Wakker
vrijdag 13 november 2015 om 17:17
vrijdag 13 november 2015 om 17:22
quote:Marjo41 schreef op 13 november 2015 @ 17:17:
[...]
Als mijn dochter hier is kijken wij op vrijdagavond meestal The Voice.
Verder kijk ik niks op tv.
Als ik wat wil zien dan kijk ik een serie op Netflix.
Kijkt je vriend ook niks?In het weekend eigenlijk ook niet. Soms op een druilerige zondagmiddag.
[...]
Als mijn dochter hier is kijken wij op vrijdagavond meestal The Voice.
Verder kijk ik niks op tv.
Als ik wat wil zien dan kijk ik een serie op Netflix.
Kijkt je vriend ook niks?In het weekend eigenlijk ook niet. Soms op een druilerige zondagmiddag.
vrijdag 13 november 2015 om 17:30
He meiden, ben weer thuis. Nog even wezen thee drinken bij mijn moeder. Ik zou met de fiets gaan maar het ging hier zo stormen en regenen dat ik dacht ..... dat gaat hem niet worden. Dus kon zo ook langer blijven want in het donker ga ik niet dat park door wat ik jullie vertelde.
Gezellig. Het regent hier hard, de wind nog harder en ik hoef de deur niet meer uit. Gezellig in het cafe hangen
Gezellig. Het regent hier hard, de wind nog harder en ik hoef de deur niet meer uit. Gezellig in het cafe hangen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 13 november 2015 om 17:34
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 november 2015 @ 17:30:
He meiden, ben weer thuis. Nog even wezen thee drinken bij mijn moeder. Ik zou met de fiets gaan maar het ging hier zo stormen en regenen dat ik dacht ..... dat gaat hem niet worden. Dus kon zo ook langer blijven want in het donker ga ik niet dat park door wat ik jullie vertelde.
Gezellig. Het regent hier hard, de wind nog harder en ik hoef de deur niet meer uit. Gezellig in het cafe hangen Wat leuk dat je ook in het cafe komt hangen. Kan ik iets voor je inschenken?
Gezellig. Het regent hier hard, de wind nog harder en ik hoef de deur niet meer uit. Gezellig in het cafe hangen Wat leuk dat je ook in het cafe komt hangen. Kan ik iets voor je inschenken?
vrijdag 13 november 2015 om 17:55
quote:vivalimegroen schreef op 13 november 2015 @ 17:34:
[...]
Wat leuk dat je ook in het cafe komt hangen. Kan ik iets voor je inschenken?
De 5 zit in de klok dus doe maar een wijntje. Alleen als jij ook eentje neemt hoor.
jij ook Door?
[...]
Wat leuk dat je ook in het cafe komt hangen. Kan ik iets voor je inschenken?
De 5 zit in de klok dus doe maar een wijntje. Alleen als jij ook eentje neemt hoor.
jij ook Door?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 13 november 2015 om 18:34
quote:vivalimegroen schreef op 13 november 2015 @ 18:19:
Proost MV
[afbeelding]
Die zijn leuk!
ik heb ooit eens 2 glazen voor wijn gehad en als je er naar keek dacht je dat je al dronken was hahahahah, helaas alle 2 kapot.
Proost MV
[afbeelding]
Die zijn leuk!
ik heb ooit eens 2 glazen voor wijn gehad en als je er naar keek dacht je dat je al dronken was hahahahah, helaas alle 2 kapot.
vrijdag 13 november 2015 om 18:40
quote:vivalimegroen schreef op 13 november 2015 @ 18:35:
Hier was het ook lekker. En vriend heeft gekookt. Dus ik heb nog steeds geen gaspit aangestoken. Kan ik wel aan wennen
Nu maar een wijntje.
Wat een verwennerij, daar zou ik ook zeker aan kunnen wennen.
Ik steek nooit gaspitten aan
En wat at je, biefstuk?
Wat ga jij eten Mylene?
Hier was het ook lekker. En vriend heeft gekookt. Dus ik heb nog steeds geen gaspit aangestoken. Kan ik wel aan wennen
Nu maar een wijntje.
Wat een verwennerij, daar zou ik ook zeker aan kunnen wennen.
Ik steek nooit gaspitten aan
En wat at je, biefstuk?
