Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maroon, klopt

Ook naar anderen toe, dat ik beter kan uitleggen waarom ik mijn verjaardag uitstel. Als dat gewoon mijn eigen verzinsel is voelt dat anders. Nu heeft hij het ook geadviseerd.

Thee, ik 'verwacht' geen mail hoor. Ben blij dat ik 'dat ene' met je kon delen. Je weet wel wat

En verder moet je je nooit verplicht voelen. Doe vooral rustig aan.

SPV had ook een verhaal over een vrouw die manisch psychotisch was teruggekomen van vakantie en daardoor haar verjaardag (rond getal - groot feest) moest uitstellen. Ik vond dat zó zielig. Kan daar wel om janken, stom he

Voor mezelf ben ik er nogal onverschillig in maar voor een ander vind ik het zo erg...
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:wordtel schreef op 24 juli 2012 @ 14:53:

@fru1t3lla: Hoe was het gisteren met je ouders? Hadden ze nog veel verhalen over hoe goed je zus het allemaal doet of viel het gisteren mee?

Verder heb ik zelf geen bijzonderheden te vermelden, ik zit heerlijk met mijn laptop en een glas drinken in de zon. Wel even heibel met vriendlief gehad (hij ruimt zijn troep maar niet achter zijn kont op), maar volgens mij is de boodschap nu wel een keer doorgedrongen. Werd tijd, ook

Mijn ouders komen pas in het weekend, dus ik wacht met spanning af!

Heb hier ook zo'n vriend, hij ziet het gewoonweg niet. Het is gebeterd met de tijd maar af en toe moet ik hem eraan herinneren dat dit niet hotel mama is . Geniet maar lekker van de zon!

Even klagen: ben ongesteld, ik lijk wel enkele maanden zwanger, krampen en de hele reutemeteut. BLAAAAAAAH. Het enige wat helpt zijn kruikjes op mijn buik en dat met de warmte... Zou hiervan gewoon naakt door het huis dartelen kruipen met de kruik om mijn buik gebonden en me zorgen maken dat ik niet doorlek op mijn laminaat vloer. Een hysterectomie met een kleerhanger lijkt me in deze periode altijd een humane oplossing.

Dat was mijn geklaag tot dusver. Gelukkig geeft Walking Dead series en het parodie topic me soelaas. Hoe gaat het verder hier?
Thee, ik zie de mail vanzelf wel verschijnen, heeft geen haast!

Pfffff, ik kom even binnen afkoelen, wat een warmte zeg! Maar we klagen niet, hier heb ik lang genoeg op zitten wachten.

Blij dat ik wat dat betreft geen man meer heb, haha, Geen irritaties meer! (alhoewel de mannen in mn leven over het algemeen opgeruimder waren dan ik)
Das ook mijn selectiecriterium: Hij moet opgeruimder zijn dan ik

Hier is t ook warm. Pfff... heb geloof ik iets te lang in de zon gezeten. Ben oververhit.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Thee jammer van de lunch maar wel fijn dat er snel extra onderzoek gedaan wordt.

Moon, 2 weken terug was er hier een forumster die haar man niet lang geleden is verloren. Ik kan zonder een traan vertellen over Patrick en zijn overlijden maar haar horen praten over haar man en haar tranen zien zorgde dat ik ging huilen. Vond het zo erg haar verdriet te zien.

Wordtel, op de discussie met vriend na klinkt het als een fijne dag.

Ik was op tijd wakker voor therapie en vanaf vandaag zit ik officieel in de cliëntenraad daar had ik een gesprek over in de middag. 20 augustus de eerste vergadering.
Stom is dat he Ieb.

Maar misschien raakte het verhaal me ook omdat ik ooit ook manisch psychotisch terugkwam van vakantie. Ik vind het dan zo sneu voor zo'n vrouw... gaan ze lekker weg (met haar man en kinderen, zie ik zo voor me) en ipv een leuke vakantie, komt ze doorgedraaid terug.

Wel fijn trouwens dat je je verhaal kon delen met die forumster Ieb.

Hier lulde moeder de oren van mijn kop tijdens het eten. Over wat ik had willen studeren als ik het over mocht doen en wat de tweede keus was en bla bla en had ik het anders gedaan als ik niet verhuisd was in 2004...

En over een adres dat ze niet kon vinden van haar werk en het was een nette wijk en het was een zijstraat van de Javastraat en het heette zus en zo en weet ik wel dat dat ook een Indonesisch eiland is......?

*zucht*

Ik weet nog niet echt wat ik daar aan kan doen, behalve gewoon in een andere kamer gaan zitten. Hoop dat snel het internet gemaakt is dan ga ik weer naar huis

Ze zijn zo snel beledigd als ik een gesprek afkap...

