Wakker
zaterdag 5 december 2015 om 00:48
quote:Marjo41 schreef op 05 december 2015 @ 00:46:
Coldplay is wel 90 euro waard.
Ik ben niet zo van die optredens hoor, dan denk ik dat ik voor het geld ook de cd kan kopen
Maar ik snap het wel hoor, vroeger deed ik het ook wel.
Coldplay is wel 90 euro waard.
Ik ben niet zo van die optredens hoor, dan denk ik dat ik voor het geld ook de cd kan kopen
Maar ik snap het wel hoor, vroeger deed ik het ook wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 december 2015 om 00:49
quote:MocyMoos schreef op 05 december 2015 @ 00:47:
En volgens mij had hij gewoon de racekak....Haha. Nee, man is 91 jaar!
Oh, dus voor hetzelfde geld kan hij zo overlijden. Wat oud om nog op te treden?
Zal hem straks wel even googlen.
En volgens mij had hij gewoon de racekak....Haha. Nee, man is 91 jaar!
Oh, dus voor hetzelfde geld kan hij zo overlijden. Wat oud om nog op te treden?
Zal hem straks wel even googlen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 5 december 2015 om 00:55
quote:MocyMoos schreef op 05 december 2015 @ 00:50:
Ik vind het één van de leukste dingen qua uitgaan, lekker bandje of band bekijken, biertje erbij, als het goed is lekker uit je dak.Ja met je eens, maar het is zo niet betaalbaar meer.
Ik vind het één van de leukste dingen qua uitgaan, lekker bandje of band bekijken, biertje erbij, als het goed is lekker uit je dak.Ja met je eens, maar het is zo niet betaalbaar meer.
zaterdag 5 december 2015 om 09:49
quote:2-12 schreef op 05 december 2015 @ 03:50:
MV is alles nog goed gekomen met je nieuwe tv?Ja het liep heel raar. Ik stond in de wacht bij de provider en zat een beetje te spelen met de afstandsbediening. En ik kreeg een vraag in het scherm en ik las niet, dacht druk maar op ok dan ben ik er vanaf. Toen ` ploep` en stonden alle zenders erop. Dus geen idee hoe en wat maar alles doet het nu
MV is alles nog goed gekomen met je nieuwe tv?Ja het liep heel raar. Ik stond in de wacht bij de provider en zat een beetje te spelen met de afstandsbediening. En ik kreeg een vraag in het scherm en ik las niet, dacht druk maar op ok dan ben ik er vanaf. Toen ` ploep` en stonden alle zenders erop. Dus geen idee hoe en wat maar alles doet het nu
zaterdag 5 december 2015 om 10:13
quote:Kia-Ora schreef op 05 december 2015 @ 05:36:
[img]http://www.evenementenveghel.nl/wp-cont ... ntocht.jpg[/img]
heb hem gejat en op mn whatsapp profiel gezet, echt briljant!
Goedemorgen!!!
[img]http://www.evenementenveghel.nl/wp-cont ... ntocht.jpg[/img]
heb hem gejat en op mn whatsapp profiel gezet, echt briljant!
Goedemorgen!!!
zaterdag 5 december 2015 om 10:40
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2015 @ 09:49:
[...]
Ja het liep heel raar. Ik stond in de wacht bij de provider en zat een beetje te spelen met de afstandsbediening. En ik kreeg een vraag in het scherm en ik las niet, dacht druk maar op ok dan ben ik er vanaf. Toen ` ploep` en stonden alle zenders erop. Dus geen idee hoe en wat maar alles doet het nu :
[...]
Ja het liep heel raar. Ik stond in de wacht bij de provider en zat een beetje te spelen met de afstandsbediening. En ik kreeg een vraag in het scherm en ik las niet, dacht druk maar op ok dan ben ik er vanaf. Toen ` ploep` en stonden alle zenders erop. Dus geen idee hoe en wat maar alles doet het nu :
zaterdag 5 december 2015 om 12:03
zaterdag 5 december 2015 om 12:06
quote:MocyMoos schreef op 05 december 2015 @ 00:30:
Myv, lang? Maar gaat wel oké.
Ik heb de Golden Earring pas dit jaar voor het eerst in mijn leven live gezien en dat kwam omdat we gratis kaarten hadden. (als rasechte Hagenees, moet ik me volgens veel schamen nu..... eigenlijk wel he
Myv, lang? Maar gaat wel oké.
Ik heb de Golden Earring pas dit jaar voor het eerst in mijn leven live gezien en dat kwam omdat we gratis kaarten hadden. (als rasechte Hagenees, moet ik me volgens veel schamen nu..... eigenlijk wel he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 5 december 2015 om 12:07
zaterdag 5 december 2015 om 12:16
zaterdag 5 december 2015 om 12:19
quote:rosanna08 schreef op 05 december 2015 @ 12:07:
en Mleentje, echt, geen enkele cd kan de sfeer oproepen van een concert waar je zelf bij bent, echt niet
Had graag naar Adele gewild, maar heb het geld er gewoon niet voor Ja dat snap ik wel maar een concert is eenmalig en een cd kan je grijs draaien en heb je elke dag plezier van.
en Mleentje, echt, geen enkele cd kan de sfeer oproepen van een concert waar je zelf bij bent, echt niet
Had graag naar Adele gewild, maar heb het geld er gewoon niet voor Ja dat snap ik wel maar een concert is eenmalig en een cd kan je grijs draaien en heb je elke dag plezier van.
zaterdag 5 december 2015 om 12:30
zaterdag 5 december 2015 om 12:48
quote:gardalimone schreef op 05 december 2015 @ 12:30:
[...]
Met een dobbelsteen gooien. En dan bv een cadeautje afpakken van iemand anders, of cadeautjes doorgeven. De kans is dus aanwezig dat je aan het eind van de avond geen cadeau hebt
Weet je dat we hier ook wel eens Sinterklaas hebben gehouden, was erg leuk. Misschien moeten we dat volgend jaar weer doen. Echt met lootjes trekken via een programma .
[...]
Met een dobbelsteen gooien. En dan bv een cadeautje afpakken van iemand anders, of cadeautjes doorgeven. De kans is dus aanwezig dat je aan het eind van de avond geen cadeau hebt
Weet je dat we hier ook wel eens Sinterklaas hebben gehouden, was erg leuk. Misschien moeten we dat volgend jaar weer doen. Echt met lootjes trekken via een programma .