Wat ga jij eten Mylene?
vrijdag 13 november 2015 om 18:46
Ik heb voor straks 2 slibtongetjes, een lekker sausje erbij maken, en ik heb van groente broccoli, witlof, of sla. Even denken of ik er nog gebakken aardappelschijfjes bij maak.
Witlof bewaar ik denk ik tot zondag of maandag om een ovenschotel mee te maken.
Was vergeten de vis uit de boodschappentas te halen dus moet eerst kijken of het er nog in zit.
(vertrouw mijn pappenheimers gewoon )
Witlof bewaar ik denk ik tot zondag of maandag om een ovenschotel mee te maken.
Was vergeten de vis uit de boodschappentas te halen dus moet eerst kijken of het er nog in zit.
(vertrouw mijn pappenheimers gewoon )
vrijdag 13 november 2015 om 18:48
quote:Marjo41 schreef op 13 november 2015 @ 15:34:
Ik ga zo Chili von carne maken en dat doe ik dan in een ovenschaal met een flinke laag tortillachips en kaas en dan in de oven.
Klinkt ook niet verkeerd.
Die ketchup nog nooit geproefd maar is dus een aanrader?
Ik ga zo Chili von carne maken en dat doe ik dan in een ovenschaal met een flinke laag tortillachips en kaas en dan in de oven.
Klinkt ook niet verkeerd.
Die ketchup nog nooit geproefd maar is dus een aanrader?
vrijdag 13 november 2015 om 18:54
vrijdag 13 november 2015 om 18:58
quote:Marjo41 schreef op 13 november 2015 @ 18:51:
Lekker slibtongetjes, bak je die gewoon in de koekenpan?
Oh heerlijk zelfgemaakte erwtensoep, heb 'm nog niet gemaakt sinds vorig jaar winter.
Ja ik heb zelden slibtongetjes, nou kan de laatste keer niet meer herinneren dus die bak ik dan wel in de roomboter, op die momenten ga ik niet moeilijk doen met olie en grillpan enz.
Erwtensoep ben ik niet dol op. Helemaal niet. Ja of ik moet op 1 januari uit de Noordzee springen en het koud hebben. Rookworst lust ik wel maar het groene snot laat ik aan mij voorbij gaan.
Lekker slibtongetjes, bak je die gewoon in de koekenpan?
Oh heerlijk zelfgemaakte erwtensoep, heb 'm nog niet gemaakt sinds vorig jaar winter.
Ja ik heb zelden slibtongetjes, nou kan de laatste keer niet meer herinneren dus die bak ik dan wel in de roomboter, op die momenten ga ik niet moeilijk doen met olie en grillpan enz.
Erwtensoep ben ik niet dol op. Helemaal niet. Ja of ik moet op 1 januari uit de Noordzee springen en het koud hebben. Rookworst lust ik wel maar het groene snot laat ik aan mij voorbij gaan.
vrijdag 13 november 2015 om 19:16
vrijdag 13 november 2015 om 19:17
vrijdag 13 november 2015 om 19:22
quote:vivalimegroen schreef op 13 november 2015 @ 19:17:
[...]
Haha zal ik doen.
Niet iedere supermarkt heeft het in het assortiment. Mijn AH heeft het niet. De Jumbo wel.Wij hebben wel een AH XL, geen Jumbo helaas. Maar ik ga kijken.
[...]
Haha zal ik doen.
Niet iedere supermarkt heeft het in het assortiment. Mijn AH heeft het niet. De Jumbo wel.Wij hebben wel een AH XL, geen Jumbo helaas. Maar ik ga kijken.
vrijdag 13 november 2015 om 20:44
quote:vivalimegroen schreef op 13 november 2015 @ 19:47:
[...]
Je mist niks aan de Jumbo hoor (enige goede is dat ze de ketchup hebben). Ga veel liever naar AH.
Hebben ze geen leuke aanbiedingen bij Jumbo?
Zie wel eens leuke reclame voorbij schieten van de Jumbo.
(op die ene na dat een kind op het eind moet zeggen JumPo.)
[...]
Je mist niks aan de Jumbo hoor (enige goede is dat ze de ketchup hebben). Ga veel liever naar AH.
Hebben ze geen leuke aanbiedingen bij Jumbo?
Zie wel eens leuke reclame voorbij schieten van de Jumbo.
(op die ene na dat een kind op het eind moet zeggen JumPo.)