Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Moos, met de koffie is het bij mij ook nooit goed gekomen

Jo, heb je nou s-soul 'weggejaagd'?
quote:MocyMoos schreef op 27 december 2013 @ 02:00:

Thee olijven moet je echt leren eten. Als je lang genoeg volhoudt )zo iets als koffie eerst met melk en suiker en dan zwart, ga je het zooooooooo lekker vinden.

Met je eens, en je hebt tegenwoordig ook heerlijke smaken, bijv. die van Jo, Griekse met knoflook erin, en vorig jaar in het ziekenhuis had ze met kaasvulling of met ansjovisvulling, ook zo lekker. Met piment erin smaakt alweer anders. En de een is zouter of zachter dan de ander.

Op de Zwarte Markt kan je je hart ophalen qua verschillende smaken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Thee, had je nog wat haché kunnen eten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kan me niet voorstellen dat er een smaak voor mij bij zit, vind de structuur in m'n mond al vies. Mijn favo pizza bestel(de) ik altijd met champignons ipv olijven.
quote:thee schreef op 27 december 2013 @ 02:03:

Jo, heb je nou s-soul 'weggejaagd'?Van mij mag ie blijven hoor.
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 december 2013 @ 02:05:

Thee, had je nog wat haché kunnen eten?Had dat niet uit de vriezer gehaald, wel wat gegeten, met moeite: stukje Duitse biefstuk, aardappelpuree en gebakken champignons. Normaal heerlijk,nu een verplichting
Structuur is heel belangrijk. Nee dan wordt het niks met de olijven voor je thee.
Olijven heb ik wel moeten leren eten, nu vind ik ze lekker. Past bij borrelhapjes, kaas en wijn
Jo, nog bedankt voor je lieve kaart. Aan het mooie handschrift zag ik bij de brievenbus al dat ie van jou was
Graag gedaan, thee
Ah een stekelvarkentje met kerst, wat een schatje.

http://www.telegraaf.nl/t ... arken_eet_maiskolf__.html
Dames, ik ga doen wat ik al vanaf maandag bijna 24/7 deed, slapen. Klets ze nog even en tot snel! X
Ah lief.

Ik stapte van de zomer de deur uit en toen ging ik bijna op een egeltje staan.
quote:Jonari schreef op 27 december 2013 @ 02:39:

Ah lief.

Ik stapte van de zomer de deur uit en toen ging ik bijna op een egeltje staan.

Oh die zijn zo lief egeltjes, gelukkig stond je er niet op.

Jo ik zoek op welk kanaal Freek de Jonge was maar kan het niet vinden, wilde even kijken of ik het op de herhaling kon zien.
quote:thee schreef op 27 december 2013 @ 02:37:

Dames, ik ga doen wat ik al vanaf maandag bijna 24/7 deed, slapen. Klets ze nog even en tot snel! XSlaap lekker Thee. Hoop dat het morgen weer in orde komt met je tv.
quote:thee schreef op 27 december 2013 @ 02:03:

Jo, heb je nou s-soul 'weggejaagd'?Ik vermoed dat jij te dicht in zijn buurt kwam
Moge ladies!
Goedemorgen,

Zo, ik ben al actief bezig geweest. Is hier een bende. Hoop dat ik straks ''was'' kan zeggen.
quote:MocyMoos schreef op 27 december 2013 @ 12:05:

Goedemorgen,

Zo, ik ben al actief bezig geweest. Is hier een bende. Hoop dat ik straks ''was'' kan zeggen.Goed bezig Moos.
Jeeeeej, een nieuw topic!

Hier geen actieve dag vandaag, had het wel op de planning staan. Maar gisteravond even op stap geweest, en nu pine yne harses en n dreuge bek..
quote:maroon5 schreef op 27 december 2013 @ 12:32:

Jeeeeej, een nieuw topic!

Hier geen actieve dag vandaag, had het wel op de planning staan. Maar gisteravond even op stap geweest, en nu pine yne harses en n dreuge bek..Was dus gezellig
Nou! Iets te gezellig, hahaha. Daar gaat mn planning, zit nu in mn huispak (ook geen Royke) en een fleecedekentje, heb al een liter cola op..
Lekker toch mar, gewoon wat aanrommelen, dutje doen, veel water drinken en dan voel je je vanavond weer het ''manneke'' en kan je in de hh
quote:maroon5 schreef op 27 december 2013 @ 12:41:

Nou! Iets te gezellig, hahaha. Daar gaat mn planning, zit nu in mn huispak (ook geen Royke) en een fleecedekentje, heb al een liter cola op..Geen Royke maar een onarie of hoe heten die pakken? Snuggle? Nee hoe heten ze nou. Nou ja, Mar, verwen jezelf vandaag even.
Pff voorlopig geen hh, moet er niet aan denken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven