wakker?

17-03-2012 23:03 2996 berichten
Als ik door de stad loop,

vraag ik me vaak af

Waarom zijn alle mensen

zo nors en zo kortaf?

Steeds maar sjagerijnig

en nooit 's in hun schik

Waarom zijn er zo weinig

figuren zoals ik?

Ik ben iemand die nooit moppert en nooit gromt

en ik zal je eens vertellen hoe dat komt

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

'k loop de hele dag te zingen en te fluiten

Elke morgen wakker met een wijsje in m'n hoofd

als ik binnenkom, dan rinkelen de ruiten

Het is gewoon een wonder,

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

en m'n dag kan niet meer stuk,

en m'n dag kan niet meer stuk

Fiets ik langs een file

dan valt het me vaak op:

hoe deftiger de wagen

hoe knorriger de kop

Je ziet nooit iemand blij zijn

je hoort alleen gezeur

Nee, dat zou niks voor mij zijn

zo'n donderwolk humeur

Zelfs wanneer het buiten regent dat het giet

zing ik opgewekt het allerhoogste lied

Want ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik stap altijd met m'n beste been uit bed

en voor de spiegel doe ik samen een duet

Pas als ik slapen ga, vind ik het wel genoeg

maar dan verheug ik mij alweer op morgenvroeg

Want dan word ik weer wakker met een wijsje in m'n hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd

Elke morgen wakker met een wijsje in 'm hoofd

het is gewoon geluk

Wakker met een wijsje,

kinderen voor kinderen op youtube
Geef maar een gil dan!
*

Maar waaróm woon je daar nog? Dat vraag ik me dan af.
Moeilijk lijkt me. Ik herken wel je stukje over het wel leuk vinden mensen te zien maar ja het resultaat blijft hetzelfde erna.

wel goed dat je toch voor jezelf zorgt en hier even aandacht vraagt en thee voor jezelf zet!
*
Thanks Ieb, het is ook geen vervelende huilbui. Eerder een opluchting en dat eindelijk mijn gevoel naar boven komt ipv verstand.
Moon, A**y is weer aanwezig. Ze stalkt nu mij, maar kijk even uit met wat je schrijft.
ben je in de gelegenheid om nieuwe kennissen/vrienden te maken in de plek waar je woont? Maar goed dat is zoeken naar een oplossing en dat kun je best zelf. Nu wil je gewoon even je verhaal kwijt toch?

Toch mooi dat gevoel naar voren komt dat mag er ook zijn!

Was het je gisteren eigenlijk nog gelukt redelijk op tijd te gaan slapen?
Wel goed dat je erover nadenkt, Moon. Wie weet komt het tot actie als je je beter voelt over een tijdje. Maar misschien ebt dat gevoel dan wel weg.

In elk geval:
Ja Ieb ik sliep op tijd, wel vroeg weer wakker.

Ik heb al veel geprobeerd in mijn huidige woonplaats, door de jaren heen. En dat wat het beste gelukt was en de leukste contacten opleverde - daarvan vraag ik me nu ook af of het niet eigenlijk kennissen zijn.

Ik heb mijn berichten weer weggehaald na wat Helene zei. Sorry maar ik heb echt geen zin in dat wijf. (niet helene dus)
Thanks voor de knuffels.
Geen probleem Moon. Daarom kwam ik het ook melden.

Rotwijf is het, ze staat nu onder negeer bij mij. Ze werd steeds valser, maar kon niks vinden om me mee te raken.
Niet iedereen heeft overigens ladingen vrienden nodig. Sommige mensen zijn graag wat meer op zichzelf.

Daar is niets mis mee, zeker niet als je daar tevreden mee bent. Gewoon lekker een weekendje thuis rommelen kan heel fijn zijn.
gelijk heb je moon dat je het weghaalt. Zal ik mijn reacties ook verwijderen?
Negeren is dé oplossing.

Had het er even niet bij kunnen hebben. Heb overigens mijn teksten nog in word staan dus ze zijn niet helemaal weg.

Ik krijg meestal trouwens de reactie dat ik niet telkens moet denken dat het gras elders groener is enzo. Maar fijn dat jullie wat anders zeiden
Nee reacties mogen wel blijven staan.

Het gaat ook niet om ladingen vrienden... maar gewoon, die één of twee die je belt in weekenden als deze.
Ik snap het wel ja. En weer opnieuw beginnen is ook lastig denk ik.
Klopt, daarom moet ik misschien bepaalde dingen op de rails krijgen zolang ik nog hier woon. t Is ook weer niet dat ik gillend gek word hier.

En wel zorgen dat de weekenden leuk genoeg zijn om er mee door te kunnen. Niet iedere zondag zo'n tranendal.

He, ik voel me ff niet meer zo vrij om te schrijven. Maar ben wel blij dat ik het even bij jullie kwijt kon.
Misschien kun je over een tijdje eens kijken of je een sport of andere activiteit kunt beoefenen in het weekend.

Dan heb je afleiding en sociale contacten.
ach soms een tranendal kan helemaal geen kwaad he. Zo te horen/lezen ga je er goed mee om.

Jeetje ik ben echt kapot. Theater was wel erg leuk. Later er nog bij geweest dat mijn nichtje haar eerste tand eruit ging. Heel de tijd al wiebelen en doen en toen ineens een kreet: ik heb hem eruit gekregen! En een lachend nichtje die aan iedereen haar gat wilde laten zien. Leuk.

Ik hoop zo in slaap te vallen dus als ik niet reageer weten jullie hoe het komt.
Als student of kerklid is een leven in opbouwen in een nieuwe plek wel makkelijker. Maar student of kerkelijk wil ik daarvoor niet worden
Burp, goedenavond dames, hik.

Lig uit te buiken in een relaxfauteuil. Zelfs te lui om me om te kleden, heb alleen de hoge hakken uitgeschopt.

Ik ga even teruglezen.
Kerklid was/ben ik maar dat brengt ook weer sores met zich mee.

Heb gekeken naar sport maar het moet dan wel vrijblijvend zijn, want áls ik naar mijn oude vrienden ga ben ik daar meteen ook het halve weekend mee zoet. Komende maand bijv 3 weekenden.

Maar bij fietsen, wat ik nu probeer op te bouwen, is vast wel iets te bedenken waar je niet teveel aan vast zit maar wel mensen ziet/spreekt. (verenigingen)

Het lijkt of ik overal een 'maar' bij bedenk - het zijn echt wel goede ideeën hoor
quote:Moonlight82 schreef op 18 maart 2012 @ 21:09:

Waar is iedereen?

het is huilen met snot hier...
Ieb, ik ben blij dat ik kan huilen. Vind het best lekker.

Anderhalf jaar geleden kon ik dit nog niet. Nu als ik huil ben ik er gewoon blij mee

Beetje opgegroeid met het principe dat huilen voor kleine kinderen is - ik deed het ook zo weinig mogelijk. Soms wilde ik wel maar dan kon het niet, of alleen na heel veel drank.

Jouw dag klinkt leuk, met theater en je nichtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven