Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zag trouwens dat het de komende week in Nederland ook geweldig weer word, voor alle thuisblijvers zou ik zeggen geniet ervan, je weet nooit hoe lang het gaat duren.
Ik ga maar slapen omdat ik geen zin meer heb iets te eten klaar te maken. Bovendien moeten mijn voeten omhoog, enkels zijn zo opgezet dat ze bijna over m'n slippers heen vallen en wil bovendien morgen (als ik de puf heb te lopen) het volgende bloedonderzoek laten doen (al weet ik niet waar ze nog kunnen prikken in al de blauwe plekken).

Vakantiegangers, geniet er nog van. Rest ook truste voor straks en waarschijnlijk wel tot morgen.
quote:weetvanniks schreef op 23 juli 2012 @ 01:57:

Ik zag trouwens dat het de komende week in Nederland ook geweldig weer word, voor alle thuisblijvers zou ik zeggen geniet ervan, je weet nooit hoe lang het gaat duren.Elke mooie dag is een winstpuntje!
Dankje thee.

Deze vakantieganger gaat ook slapen. Naast me is alweer iemand diep in dromenland. Wil ik ook, maar lig me onbewust te storen aan de muziek in de verte. Ben zo prikkelbaar, bah.

Maar ik ga het toch proberen.

Trusten!
Lieve Unch, relax. Geniet van je vakantie
quote:weetvanniks schreef op 23 juli 2012 @ 01:57:

Ik zag trouwens dat het de komende week in Nederland ook geweldig weer word, voor alle thuisblijvers zou ik zeggen geniet ervan, je weet nooit hoe lang het gaat duren.Niet lang vanaf zondag weer naar de 20 graden en regen. We hebben 6 mooie dagen en dan is het over.
quote:Jonari schreef op 23 juli 2012 @ 01:55:

[...]

Ben je een steunzool verloren in de Ardennen?

O.a. idd, haha.

Ik ga zakken. Trustuh allemaal.
Trusten meisjes.
Ik ga trouwens ook. Schrok me weer eens dood toen ik op de klok keek.

Heren, fijne nacht nog!
Ik wens ieder nog een fijne (rustige) nacht, ik duik er ook eens in, morgen even naar Toledo.
Ziekjes op de bank om lief niet wakker te houden. Op tv alles al 10 x voorbij zien komen.

En op de hilarische topics is ook niets nieuws meer te lezen
Je bent zelf een theepot
Hier nog een wakkere; in de keuken misselijk aan een glas water maar het helpt nog niet! Pffff
quote:Dyaa schreef op maandag 23 juli 2012 03:07 Hier nog een wakkere; in de keuken misselijk aan een glas water maar het helpt nog niet! PffffSamen ziek is nog zieliger....
Je bent zelf een theepot
Ik hoop dat je inmiddels al in dromenland bent, ik ga ook weer een poging wagen. Bah, wat kun je jezelf soms ellendig voelen 's nachts hè
Dyaa, ik hoop dat je inmiddels lekker ligt te slapen.

Ik ben vandaag weer in een band de rivier afgeweest, was echt leuk, maar het is wel een beetje inactief. Je gaat gewoon liggen en dan drijf je. Ohja en je moet veel drinken. Iedereen drinkt slecht bier, maar ik dacht dat witte wijn een veel beter plan was, was ook zo! lekker fris en je hoeft niet zo vaak te plassen. Was wel een beethe (boel) aangeschoten toen ik uit het water kwam.
Moge,

Ik heb 2 lege plastic flessen van de Lidl waar nectar in zat, maar er staat niet op wat het statiegeld is. Zijn het dan weggooi flessen of vermelden ze tegenwoordig niet meer op de flessen of je nog wat terug krijgt?

Vandaag komt eindelijk die vrouw van Thuiszorg kennis maken. Gelukkig komt het hoofd van de regio mee, kan ik meteen zeggen dat ze mij al weken aan het lijntje houden. Ik heb meer dan 4 uur per week recht op hulp en krijg het gewoon niet. Die mevrouw die vandaag komt kan ook maar 1 uurtje per week ipv de 4 uur. Dus die kennismaking en poef, mijn uur voor deze week is al op. En het komt niet van de vakantie want ik had al een intake gehad toen mijn hand/vinger gebroken was. Toen zou ik al in die week hulp krijgen. 11 weken geleden was dat? Nou zou ik moeten nakijken wanneer dat was. Afgelopen donderdag zou ik ECHT een telefoontje krijgen of ze nog iemand kon vinden voor de andere 3 uur maar niets meer gehoord.

Hopelijk is straks mijn humeur beter maar op deze manier schiet het gewoon niet op. Ik word er zo moedeloos van. Onnodig te zeggen dat ik van het wmo ook nog niets heb gehoord. Gelukkig wel goede en vaste afspraken per week met mijn zorgmentor.

Nou geniet allemaal van het zonnetje. Unch niet ziek worden op vakantie he . Thee, sterkte bij het bloedprikken. Ik was ook zo blauw overal door het bloedprikken elke dag. Een arm was er zelfs geen ader meer goed. Ze hebben het bij mij 2 x in de voet geprobeerd om te prikken. Misschien doen ze dat bij jou ook in nood. Hou je taai
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen.

Mv als er statiegeld op zit moet het op het etiket staan. Ik kom nooit bij die winkel dus ken ze niet.

Hoop dat de thuiszorg vandaag helemaal goed geregeld gaat worden voor je.
quote:AnneRoos74 schreef op 23 juli 2012 @ 06:32:

Goedemorgen.

Mv als er statiegeld op zit moet het op het etiket staan. Ik kom nooit bij die winkel dus ken ze niet.

Hoop dat de thuiszorg vandaag helemaal goed geregeld gaat worden voor je.

Ok, nou dan gooi ik ze weg.

Ik duim ook dat het vanmiddag goed geregeld gaat worden.

Moos, hoe was het in de Ardenne? Hebben jullie het leuk gehad?
Mogge!

Wat waardeloos MV. Hopelijk gaan ze het vandaag nou eens goed regelen.

En welkom, meneer Kaktus!
@Pom: klinkt leuk, in een band de rivier af :-) . Gelukkig ben jij mij niet, met al die witte wijn zou ik midden op de rivier in slaap zijn gevallen .
HELLUUUU.
MV, bij mij moesten we echt boos worden in het ziekenhuis om alles te regelen bij die instanties (maar ik weet niet van welke organisatie jouw thuiszorg is). Als zij niet in de zorg kunnen voorzien, kan je geen andere organisatie aanspreken? Of is er slechts 1 in de buurt?
Dikke knuffel voor jou thee trouwens
quote:fru1t3lla schreef op 23 juli 2012 @ 11:11:

MV, bij mij moesten we echt boos worden in het ziekenhuis om alles te regelen bij die instanties (maar ik weet niet van welke organisatie jouw thuiszorg is). Als zij niet in de zorg kunnen voorzien, kan je geen andere organisatie aanspreken? Of is er slechts 1 in de buurt?Ik weet niet hoeveel er zijn, ik ben iig lid van deze. Nou even afwachten wat ze zeggen en anders morgen met mijn zorgmentor bespreken wat er nog meer kan.
Lijkt me het beste, wel heel erg lullig dat het zo naar verloopt, dikke knuff van mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven