Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Proost!

Je hebt gelijk, maar toch.

Voor het eerst dit jaar dat we de hele dag de verwarming niet aan gehad hebben. Heb jij het nog vaak zo koud?
meisjes

Net thuis en hier is de bar ook open, dus ff nog wat drinken hier.
Ik begin soms iets minder kouwkleumerig te worden en vandaag ook geen verwarming aan gehad, maar was ook deel van de dag weg en aangezien dat altijd vermoeiend is, daarna dutje lekker onder m'n dekbed gedaan. Heb wel een vest aan nu.

hi Moos
Ha Moos!

Het blijft nog een paar dagen mooi weer geloof ik.
Net thuis van het bridgen Moos?

Stomme laptop, ga voor de verandering maar weer even opnieuw opstarten, tot zo.
Ik zit nog steeds met alleen een T-shirtje aan. Kan ook wel komen omdat ik nog verhit ben van het kaarten
De temperatuur was nog zo heerlijk net, de stad nog vol. Echt genieten.
Ik heb vanmiddag op terras, uur wachttijd voor terugtaxi, wel m'n jas uitgedaan en da's al heel wat met shirt/topje eronder

Weet na vandaag ook trouwens gelijk weer waarom ik nooit slaag bij H&M. Had een aardig/best fleurig shirt gezien en dat leek me wel wat na 2 jaar bijna alleen zwart/blauw/grijs maar vind dat ze echt achterlijke pasvormen hebben daar.
Thee, dat is echt voor jonge meiden daar.

Wel leuk hoor, maar het past mij ook nooit echt goed.
Ik had een keer een broek van H&M en die vond ik wel goed van pasvorm. Shirts weet ik niet.
Eten jullie trouwens wel eens raapsteeltjes?

Ik vind ze heerlijk maar ze zijn altijd zo duur.
Ik had een shirt met korte mouw en v-hals, leek redelijk normaal maar de v-hals kwam bijna tot m'n navel en het was nou niet bepaald een modelletje 'leuk met topje eronder'.
Ik eet ze nooit.

Man lust alles behalve raapstelen en ik denk dat mijn moeder ze ook niet lustte want wij aten het vroeger thuis ook nooit.
Moos, aan broeken passen begin ik nog maar even niet. Aan en uitkleden kost veel energie, zeker met een broek dus laat staan in zo'n krap (en in dit geval smerig/goor) pashokje.
quote:Jonari schreef op 02 april 2014 @ 01:07:

Ik eet ze nooit.

Man lust alles behalve raapstelen en ik denk dat mijn moeder ze ook niet lustte want wij aten het vroeger thuis ook nooit.

Lust hij dan wel spinazie, andijvie etc.?

Ik doe nooit stamppot raapstelen dus bewerkt heb je al meer p.p. nodig.
Ik vind passen in een pashokje sowieso altijd vreselijk. Schrik me altijd dood van mezelf in de spiegel en dan dat vreselijke licht.

Ik kom er altijd gedeprimeerd uit.
Vroeger bij mijn oma at ik vaak raapstelen. Heerlijk. Ik zie ze nu nooit meer. Zou het best wel weer eens willen eten.

Ik haat passen, daarom bestel ik kleding online. Gewoon thuis passen wanneer ik er zin in heb. Ideaal.
Mmmmm.......wat zal ik nu weer eens gaan eten?
Hou op. schei uit. Zit ook weer te schransen.
quote:thee schreef op 02 april 2014 @ 01:10:

[...]

Lust hij dan wel spinazie, andijvie etc.?

Ja hoor, dat vindt hij wel lekker.
Hier geen schransfeestje. Heb wel Tuc en/of Shuttels op m'n boodschappenbriefje staan. Beide hartig en niet zo hard. Bijten in/van hard iets gaat niet en waarschijnlijk moeten alle ondertanden eruit, helaas.

Jo, voor mij vallen raapsteeltjes in dezelfde categorie. Bijzonder dat hij die andere soorten dan wel lekker vindt.

Wat snacken jullie nu dan?

Pfff, wat komen er soms toch heftige topics voorbij
Wat voor topic ben je aan het lezen dan?

Ik eet nu kaas met augurken.
Ik heb net gegeten: kaas, augurk, toast met pesto en vleessalade, ben misselijk nu en heb spijt
En NOG steeds trek...pffff
quote:prada schreef op 01 april 2014 @ 18:49:

Thee,ik wil je mijn excuses aanbieden. Ik ging veel te ver.

Ik had jullie gisternacht gevolgd, erg fijn dat je excuses bied aan Thee. En Thee, ook echt lief van je dat je het aanvaard.

Peace!
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven