Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een leuke kat. Wat zou ik graag zo` n kat hebben maar zou nooit dit ras kunnen hebben zolang ik aan het water woon. Geweldig dit filmpje he!!!

(toen ik een dierenservice had ben ik wel eens bij fokkers geweest van dit ras en wat zijn ze leuk, alleen zijn ze niet geschikt voor beginnende kattenliefhebbers, ervaring en kennis heb ik wel maar dat water waar ik aan woon gaat niet samen, het is trouwens best een apart/gecompliceerd ras)

http://www.telegraaf.nl/t ... ee_naar_hondenshow__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moet wel lachen, zit te kijken bij Vive La Frans. Ze zijn per ongeluk beland bij een nudistencamping voor 1 nacht. Ze kregen net ontbijt en die eigenaar (uiteraard ook bloot) buigt naar voren en zijn snikkel hangt in het mandje met croissantjes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Voor het eerst zie ik volgens mij Guzman met een voorstelling op tv. Ben een beetje melig maar oh hij gaat eigenlijk wel over wat grenzen, wel hard maar toch soms wel grappig.
Even een goede tip van mij. Als je naar de Ikea gaat, neem dan dit potje saus van 1.79 euro mee, zalm/dille saus;

Ik heb net een afbakpistoletje in de oven gedaan (ja ik had even geen verse), toen die klaar was besmeerd met die zalm/dille saus, daarop gerookte zalm en ik heb er nog een beetje verse dille opgestrooid, echt verrukkelijk.

(wist je dat een stokbroodje of toastje ook lekker is met roomkaas en dan een plakje gerookte zalm? Ik had even geen roomkaas in huis maar die combi is ook lekker, kan je ook als een rolletje maken. Zelfs een flensje met rookkaas en de zalm is lekker, oprollen en in plakjes snijden. Kan ook met een wrap natuurlijk. )
Klinkt geweldig Mylaine! Ik verheug me alweer op gerookte zalm, het duurt niet lang meer!
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2015 @ 23:20:

Voor het eerst zie ik volgens mij Guzman met een voorstelling op tv. Ben een beetje melig maar oh hij gaat eigenlijk wel over wat grenzen, wel hard maar toch soms wel grappig.

Goed zo (guzman fan)

Er zaten idd wel weer een paar harde grappen tussen... (en daar houd ik van..)

Al moet ik zeggen dat ik maar de helft gezien heb want was in slaap gevallen...

(Had het opgenomen)

Ik had een verjaardag van mn nichtje en savonds een klein beetje 'geklaasd' met mn moeder.

Zwaar de slappe lach gehad, we wilden dvd kijken, dat is niet gelukt want het lukte niet, met geen mogelijkheid. Stom ding..
Goedenmorgen!

Mooie kat MV, Bengaal toch?

Zela kan me voorstellen dat je een leuke avond hebt gehad, leuk!
Good morning ladies .

Gisteren sinterklaas gevierd tot diep in de nacht . En dat voor een kinderfeest!

Myv, kijk het bolletje knippert nu ook en nog wat extra's . Ik Enn!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik heb trek in dat zalmbroodje van MV...

Oww en mn koffie is alweer bijna op... rotpakken ook..

Ik heb een zwaar leven...

(van de andere kant.. ik heb nog gerookte zalm... )
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 december 2015 @ 12:03:

[...]

Ik hou niet van pepernoten. Nee ga geen Sinterklaas vieren. Jij wel?Ik ook niet, maar 99 procent van de rest van de bevolking wel .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik ben echt lekker helder vandaag...

Ik net naar boven om het bad aan te zetten, lekkere badschuim erin.

Vraag ik me af waarom het spul wegloopt.

Best handig dat je zo'n stop dicht kunt draaien...

Geloof dat ik maar ff rustig aan doe vandaag haha...
quote:Aemateur schreef op 06 december 2015 @ 09:16:

Goedenmorgen!

Mooie kat MV, Bengaal toch?

Ja is een Bengaal.
quote:Kia-Ora schreef op 06 december 2015 @ 11:00:

Good morning ladies .

Gisteren sinterklaas gevierd tot diep in de nacht . En dat voor een kinderfeest!

Myv, kijk het bolletje knippert nu ook en nog wat extra's . Ik Enn!

Leuk is die he, ik zag hem al op het andere topic.

Enn heeft deze ava van mij ook gemaakt en ik heb een kerstava, zal die straks even opzoeken.

Hadden jullie ook het Sinterklaas spel gedaan?
quote:lionlily schreef op 06 december 2015 @ 03:38:

Klinkt geweldig Mylaine! Ik verheug me alweer op gerookte zalm, het duurt niet lang meer!

Oh wat goed, hoelang moet je nog? Is het je eerste kind?

(wij zijn goed in namen verzinnen )
quote:Zelatrice schreef op 06 december 2015 @ 11:02:

Ik heb trek in dat zalmbroodje van MV...

Oww en mn koffie is alweer bijna op... rotpakken ook..

Ik heb een zwaar leven...

(van de andere kant.. ik heb nog gerookte zalm... )Bij zo`n zin moet ik altijd denken aan Brigitte Kaandorp https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00. . Ze komt volgende week zaterdag op tv. En ik heb dan net een verjaardag, zou bijna de verjaardag skippen. Hoop dat het laat op de avond komt, dan ga ik vroeg weer naar huis. Verjaardag is vanaf 3 uur en daar eten dus dan kan je toch wel om 8 uur weer naar huis gaan? Vorige jaren bleef ik wel tot 12 uur maar denk dat het wel kan iets eerder weg.
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 december 2015 @ 13:01:

[...]

Bij zo`n zin moet ik altijd denken aan Brigitte Kaandorp https://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00. . Ze komt volgende week zaterdag op tv. En ik heb dan net een verjaardag, zou bijna de verjaardag skippen. Hoop dat het laat op de avond komt, dan ga ik vroeg weer naar huis. Verjaardag is vanaf 3 uur en daar eten dus dan kan je toch wel om 8 uur weer naar huis gaan? Vorige jaren bleef ik wel tot 12 uur maar denk dat het wel kan iets eerder weg.Had al een voorgevoel dat ik dat liedje naar mn hoofd geslingerd kreeg...
quote:Zelatrice schreef op 06 december 2015 @ 11:08:

Ik ben echt lekker helder vandaag...

Ik net naar boven om het bad aan te zetten, lekkere badschuim erin.

Vraag ik me af waarom het spul wegloopt.

Best handig dat je zo'n stop dicht kunt draaien...

Geloof dat ik maar ff rustig aan doe vandaag haha...
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 december 2015 @ 12:46:

[...]

Leuk is die he, ik zag hem al op het andere topic.

Enn heeft deze ava van mij ook gemaakt en ik heb een kerstava, zal die straks even opzoeken.

Hadden jullie ook het Sinterklaas spel gedaan?

Oeh leuk! Kerstmyv , ik word helemaal blij van de kerstava's!

Ja, was leuk maar duurde echt lang!
quote:Kia-Ora schreef op 06 december 2015 @ 13:53:

[...]

Oeh leuk! Kerstmyv , ik word helemaal blij van de kerstava's!

Ja, was leuk maar duurde echt lang!Ik weet niet meer waar ik mijn kerstavatar heb opgeslagen
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 december 2015 @ 14:08:

[...]

Ik weet niet meer waar ik mijn kerstavatar heb opgeslagen Weet je onder welke naam? Dan kun je hem bij Windows bij de startknop onder zoeken, zoeken . En anders Enn vragen een nieuwe te maken? Of staat hij ergens op Viva nog? Opnieuw opslaan?
quote:Kia-Ora schreef op 06 december 2015 @ 14:10:

[...]

Weet je onder welke naam? Dan kun je hem bij Windows bij de startknop onder zoeken, zoeken . En anders Enn vragen een nieuwe te maken? Of staat hij ergens op Viva nog? Opnieuw opslaan?

Ja lieverd, ik heb samen met nick mylenevalerie meer dan 100.000 postings dus waar moet ik zoeken?

Naam weet ik niet meer, denk iets van Bo-kerst of kerst Bo?
Ben ook weer in het land der levenden. Wat een feest dat sinterklaas spel. Heb een lelijke tuinkabouter gewonnen
quote:Kia-Ora schreef op 06 december 2015 @ 13:51:

[...]

Ik kwam er na een paar minuten achter dat het waarschijnlijk sneller zou gaan als ik dat ding een x dicht zou draaien...

(wel een leuke voor het topic d8 ik meteen, een beetje helder was ik dus wel)

Oww ik had trouwens gister met mijn moeder toch de slappe lach, echt niet normaal.

Ik had een DVD meegenomen die ik probeerde aan te krijgen. (mijn moeder snapt haar dvd recorder niet, en na heel veel geklooi

snapte ik het ook niet, stom ding. ok ik ben net als mijn moeder ape-technisch)

Echter als ik iets in mijn hoofd heb ga ik bij wijze nog door tot volgend jaar kerstmis, maar het zal en het moet me gewoon lukken en ik word dus een beetje nijdig als het niet lukt. Op een gegeven moment begon ik 'ok, dit is dus het geval van de dinges..' te mompelen waarop mijn moeder heel droog zei Ok, het geval van de dinges, ik snap nu helemaal wat je bedoelt, erg duidelijk... waarop ik echt vreselijk slappe lach kreeg. (nu weer..)

Echt geen idee waar ik het vandaan haalde. (nee niet gedronken)

De DVD recorder heb ik uiteraard het raam uitgesmeten....

Nou ja, vaag verhaal maar we hadden in ieder geval wel lol... (echt mijn moeder kan zonder dat ze het weet ongelofelijk droog zijn..)

Ik heb gekregen: een kookboekje (leuk, ik hou van koken), een vaas en een briljant apparaat voor zelfgebakken koekjes,

ik heb echter geen idee hoe het kreng werkt. Waarop mijn moeder de briljante opmerking maakt dat ik voor eens in mijn

leven misschien een x de gebruiksaanwijzing kan lezen, die er overigens niet bij zat .

Garda, jouw tuinkabouter ruilen voor mijn zeer nuttige nutteloze koekjesding ?
Kia, ik kan wel mijn oud en nieuw ava vinden en die ik had met Lama. En zomer kan ik vinden maar die leuke van kerst niet. Oud en nieuw kan ik dit jaar niet gebruiken want staat 2015 in de ava met champagnes.
quote:gardalimone schreef op 06 december 2015 @ 14:25:

Ben ook weer in het land der levenden. Wat een feest dat sinterklaas spel. Heb een lelijke tuinkabouter gewonnen

Was het gezellig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven