Wakkere Vivadames.
dinsdag 17 juli 2012 om 20:16
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

donderdag 19 juli 2012 om 23:34
donderdag 19 juli 2012 om 23:50
vrijdag 20 juli 2012 om 00:14
roos, gaaf vest!
ben best creatief maar haken en breien kan ik niet. Vroeger wel veel gepunnikt ! Heerlijk dat gevoel als de nieuwe kleur weer onder uit het klosje kwam.
Ans, mooie quilts, daar heb ik het geduld niet voor.
Qua tricot en lapjesdeken, ook al naai je het op een ondergrond, blijft me een lastige klus lijken ivm de verschillende rekbaarheid/stretch (zowel horizontaal als verticaal) om dat netjes te krijgen. Indien geen lockmachine, dan idd grove zigzag gebruiken.
ben best creatief maar haken en breien kan ik niet. Vroeger wel veel gepunnikt ! Heerlijk dat gevoel als de nieuwe kleur weer onder uit het klosje kwam.
Ans, mooie quilts, daar heb ik het geduld niet voor.
Qua tricot en lapjesdeken, ook al naai je het op een ondergrond, blijft me een lastige klus lijken ivm de verschillende rekbaarheid/stretch (zowel horizontaal als verticaal) om dat netjes te krijgen. Indien geen lockmachine, dan idd grove zigzag gebruiken.
vrijdag 20 juli 2012 om 00:17
vrijdag 20 juli 2012 om 00:19
Ben ongelooflijk moe ondanks bijna 5 uur geslapen vanmiddag. Misschien van roesje maar toch. Wil morgen een gerecht maken dat toch wel even tijd kost (maar ingredienten nu in de aanbieding en heb er zelf al lang zin in). Morgen in de ochtend maar even kijken hoe ik me voel.
edit, misschien voor een ander iets voor in een handomdraai maar voor mij nu even niet, zeker niet de afwas daarna.
edit, misschien voor een ander iets voor in een handomdraai maar voor mij nu even niet, zeker niet de afwas daarna.