Volgens mij kan mijn vader dr soms ook geen touw meer aan vast knopen, die zegt dan alleen nog 'ja' en dan leest ie weer verder in de krant.
Oh stoer ieb, de clientenraad. En hoe bevalt de therapie?
Lastig hoor Moon om een beetje gedwongen daar te zitten en je moeder zo aan het tetteren is en reactie verwacht. Zal idd. fijn zijn als je internet het weer normaal doet. Ik moest aan je denken vandaag ik was in de wc van de bibliotheek die overigens gratis was!

Therapie ach het gaat. merk dat ik het erg moeilijk vind om mee te gaan met de groep. Ze lachen echt heel veel en eerlijk gezegd doe ik dat vrijwel nooit. Ik werk nu met schema therapie en mijn hoogste schema heb ik emotionele geremdheid. Mijn vorige behandelaar zei ook aan het eind dat hij me in de ruim 3 maanden dat hij me kende nooit een emotie had zien tonen. Niet huilen, niet boos zijn maar ook niet echt oprecht lachen. En ik denk dat hij daar wel gelijk in heeft. Ik ben vroeger ook echt gepest omdat ik altijd zo serieus was dus dat komt allemaal weer terug. Ga dit misschien wel bespreken in de groep ik heb nog niks besproken. Heb alleen verteld over het overlijden van Patrick maar dat was omdat de therapeut zei dat ik dat moest vertellen. Deze week hebben we geen echte therapie maar een zomerproject waar ik erg onzeker over ben.

Zo wow vertel en schrijf ineens meer dan ik in weken heb gedaan. Merk nu pas hoe onzeker en moeilijk ik het vind.
Wat lief dat je op de wc aan me denkt

Nou ja ook vanwege mooie weer blijf ik hier. Heb hier 1000m2 tot mijn beschikking en thuis kan ik niet prettig buiten zitten.

Fijn om even te lezen wat je bezighoudt.

Ik ken schematherapie niet, maakt ook niet uit op zich.

Tja... dan denk ik... is dat heel erg nu, dat je niet lacht en geen emoties toont? De keren dat ik je ontmoet heb, is het me niet opgevallen. Je komt iig niet apathisch over en ik herinner me wel dat jouw stem heel melodieus is.

Waarom haal ik dat erbij.... eh.... misschien zit de emotie misschien bij jou meer daarin.

Als je vroeger serieus meisje was.... is toch prima. Zonde dat ze je gepest hebben daarmee.

Je kunt sommige dingen ook niet forceren. Als jij geen lachebek bent.... dan toch niet?

Wel moeilijk dat meteen alles zo onder de loep ligt nu je in therapie bent. Tenminste, lijkt mij.

Maar wel prettig dat je hier weer even een uitlaatklep hebt.

Ik ga zo even teruglezen, vriend is nu eten aan het maken en verder heb ik het heel druk gehad
Ow ja kan me voorstellen dat buiten zitten met dit weer ook een groot pluspunt is.

Ja ik denk dat dat het is dat alles onder de loep ligt. Ik heb al veel vaker van mensen gehoord dat ze schrikken van mij als ik over mijn leven vertel maar wat jij schrijft relativeert het wel een beetje.

Ik kan volgens mij wel met passie over iets vertellen idd. en dat is ook wat waard. Dank je!
Ik heb twee van de drie caviaatjes thuis Moeder en dochter, zoontje is nog in de zaak, blijft bij zijn broertje tot diens eigenaar broertje ophaalt (vrijdag), anders zit broer te lang alleen.
quote:fru1t3lla schreef op 24 juli 2012 @ 19:53:

Ik heb twee van de drie caviaatjes thuis Moeder en dochter, zoontje is nog in de zaak, blijft bij zijn broertje tot diens eigenaar broertje ophaalt (vrijdag), anders zit broer te lang alleen.

ah wat schattig, heb je een foto van ze?

welke namen zijn het nou geworden?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Muffin en Oreo, over broertje is er nog een druk debat . Helaas nog geen foto's, ze zitten lekker te schuilen in het huisje, arme beestjes zijn nogal overdonderd vandaag. Maar ik kan er over een paar dagen wel eentje maken en delen
Fruit

Lieffffff!!
. Dit maakt mijn dag toch echt weer goed. Betekent nu wel dat we deze zaterdag de hoofdkooi moeten uitbreiden, we hebben het materiaal, alleen nog een kwestie van doen

Hoe is het hier verder?
Bij mij is alles wel goed, ben alleen de laatste dagen erg druk en word ook moe van mijn nieuwe werk.

Dus vandaar weinig hier helaas...

Komt wel weer

En met jou Fruit?
@Ieb: Ik zal niet snel jouw commentaar bij de BBQ vergeten... toen MV tot in detail vertelde wat wat was

'ga je nou ook nog vertellen dat dat een banaaaaaaaaaaaan is?'

Ja wat ik me herinner, als je enthousiast iets vertelt, toon je best emotie.

En je levensverhaal, tja, dat moet je toch ook kort en bondig houden als men er naar vraagt?

Als je iedere keer je emoties erbij haalt, wordt het voor jezelf ook zwaar.

Ik heb dat ook een beetje, ik heb een gevoelloze versie van bepaalde zaken en die vertel ik zonder blikken of blozen.

Maar vertel ik dingen met meer beleving dan ben ik daarna zelf beetje van slag en moet ik soms ook even 'weg', naar buiten ofzo.

En dan is er bij mij niemand dood, ik bedoel, het zal bij jou nog veel heftiger zijn.
Denk dat we er idd. ongeveer hetzelfde instaan Moon. Wat grappig dat je dat onthouden hebt van de BBQ.
Ik denk dat wel meer mensen dat hebben.

Bij date vrijdag had ik trouwens twee keer dat hij iets vroeg of ik iets wilde vertellen en dat ik ineens ff moest slikken.

Maar uiteindelijk kon ik het dan toch met weinig emotie vertellen.

Nou vroeg ie ook wel rake dingen hoor. Normaal op een date gaat het nergens over en dan ga ik ook zeker niet (bijna) huilen.
quote:neurogenesis schreef op 24 juli 2012 @ 20:10:

Bij mij is alles wel goed, ben alleen de laatste dagen erg druk en word ook moe van mijn nieuwe werk.

Dus vandaar weinig hier helaas...

Komt wel weer

En met jou Fruit?

Ah nieuw werk! Is het een beetje naar jouw zin daar?

Ik ben hier ook nietmeer zo vaak, heb een heuse onzinpijlert gevonden waarin ik mijn onzinnig ei kwijt kan en ik verveel me te pletter. Ik wil dat uni terug begint :'(. Maar verder alles goed hoor, ben net al tweemaal gebeten geweest door de nieuwe aanwinsten, ik denk dat we het leuk gaan hebben!
Ow ja je had een date. Hoe is dat verder gegaan? Ga je hem nog vaker zien?
Ja toen had ik even pauze van hier

Was heel leuk. Heel veel gepraat, heb veel meer verteld over mezelf dan ik verwacht had te gaan doen. En hij heeft ook veel verteld. Zijn ook van hetzelfde 'bouwjaar' en daardoor veel dezelfde dingen gedaan/meegemaakt ook al kenden we elkaar niet zeg maar.

Qua soort vakanties, dat soort dingen.

Maar hij zat met iemand anders in zijn kop en hoopte die te vergeten door te daten maar was eerlijk dat dat niet gelukt was. Dus ik heb verder ook niet echt verwachtingen... weet niet hoe het zal verlopen tussen hem en die ander maar ik heb er geen invloed op. Althans, weinig.

Dus misschien was het eenmalig. Ik probeer me er niet druk om te maken. Heb al genoeg om me druk om te maken

En wat ik eigenlijk wilde melden..... morgen wil ik fietskleding kopen. Het was afgeprijsd ergens en ik wil al heel lang fietskleding. Dus dat is dan geen impulsaankoop

Hopelijk kan ik dan na morgen af en toe een wat langer stuk fietsen. Op broek en schoenen na heb ik alles.
Das mooi Fruit

Ja nieuwe baan bevalt wel al is het maar tot eind september (al zei een van de leidinggevenden dat hij er vanuit ging dat ik er voor altijd zou blijven. Ik: voor altijd? Das wel heeeeeel lang! )

Je verveelt je dus? Je mag mijn huis wel poetsen

Moon, fiets je op een racefiets?

Jammer van je date maar wie weet komen jullie elkaar over een tijdje weer tegen, mocht het nu niets worden

Ieb, hoe is het met jou?
quote:neurogenesis schreef op 24 juli 2012 @ 21:04:

Das mooi Fruit

Ja nieuwe baan bevalt wel al is het maar tot eind september (al zei een van de leidinggevenden dat hij er vanuit ging dat ik er voor altijd zou blijven. Ik: voor altijd? Das wel heeeeeel lang! )

Je verveelt je dus? Je mag mijn huis wel poetsen

Moon, fiets je op een racefiets?

Jammer van je date maar wie weet komen jullie elkaar over een tijdje weer tegen, mocht het nu niets worden

Ieb, hoe is het met jou?Pff poetsen. Iets leeuheeeeks (en ik ben sowieso waardeloos aangezien ik niet mag tillen ed ). Toch fijn dat de vooruitzichten goed zijn op jouw baan, misschien verandert het nog in de positieve zin voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven