Wakker
woensdag 2 april 2014 om 00:45
woensdag 2 april 2014 om 01:02
Ik heb vanmiddag op terras, uur wachttijd voor terugtaxi, wel m'n jas uitgedaan en da's al heel wat met shirt/topje eronder
Weet na vandaag ook trouwens gelijk weer waarom ik nooit slaag bij H&M. Had een aardig/best fleurig shirt gezien en dat leek me wel wat na 2 jaar bijna alleen zwart/blauw/grijs maar vind dat ze echt achterlijke pasvormen hebben daar.
Weet na vandaag ook trouwens gelijk weer waarom ik nooit slaag bij H&M. Had een aardig/best fleurig shirt gezien en dat leek me wel wat na 2 jaar bijna alleen zwart/blauw/grijs maar vind dat ze echt achterlijke pasvormen hebben daar.
woensdag 2 april 2014 om 01:10
quote:Jonari schreef op 02 april 2014 @ 01:07:
Ik eet ze nooit.
Man lust alles behalve raapstelen en ik denk dat mijn moeder ze ook niet lustte want wij aten het vroeger thuis ook nooit.
Lust hij dan wel spinazie, andijvie etc.?
Ik doe nooit stamppot raapstelen dus bewerkt heb je al meer p.p. nodig.
Ik eet ze nooit.
Man lust alles behalve raapstelen en ik denk dat mijn moeder ze ook niet lustte want wij aten het vroeger thuis ook nooit.
Lust hij dan wel spinazie, andijvie etc.?
Ik doe nooit stamppot raapstelen dus bewerkt heb je al meer p.p. nodig.
woensdag 2 april 2014 om 01:24
Hier geen schransfeestje. Heb wel Tuc en/of Shuttels op m'n boodschappenbriefje staan. Beide hartig en niet zo hard. Bijten in/van hard iets gaat niet en waarschijnlijk moeten alle ondertanden eruit, helaas.
Jo, voor mij vallen raapsteeltjes in dezelfde categorie. Bijzonder dat hij die andere soorten dan wel lekker vindt.
Wat snacken jullie nu dan?
Pfff, wat komen er soms toch heftige topics voorbij
Jo, voor mij vallen raapsteeltjes in dezelfde categorie. Bijzonder dat hij die andere soorten dan wel lekker vindt.
Wat snacken jullie nu dan?
Pfff, wat komen er soms toch heftige topics voorbij
woensdag 2 april 2014 om 01:39