Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Greyli schreef:
11-01-2020 04:13
Gezellig dit topic. Vaak nachten wakker, nu dus weer.
Vervelend dat je regelmatig nachten wakker bent. Weet je ook hoe dat komt?

Zelf ben ik hoogzwanger en kan daardoor vaak niet echt meer comfortabel liggen. Sowieso een of twee keer uit bed om te plassen
Ben alvast in training voor de gebroken nachten met een baby straks
Alle reacties Link kopieren
Ik word vaak wakker door mijn vriend of de katten. Dan draaien ze veel of maken herrie.

Vannacht dus weer. Dus ik zit nu in de huiskamer met een beetje eten en drinken.
Om half 5 ga ik maar weer eens pitten.
Nu ik het opschrijf ben ik wat vrolijker want tot 1 minuut geleden dacht ik echt dat het pas bijna half 4 was.
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
11-01-2020 04:20
Vervelend dat je regelmatig nachten wakker bent. Weet je ook hoe dat komt?

Zelf ben ik hoogzwanger en kan daardoor vaak niet echt meer comfortabel liggen. Sowieso een of twee keer uit bed om te plassen
Ben alvast in training voor de gebroken nachten met een baby straks
Goede training inderdaad, wanneer ben je uitgerekend?

Ik ben gewoon een lichte slaper, helaas.
Greyli schreef:
11-01-2020 04:46
Goede training inderdaad, wanneer ben je uitgerekend?

Ik ben gewoon een lichte slaper, helaas.
21 januari

Voor de zwangerschap sliep ik altijd heel diep en vast. Bijzonder hoe dat nu is veranderd

Jou katten slapen op juliie bed?
Alle reacties Link kopieren
Oh 21 januari is al bijna! Kindje mag al komen dus. Spannend.
Hier is baby een half jaar en ik was zo blij toen baby door ging slapen. Nu meestal goede nachten. Nu ben ik wel heel vroeg wakker maar ik lag denk ik te vroeg in bed, baby slaapt gewoon.

Ben ook benieuwd of de katten op bed liggen. Nu zou ik dat sowieso niet zo fijn vinden (opgegroeid met het idee dat je voor zo'n beetje alle dieren bang moet zijn en dat gaat er nog niet echt uit) maar als je daardoor slecht slaapt zou ik ze helemaal niet op de slaapkamer laten. Goede nachtrust is zo belangrijk voor me.
duizel wijzigde dit bericht op 11-01-2020 06:44
3.20% gewijzigd
Fijn dat je kleintje door begint te slapen duizel. Daar ga ik niet vanuit voor de eerste tijd
21 januari is al snel, maar ik heb ergens het gevoel dat het nog wel even kan duren. Dat gevoel is verder nergens op gebaseerd

Ik heb zelf twee katten, maar die mogen niet in de slaapkamer asl wij gaan slapen. Dat weten ze. Ook heel goed
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Het is officieel al ochtend, maar ik ben ook al ruim een uur wakker. Onze baby is standaard tussen 4 en 5 wakker, en ik hoor nu al een uur gejengel, maar ik haal haar er nog niet uit. Zwaar vermoeiend!

Ik heb ook twee katten en 1 daarvan slaapt altijd bij mij. Het liefst op dezelfde kussen. Ik heb daar geen moeite mee. Het is dat of uren lange klaagzangen aan de deur.
Alle reacties Link kopieren
Mintel88 schreef:
11-01-2020 06:05
Goedemorgen. Het is officieel al ochtend, maar ik ben ook al ruim een uur wakker. Onze baby is standaard tussen 4 en 5 wakker, en ik hoor nu al een uur gejengel, maar ik haal haar er nog niet uit. Zwaar vermoeiend!

Ik heb ook twee katten en 1 daarvan slaapt altijd bij mij. Het liefst op dezelfde kussen. Ik heb daar geen moeite mee. Het is dat of uren lange klaagzangen aan de deur.
Als jij en partner daar geen problemen mee hebben is er niks aan de hand toch. Ging er mij meer om dat ze schreef wakker te worden door de katten.

Als ik baby hoor jengelen ga ik er wel uit. Speentje erin en we kunnen allebei weer rustig slapen. Is ook eigen belang. Ik kan niet slapen als ik hoor dat ze onrustig is en ik doe het zelf erg slecht op slaaptekort.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, medenachtbrakers

21 januari dat is echt heel snel! Spannend hoor.

Verkeerd opgeschreven (wat wil je ook midden in de nacht) ze slapen op bed en zijn dan ook stil. Meestal als ze mijn wekker horen, worden ze vervelend. Soms rennen ze ook wel eens in de nacht door het huis (klein huis, dus ze mogen overal komen) en daar word ik wakker van.

Vriend is ziek dus die liep heel veel te draaien denk dat dat het was vannacht. Of de volle maan?
Alle reacties Link kopieren
Onze baby heeft geen speen en gaat ipv jengelen keihard huilen als er komen, dus we proberen met zo weinig mogelijk interactie haar door te laten slapen. Ik trek de slapeloosheid ook niet meer, daarom deze laatste poging om haar door te laten slapen tot iig 6uur. 4 uur is gewoon niet vol te houden.

Katten. Ja.. Ik word er ook wel eens wakker van als ze de trap af rennen of over me heen lopen in de nacht, maarja.

Leuk dat er iemand hoogzwanger is. Zet hem op met de laatste loodjes en succes met bevallen.
Goedenacht!
Ben ik ook weer een keertje! Mijn baby wil niet slapen, nu al een uur mee zoet pffffffffff
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje schreef:
14-01-2020 01:00
Goedenacht!
Ben ik ook weer een keertje! Mijn baby wil niet slapen, nu al een uur mee zoet pffffffffff
Idem, ik zit ook al weer meer dan een uur op met een ziek kind. Gisteren ook al.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ook klaarwakker,lang verhaal..maar man plots overleden op 39jarige leeftijd. Heb hartkloppingen..hyperventilatie en ook al jaren gegeneraliseerde angsstoornis, dus net overeind in mn slaap met hoge hartslag.

Slaap op zolder ketel maakt rare geluiden, nu daar weer bang voor, en dochter bij mij in bed gekropen. Normaal zou ik oxazepam innemen

Sorry warrig geheel
Alle reacties Link kopieren
Abejoha schreef:
14-01-2020 02:47
Idem, ik zit ook al weer meer dan een uur op met een ziek kind. Gisteren ook al.
Beterschap🍀
Alle reacties Link kopieren
Nou volgens mij slaapt iedereen weer..ik ook maar tel.weg en proberen te slapen. 7u gaat wekker.

Hoop dat iedereen lkr zal slapen🤗
Ach Rammie, gecondoleerd. Wat een verlies voor jullie. Niet gek dat je wakker lag. Ik hoop dat je inmiddels weer slaapt, je zult wel bekaf zijn van alle emoties.

Ik lig wakker van de wind. Moet er altijd weer aan wennen om de wind om het huis heen te horen. Het heeft nog niet echt gestormd dit jaar geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
14-01-2020 03:03
Beterschap🍀
Dankje, ben dan maar om kwart voor vier opgestaan om het huishouden alvast te doen, vanmiddag een beetje bijslapen:)
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
14-01-2020 03:02
Nou ik ook klaarwakker,lang verhaal..maar man plots overleden op 39jarige leeftijd. Heb hartkloppingen..hyperventilatie en ook al jaren gegeneraliseerde angsstoornis, dus net overeind in mn slaap met hoge hartslag.

Slaap op zolder ketel maakt rare geluiden, nu daar weer bang voor, en dochter bij mij in bed gekropen. Normaal zou ik oxazepam innemen

Sorry warrig geheel
Heel heel veel sterkte, wat triest voor jou:(
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk Rammie. Veel sterkte.
Gecondoleerd Rammie! Ik hoop dat je nog een redelijke nacht hebt gehad!
Wat verschrikkelijk om je man zo plotseling te moeten verliezen.

Abejoha, beterschap en slaapze vanmiddag! Hoe is het met het huishouden? Mijn spook is uiteindelijk om half twee in slaap gevallen🙈
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje schreef:
14-01-2020 08:27
Gecondoleerd Rammie! Ik hoop dat je nog een redelijke nacht hebt gehad!
Wat verschrikkelijk om je man zo plotseling te moeten verliezen.

Abejoha, beterschap en slaapze vanmiddag! Hoe is het met het huishouden? Mijn spook is uiteindelijk om half twee in slaap gevallen🙈


Bedankt😔 .Heel vreselijk js...

thuisdagje vandaag,omdat ik brak ben kids ook niet naar school kunnen brengen.

Fijne dag iedereen
Alle reacties Link kopieren
Roffatientje schreef:
14-01-2020 08:27
Gecondoleerd Rammie! Ik hoop dat je nog een redelijke nacht hebt gehad!
Wat verschrikkelijk om je man zo plotseling te moeten verliezen.

Abejoha, beterschap en slaapze vanmiddag! Hoe is het met het huishouden? Mijn spook is uiteindelijk om half twee in slaap gevallen🙈
Gekookt voor de hele week en de badkamerkast opgeruimd. Op weg naar het kdv viel hij op de fiets in slaap. Waarschijnlijk is hij straks weer klaarwakker voor een nieuwe feestnacht:)

Sterkte voor jou, hopelijk vannacht een goede nacht!
Alle reacties Link kopieren
Oh Rammie wat erg! Is er iemand die je helpt?
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
14-01-2020 20:44
Oh Rammie wat erg! Is er iemand die je helpt?
Heb veel lieve vrienden en familie,maar uiteindelijk zijn we toch alleen met zn 3tjes s'avonds ;(

Veel gehuild vandaag en 1e afspraak bij psy.was heftig.

Bedankt voor de lieve berichtjes🙏💕
Alle reacties Link kopieren
Abejoha schreef:
14-01-2020 12:46
Gekookt voor de hele week en de badkamerkast opgeruimd. Op weg naar het kdv viel hij op de fiets in slaap. Waarschijnlijk is hij straks weer klaarwakker voor een nieuwe feestnacht:)

Sterkte voor jou, hopelijk vannacht een goede nacht!
Straks weer magnesium innemen en hopelijk betere nacht ja. Thanx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven