Wakker
maandag 2 november 2015 om 02:56
maandag 2 november 2015 om 03:00
Dames, mijn oprechte excuses voor dit alles. Dit wilde ik echt niet. Ik hoop dat ik jullie avond niet vergalt heb hierdoor.
De enige reden waarom ik toch ben gaan reageren is omdat ik niet van leugens en achter de schermen gezeik hou.
Rosé sorry, ik wilde je niet in een discussie betrekken maar wel doormiddel van een hint duidelijk maken dat er dus over je gesproken wordt en je de 'oorzaak' zou zijn van de aanval van Prada op Door en mij.
De enige reden waarom ik toch ben gaan reageren is omdat ik niet van leugens en achter de schermen gezeik hou.
Rosé sorry, ik wilde je niet in een discussie betrekken maar wel doormiddel van een hint duidelijk maken dat er dus over je gesproken wordt en je de 'oorzaak' zou zijn van de aanval van Prada op Door en mij.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 2 november 2015 om 03:02
maandag 2 november 2015 om 03:49
Kom ik even weer lullen.
Volgens je laatste PB is X boos op Kia en ben ik maar weer schade omdat ik reageerde op Tas.
je mag me verbeteren, maar je zei net dat je zo kut deed omdat een trol waarvan je de naam niet meer kon herinneren je tegen me opzette?
Wat is het nu eigenlijk?
Waarom Kia haar naam?
God, heb die zooooo rot zien reageren. Wat een trut!
Volgens je laatste PB is X boos op Kia en ben ik maar weer schade omdat ik reageerde op Tas.
je mag me verbeteren, maar je zei net dat je zo kut deed omdat een trol waarvan je de naam niet meer kon herinneren je tegen me opzette?
Wat is het nu eigenlijk?
Waarom Kia haar naam?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 2 november 2015 om 04:06
quote:DorothyParker schreef op 02 november 2015 @ 03:49:
Kom ik even weer lullen.
Wat is het nu eigenlijk?
Waarom Kia haar naam?
Djees, ik ga jullie vast haten als over 2 uur de wekker gaat.
Wie is X dan weer?
Prada, Eindeloos en Rosé waren dikke vrienden, maar ook niet helemaal als ik in mijn inbox kijk. Vanavond zegt Prada weer dat het over is tussen haar en Eindeloos. En R is weer diegene die zogenaamd een troll is en een nieuweling (terwijl ik weet dat ze geen troll is en ook geen nieuweling.
Zullen we er een streep onder zetten? Ik kom er anders straks niet meer uit
Ja ga ook mijn bed niet uitkomen over 2 uur terwijl het wel moet.
Kom ik even weer lullen.
Wat is het nu eigenlijk?
Waarom Kia haar naam?
Djees, ik ga jullie vast haten als over 2 uur de wekker gaat.
Wie is X dan weer?
Prada, Eindeloos en Rosé waren dikke vrienden, maar ook niet helemaal als ik in mijn inbox kijk. Vanavond zegt Prada weer dat het over is tussen haar en Eindeloos. En R is weer diegene die zogenaamd een troll is en een nieuweling (terwijl ik weet dat ze geen troll is en ook geen nieuweling.
Zullen we er een streep onder zetten? Ik kom er anders straks niet meer uit
Ja ga ook mijn bed niet uitkomen over 2 uur terwijl het wel moet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 2 november 2015 om 04:12
quote:Kia-Ora schreef op 02 november 2015 @ 04:10:
Waarom lig jij nog niet te slapen myv?
Hahahahah, ja wat denk je , zit maar te denken wat er allemaal is. En dat de minuten wegtikken maakt het er niet beter op hahahah.
En jij?
Waarom lig jij nog niet te slapen myv?
Hahahahah, ja wat denk je , zit maar te denken wat er allemaal is. En dat de minuten wegtikken maakt het er niet beter op hahahah.
En jij?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven