Wakker
maandag 28 december 2015 om 02:19
maandag 28 december 2015 om 11:52
maandag 28 december 2015 om 14:42
quote:prada schreef op 28 december 2015 @ 11:41:
Voor jou ook Cat, heb je een leuke kerst gehad?
Zeker! Heerlijk genoten van een heleboel gezelligheid en gelukkig geen onuitputbare hoeveelheid eten. Heb me gewoon aan mijn 'dieet' gehouden en zelfs 0,5 kg afgevallen
En over 3 uur heb ik vakantieeeeee
Voor jou ook Cat, heb je een leuke kerst gehad?
Zeker! Heerlijk genoten van een heleboel gezelligheid en gelukkig geen onuitputbare hoeveelheid eten. Heb me gewoon aan mijn 'dieet' gehouden en zelfs 0,5 kg afgevallen
En over 3 uur heb ik vakantieeeeee
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
maandag 28 december 2015 om 16:41
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2015 @ 11:52:
Ik heb net echt even moeten lachen, las op een ander topic dat ze echt denken dat als we plaatjes van wijn plaatsen, het ook irl nemen .
Nou dan maar even wat beweging erin gooien.
[afbeelding]Oh, ben ik de enige dan die dat doet?
Ik heb net echt even moeten lachen, las op een ander topic dat ze echt denken dat als we plaatjes van wijn plaatsen, het ook irl nemen .
Nou dan maar even wat beweging erin gooien.
[afbeelding]Oh, ben ik de enige dan die dat doet?
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
maandag 28 december 2015 om 16:42
maandag 28 december 2015 om 16:55
maandag 28 december 2015 om 17:43
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 december 2015 @ 11:52:
Ik heb net echt even moeten lachen, las op een ander topic dat ze echt denken dat als we plaatjes van wijn plaatsen, het ook irl nemen . ur]]Ben ik toch benieuwd op welk topic ze over ons roddelen
Ik heb net echt even moeten lachen, las op een ander topic dat ze echt denken dat als we plaatjes van wijn plaatsen, het ook irl nemen . ur]]Ben ik toch benieuwd op welk topic ze over ons roddelen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 28 december 2015 om 17:53
maandag 28 december 2015 om 18:24
maandag 28 december 2015 om 18:35
Cat, voor het geval ik je niet meer spreek, een hele fijne vakantie hoor!!!
Heb een ex-collega die uit Lissabon komt en volgens mij is het een mooie stad. Over de regering hoorde ik wat mindere geluiden vanuit het verleden maar geen idee hoe het nu is. Lijkt mij een geweldige stad, samen met een paar andere steden die ik ooit hoop te zien (moet ik wel even de loterij winnen )
Nieuwe afleveringen MCA begint nu.
Heb een ex-collega die uit Lissabon komt en volgens mij is het een mooie stad. Over de regering hoorde ik wat mindere geluiden vanuit het verleden maar geen idee hoe het nu is. Lijkt mij een geweldige stad, samen met een paar andere steden die ik ooit hoop te zien (moet ik wel even de loterij winnen )
Nieuwe afleveringen MCA begint nu.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 29 december 2015 om 01:47
Prada, het was gewoon mijn gevoel over de situatie. Haha, net als dat er net een hele discussie daar kwam door een posting van me.
Zal nu maar eens wat vroeger naar bed gaan dan gister (vanochtend vroeg). Ik heb nog 1 wit wijntje en dan maar slapen. Alhoewel, wel grappig programma op NPO2 maar dat duurt tot 7 uur.
Zal nu maar eens wat vroeger naar bed gaan dan gister (vanochtend vroeg). Ik heb nog 1 wit wijntje en dan maar slapen. Alhoewel, wel grappig programma op NPO2 maar dat duurt tot 7 uur.