullie het over hadden de lippen groter heeft dan die ene kwaadaardige hersencel die ze bezit.
@Helene: Zijn je eitjes en pistoletje een beetje blijven liggen vandaag?
@Moon: Zat je midden in een spannende droom word je wakker ge-smst met iets naars?
@Thee: de raapstelen waren hier op de markt afgelopen vrijdag ook hartstikke duur. Ik heb ze laten liggen. 4 euro per pond en ik heb zeker 1 kilo nodig. Dat wordt me te gortig.
@Maroon: Sleep gewoon een stoel van binnen naar buiten. Zonde om niet buiten te kunnen zitten nu. En zolang zal het wel niet meer duren voor het weer hier weer omslaat.
Zo, Leentje was hier. En zie ik dat ik alweer moet bij lezen.
quote:leentjedb schreef op 26 maart 2012 @ 16:53:

Las dat er weer een debiele forummerT rondloopt? Die met "F"? Is die er nog? Zo iemand moet wel echt geen leven hebben zeg. Gelukkig niet tegenaan gelopen nog. Tiramisu heeft een ban dacht ik? Niets meer van gezien namelijk.F./T. was gisteren weer even terug denk ik.
@IBI: Weer een stap verder en iets afgesloten.
quote:helene31 schreef op 26 maart 2012 @ 16:57:

[...]

F./T. was gisteren weer even terug denk ik.O, is dat één en dezelfde halve gare? Wist ik niet.
quote:leentjedb schreef op 26 maart 2012 @ 16:54:

@Helene: Zijn je eitjes en pistoletje een beetje blijven liggen vandaag?

Nee.

Ik had wat noedels bij de lunch, die vielen verkeerd. Hele bups er weer uit.

Net weer gespuugd, de vloer gedweild met een vies goedje (cementsluierverwijderaar). Kennelijk kan ik niet tegen de geur.
Wat klink je opgewekt Ibi, fijn om je zo te lezen!

Ja, die bakjes bedoel ik ook Mleen, maar wat wil je daarmee doen dan? Of had je dat al getypt?

Heb al heerlijk even gezeten, het kinderpicknicksetje was sterk genoeg om mijn gewicht te houden
Hallo, Leentje.

Wat een stortvloed aan postings ineens.

Zo komt het topic wel vol.
Haha leentje zo kunnen we vanavond weer een nieuw topic openen

Ik heb gisteravond zo heerlijk gegeten. Had carpaccio vooraf genomen met 2 stukjes volkoren stokbrood. Als hoofdgerecht varkenshaas gevuld met chorizo, gebakken aardappelen en gegrilde groeten en toe blauwe bessen pannenkoekjes met hangop. Heb de slagroom laten staan wist niet dat het erbij zat anders had ik wel zonder slagroom gezegd. Had hangop nog nooit op maar werd gezegd dat het uitgelekte yoghurt was dus leek me niet slecht. Vanmorgen was ik wel 500 gram zwaarder maar dat geeft niet.
Alle reacties Link kopieren
Potver Heleen, weer alles eruit, wat balen. Kan je wat sparen dat je een huishoudelijke hulp erbij kan hebben?

Maroon, ik ga even op zoek naar je email om antwoord te geven op de bakjes. Momentje aub.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maroon, als je nu geen email hebt dan heb ik een emailadres die niet meer werkt. XXX
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oeps, vond onderin het Word document nog een reactie. Word zeker kippig als 42-jarige.

@MV: Fijn dat je de eerste ronde van de cursus door bent. Wat die vriendin betreft, ik heb alleen de reacties op jouw verwijderde berichten gelezen, kan het niet gewoon zijn dat ze er helemaal niet bij stilgestaan heeft het er met jou over te hebben, dat het ook gewoon niet ter sprake gekomen is? Sowieso is je druk maken over dat soort zaken, waarvan je eigenlijk niet precies weet hoe het in elkaar steeekt, een beetje zonde van je energie. Ik zou proberen het los te laten. Maar misschien heb ik wel makkelijk lullen hoor. Zo heel erg goed ken ik je ook weer niet.
quote:helene31 schreef op 26 maart 2012 @ 16:58:

[...]

Nee.

Ik had wat noedels bij de lunch, die vielen verkeerd. Hele bups er weer uit.

Net weer gespuugd, de vloer gedweild met een vies goedje (cementsluierverwijderaar). Kennelijk kan ik niet tegen de geur.Daar word je toch ook niet vrolijk van hè? Heb je al eens gember thee geprobeerd? Lees daar weleens over dat het helpt tegen misselijkheid. Tenzij je natuurlijk net nu over je nek gaat van gember. Anders zou je het kunnen proberen, gewoon stukje gember kopen bij de supermarkt, paar plakjes afsnijden/schillen en overgieten met kokend water.
quote:helene31 schreef op 26 maart 2012 @ 16:59:

Hallo, Leentje.

Wat een stortvloed aan postings ineens.

Zo komt het topic wel vol. Ik doe mijn best!
Blech ik ben nog steeds moe. Misschien zo maar ff afwassen, dan doe ik tenminste iets nuttigs.

Ik wil er echt niet veel over kwijt hier, maar zit wel een beetje met die SMS van vanochtend. Met hoe ik er op moet reageren. Niet dat ik hier nu advies verwacht want dat gaat moeilijk met zo weinig informatie. Alleen even laten weten dat ik er mee zit.

Eigenlijk heb ik best een leuke week deze week. Daar kan ik me beter op focussen.
Leentje, zo ben ik het vandaag ook maar gaan zien. Zonde van negatieve energie en invulling voor dingen die misschien niet zo zijn.

Ik heb het nu echt naast mij neergelegd. Nadeel, het ligt naast het andere probleem wat wel is uitgesproken maar ik zie wel, nu niet. Misschien dat ik het nog een keer vraag maar niet als het je dwars zit. Wat het overigens al niet meer doet. Heb vandaag al wat andere dingen voor haar geregeld dus ben zeker niet meer boos.

Wilde alleen weten, is het raar dat het mij gekwetst heeft.

Hoe is het nu bij jou? Je familie weer naar huis?
Moon, het is niet dat ik niet reageer op je hoor maar ik weet echt niet waar je het over hebt. Heb je die persoon al gebeld die je gesmsed heeft?
quote:leentjedb schreef op 26 maart 2012 @ 17:17:

[...]

Daar word je toch ook niet vrolijk van hè? Heb je al eens gember thee geprobeerd? Lees daar weleens over dat het helpt tegen misselijkheid. Tenzij je natuurlijk net nu over je nek gaat van gember. Anders zou je het kunnen proberen, gewoon stukje gember kopen bij de supermarkt, paar plakjes afsnijden/schillen en overgieten met kokend water.

Het went wel hoor.

Gember lust ik normaal niet. Ik weet niet of het nu anders is. Ik kan het proberen natuurlijk.
Zo, ik ben ook weer bijgelezen en het draadjesvlees staat lekker te pruttelen.

Ibi, je klinkt goed over afsluiting rouwverwerking en aansluitende lunch. Ik zou zeggen, verder gaan als je het nog kunt gebruiken/het je goed doet. En al heb ik IBI -/- veel kilo's nog niet gezien, kan me voorstellen dat ze verrast/verbaasd waren.

Ook fijn dat je genoten hebt van het etentje gister!

(en ja, ik ben zelf ook blij dat eetlust weer toeneemt).

MV, ik snap het niet helemaal... Bakjes van de chinees zijn toch plastic met deksel en van de Mac van dat 'piepschuim'?

Btw, waarom zijn die bakjes van de chinees altijd zo moeilijk af te wassen? Blijft een vettige waas op zitten, maar ja, heb nu eenmaal veel vriezerbakjes nodig.

IBI als heleen de zegels niet hoeft van C1000 zal ik ze voor je zus bewaren.

leentje, als ik vorige week al 2 bosjes raapstelen had, heb jij volgens mij wel 3 pond nodig ipv kilo, tenzij andere groente erbij/niet iedereen het lust.

Je beschrijving over de skitaarten klonk iig goed. Hoop er 2e helft mei 1 te 'bemachtigen'.

Hoe laat zijn je ouders gister vertrokken? Gelukkig zie je ze volgende week weer (allemaal).

Heleen, ik weet niet meer of ik het je al eerder gevraagd had, maar mag je eigen merk apotheek/Etos reistabletjes (Cinnarizine of zoiets). Werkt enorm tegen misselijkheid en je eten eruit gooien.

Eerst maar even posten.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 26 maart 2012 @ 17:00:

Haha leentje zo kunnen we vanavond weer een nieuw topic openen

Ik heb gisteravond zo heerlijk gegeten. Had carpaccio vooraf genomen met 2 stukjes volkoren stokbrood. Als hoofdgerecht varkenshaas gevuld met chorizo, gebakken aardappelen en gegrilde groeten en toe blauwe bessen pannenkoekjes met hangop. Heb de slagroom laten staan wist niet dat het erbij zat anders had ik wel zonder slagroom gezegd. Had hangop nog nooit op maar werd gezegd dat het uitgelekte yoghurt was dus leek me niet slecht. Vanmorgen was ik wel 500 gram zwaarder maar dat geeft niet.

Dat is waarschijnlijk gewoon vocht. Vooral als je zelf weinig zout gebruikt. In restaurants gebruiken ze daarvan vaak toch wat meer.

Klinkt goed dat menu!
Moon, je weet m'n mail te vinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven