Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Meldt zich.
Werd wakker door misselijkheid en zweten. Teveel gegeten voor slapengaan?
kerst schreef:
30-01-2020 00:50
Meldt zich.
Werd wakker door misselijkheid en zweten. Teveel gegeten voor slapengaan?
He gatstie. Ik kan er ook nooit zo goed tegen om met een te volle buik te gaan slapen

Nu wakker om de baby te voeden. We zijn nog heel erg op zoek naar de juiste hoeveelheid bijvoeding.
Gisteravond leek hij goed uit de borst te hebben gedronken, maar nu meld hij zich eigelijk ruim een uur te vroeg
Alle reacties Link kopieren
@Kerst; vervelend zeg. Hopelijk was het eten wel lekker ? ;-)

@Arcticfox; gefeliciteerd met je baby! Denk je dat hij niet genoeg uit de borst krijgt? Heeft het CB je aangeraden om bij te voeden?

Ik ben aan het werk vannacht.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ingelke_kepringelke schreef:
30-01-2020 02:06
@Kerst; vervelend zeg. Hopelijk was het eten wel lekker ? ;-)

@Arcticfox; gefeliciteerd met je baby! Denk je dat hij niet genoeg uit de borst krijgt? Heeft het CB je aangeraden om bij te voeden?

Ik ben aan het werk vannacht.
Kraamzorg en verloskundige hebben dat aangeraden. Hij viel eerst zoveel af dat er bijna een kinderarts bij moest komen.
Mijn productie bouwt zich ju langzaam op lijkt net, maar hij red het niet met wat ik momenteel Gan geven

Nu combinatie borst, fles en afkolven.
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
30-01-2020 06:17
Kraamzorg en verloskundige hebben dat aangeraden. Hij viel eerst zoveel af dat er bijna een kinderarts bij moest komen.
Mijn productie bouwt zich ju langzaam op lijkt net, maar hij red het niet met wat ik momenteel Gan geven

Nu combinatie borst, fles en afkolven.
Hier wordt het advies gegeven om op vraag te voeden. Dus als ze na 2 uur komen ipv 3 uur ook na 2 uur te voeden. Mijn kraamverzorgende zei dat dat ook goed is voor de productie.

Ik moest bij de eerste ook bijvoeden ivm teveel afvallen en vond het wel een slopend schema (of ja eigenlijk geen schema dus).
Ivm teveel afvallen mocht ik er in het begin niet meer als 3 uur tussen laten. Minder wel.
Zit jij wel op een schema van om de 3 uur?
Met kolven ed kom je dan niet aan rust toe he. Sterkte, het is soms gewoon zwaar op het begin. Hoe leuk je baby ook is.
duizel schreef:
30-01-2020 08:08
Hier wordt het advies gegeven om op vraag te voeden. Dus als ze na 2 uur komen ipv 3 uur ook na 2 uur te voeden. Mijn kraamverzorgende zei dat dat ook goed is voor de productie.

Ik moest bij de eerste ook bijvoeden ivm teveel afvallen en vond het wel een slopend schema (of ja eigenlijk geen schema dus).
Ivm teveel afvallen mocht ik er in het begin niet meer als 3 uur tussen laten. Minder wel.
Zit jij wel op een schema van om de 3 uur?
Met kolven ed kom je dan niet aan rust toe he. Sterkte, het is soms gewoon zwaar op het begin. Hoe leuk je baby ook is.
Ik voed op verzoek, dus ook als hij eerder komt. En dan niet langer dan vier uur er tussen. Dat red hij sowieso bijna nooit
Hij is nu wel goed aangekomen gelukkig, maar ik ben nog wel aanhebt twijfelen of ik op deze manier borstvoeding wil blijven geven of overstap op de fles
Alle reacties Link kopieren
****
Hi! Mag ik me aansluiten? Ik ben nog wakker door mijn eigen topic, ik zit ineens te piekeren omdat ik heb zitten googlen op ziekteverschijnselen🙈 ik weet het: heel dom, maar ja, toch gedaan. Hebben jullie tips om daar weer uit te komen?
Even een kop thee drinken en daarbij even wat lezen en dan weer gaan slapen @baby?
defyinggravity schreef:
31-01-2020 00:06
Even een kop thee drinken en daarbij even wat lezen en dan weer gaan slapen @baby?
Dank je, dat ga ik doen🍀
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer wakker. Last van oprispingen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook wakker. Baby slaapt meestal door maar vandaag niet. En toen baby weer sliep werd de oudste wakker. Die is nog wakker en ik ook. Hopelijk slapen ze uit na deze rare nacht.

Baby2 ik las je topic. Wel eng hoor. Ik vind ook dat je lang moet wachten. Ook snap dat googlen wel hoor. Min ervaring is dat artsen er tegenwoordig vanuit gaan dat je googlet. Heb je het nog kunnen filmen?
Alle reacties Link kopieren
Team Wakker... piekeren.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt dat je piekert AngelEyes?

Hoop dat de rest (en hun baby's) inmiddels slapen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
duizel schreef:
31-01-2020 03:59
Hier ook wakker. Baby slaapt meestal door maar vandaag niet. En toen baby weer sliep werd de oudste wakker. Die is nog wakker en ik ook. Hopelijk slapen ze uit na deze rare nacht.

Baby2 ik las je topic. Wel eng hoor. Ik vind ook dat je lang moet wachten. Ook snap dat googlen wel hoor. Min ervaring is dat artsen er tegenwoordig vanuit gaan dat je googlet. Heb je het nog kunnen filmen?

Dank je Duizel. Ik heb het nog niet kunnen filmen, want het duurt steeds kort. Dus het is vaak al over voor ik mijn telefoon heb kunnen pakken.
Ja, volgens mij gaan ze er idd vanuit dat je googlet, maar in dit geval was het voor mijn eigen gemoedsrust niet zo verstandig😬
Alle reacties Link kopieren
Snap ik hoor. Je leest ook altijd de ergste dingen op internet dus ik denk ook dat het vaak niet verstandig is.
Sterkte. Hopelijk valt het mee.
Alle reacties Link kopieren
**
duizel schreef:
31-01-2020 08:56
Snap ik hoor. Je leest ook altijd de ergste dingen op internet dus ik denk ook dat het vaak niet verstandig is.
Sterkte. Hopelijk valt het mee.
Ja, op internet vind je nooit eens: ‘Blijf maar kalm, want het valt best mee.’ Helaas! Dat zou een stuk prettiger zijn. Ik heb net nog even gegoogled en kom dan zelfs uit bij een zeer ernstig syndroom dat ik ken uit mijn omgeving, maar waardoor ik ook zeker weet dat dat niet aan de orde is. Dus, ik moet de diagnose toch maar geduldig afwachten. De afgelopen week ging dat goed, maar nu ze opeens weer vaker die bewegingen maakt, is dat een stuk lastiger🥺 Dan duren twee weken tot de afspraak in het ziekenhuis nog erg lang
Mijn baby’s (ook die die eigenlijk al een kleuter is ;-D) liggen beiden te ronken op dit moment. Nu ik nog. Mijn man is weg met vrienden en komt pas later thuis. Alleen in slaap vallen vind ik altijd wat lastiger.
Alle reacties Link kopieren
Wakker en huilen onrustig en vooral eenzaam nu. (Mis ineens een vriendin die recent is overleden)
Ik ben alweer een tijdje niet meer hier geweest, maar ik “lees nu de nieuwe Suske en Wiske: Het spugende/schijtende spook” Onze baby heeft bedacht dat het wel ideaal is om twee uur wakker te zijn midden in de nacht en dan vrolijk kirrend je moeder onder te spugen en dan als je nét helemaal in het nieuw bent gestoken nog even lekker te gaan poepen omdat je eerdere pakje toch niet zo lekker zat/zo mooi vond/ of gewoon om je ouders lekker uit hun slaap te houden, want dat is toch gewoon heerlijk?

Ik ben nu dus al tweeeneenhalf uur wakker en hoop zo eindelijk weer te kunnen slapen. Wish me luck!!
derooiekater schreef:
02-02-2020 03:05
Wakker en huilen onrustig en vooral eenzaam nu. (Mis ineens een vriendin die recent is overleden)
Gecondoleerd!
Alle reacties Link kopieren
Pff lig wakker met maagpijn... 35 weken zwanger... afgelopen dagen was baby vooral actief in de nacht waardoor ik wakker was.. nu eindelijk een nachtje waarbij ze slaapt lig ik alsnog wakker. Gelukkig heb ik verlof.
Hopelijk slaap je deze nacht wel goed Jomata! Wij waren bij de HAP met een zieke baby, gelukkig mochten we na controles en extra medicijnen gewoon naar huis!! Nu nog in slaap vallen na een hectische vroege nacht...
Alle reacties Link kopieren
Ik lig lekker wakker en moet af en toe m'n bed uit omdat de kleine niet wilt slapen # slaaptraining 8-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven