Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2012 @ 10:36:

Genoeg ruimte inderdaad.

Maar ga nou niet al die medicatie door elkaar slikken, pammen en codeine. Lijkt me niet best.

Nee is speciale codeine. Die heb ik gewoon van de dokter uit het ziekenhuis.

Vriendin komt pas om half 2, heb net even gestofzogen en was opgehangen en doe nu even niets.

Wat moet je vaak naar de kapper Yas, heb je een thuiskapster? Is anders een duur geintje. Slaap je al wat beter?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:mazzelen schreef op 28 juli 2012 @ 01:50:

[...]

Alles flex. Ik zit in z-Fr. Midden in de zondvloed en inmiddels tot aan mijn kuiten in het water.

nah dan heb je iig een zwembadje voor de deur voor Ihildehuit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
morge maisjes, het is echt een verschil van dag en nacht wat betreft de temperatuur
Morning!

Heb net, viel er bij toeval in, een ontroerende/mooie film op rtl4 zitten kijken.

Idd een verschil van dag en nacht roos, zit nog in een soort nachthemdje maar wel met vest erover.

Ga zo toch leuke tuniek aantrekken die ik gister kreeg, dan maar met een vestje erover.

Yas en Ans, bedankt voor jullie (lieve) mails.

Hoef geen boodschappen meer te doen maar ga wel even de zaterdagkrant ophalen bij koopavondvriendin. Ja en misschien toch nog wat fruit halen. Tompouce gaat niet lukken, de bakker is met vakantie.

Ik zal koopavond-vriendin hier voortaan maar afkorten als KAV

Heb wel goed geslapen, denk mede door aanbod dat man KAV meegaat naar lastig gesprek.

Mazzelen, geniet van je vakantie!
quote:thee schreef op 28 juli 2012 @ 11:47:

Morning!

Hoef geen boodschappen meer te doen maar ga wel even de zaterdagkrant ophalen bij koopavondvriendin. Ja en misschien toch nog wat fruit halen. Tompouce gaat niet lukken, de bakker is met vakantie.

Ik zal koopavond-vriendin hier voortaan maar afkorten als KAV

Heb wel goed geslapen, denk mede door aanbod dat man KAV meegaat naar lastig gesprek.

Mazzelen, geniet van je vakantie!

Ik heb eergister nog aardbeien gekocht bij de Lidl, alleen daar waren ze nog te betalen. Dit jaar heb ik ze alleen gegeten toen Jo ze had meegenomen naar het zh, was genieten.

Thee dan verwen je je toch een keer met een saucijzenbroodje?

Mazzelen, heb je je vlindertjes omgedaan?

Je hebt trouwens (weet ik alleen van horen zeggen) in Frankrijk lekkere eend in blik, te koop in de supermarkten. Heb daar een topic over gehad op de etenpijler.

Veel plezier nog op vakantie.
Morning!

Ik heb geslapen tot ongeveer een kwartier terug. Had het ff nodig. Huis is inmiddels heerlijk afgekoeld.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nee, ik heb geen thuiskapster

Ik ga gewoon naar een kapsalon. Al tig jaar dezelfde. Kost inderdaad een hoop geld, maar dat ik heb er wel voor over. Mijn haar groeit gewoon erg snel dus snel grijze uitgroei want ik ben oud

.

Alhoewel, er gebeurde me zo iets leuks net bij de kapper!

Het zusje van mijn kapster (zij is ook de eigenares van de salon, de kapster, niet het zusje) is daar sinds kort op zaterdag om wat uit te helpen, haar opvegen, thee/koffie, spoelen enzo.

Zegt ze tegen me: mevrouw, mag ik vragen hoe oud u bent?

Ik: dat mag je, maar schat maar eerst.

Zij: 30

Ik rolde zowat over de vloer!

Ik: doe er maar 20 jaar bij.

Zij : wat is uw geheim, u ziet er zo jong uit! U leeft zeker erg gezond.

Ik: welnee kind, ik rook, ik drink, ik sport niet, ik doe niet aan botox, niks van dat alles.

Mhuwahaha. Mijn dag is weer goed!
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2012 @ 14:08:

Zegt ze tegen me: mevrouw, mag ik vragen hoe oud u bent?

Ik: dat mag je, maar schat maar eerst.

Zij: 30

Ik rolde zowat over de vloer!

Ik: doe er maar 20 jaar bij.

Zij : wat is uw geheim, u ziet er zo jong uit! U leeft zeker erg gezond.

Ik: welnee kind, ik rook, ik drink, ik sport niet, ik doe niet aan botox, niks van dat alles.

Mhuwahaha. Mijn dag is weer goed!

Dat zijn nog leuke complimenten.

Grrrr, ipv half 2 komt mijn vriendin om 3 uur. Maar even net al wat groente klaar gemaakt. Zie ik dat er geen aardappelen bij zitten terwijl ik morgen een paar stamppotjes wilde maken voor de vriezer. Vanavond maar even nog naar de supermarkt.
Denk dat het genetisch bepaald is. Mijn moeder zag er ook altijd veel jonger uit dan ze was (is geworden )

Mijn oma ook.

En toen gingen natuurlijk alle aanwezige klanten zich ermee bemoeien, niemand gaf me 50.

Degene die met het oudst schatte zei 38.

Daar kan ik mee leven
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 28 juli 2012 @ 14:29:

Denk dat het genetisch bepaald is. Mijn moeder zag er ook altijd veel jonger uit dan ze was (is geworden )

Mijn oma ook.

En toen gingen natuurlijk alle aanwezige klanten zich ermee bemoeien, niemand gaf me 50.

Degene die met het oudst schatte zei 38.

Daar kan ik mee leven Dat is mijn schoenmaat , verder (ook) nog lekker jong, 25 .
Mij schatten ze ook altijd jong.

Maar misschien ben ik er later wél blij mee

Wel leuk Yas. Ze zal gedacht hebben. wat is die mevrouw vroeg grijs
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik ben al 10 jaar grijs Dat begon erg vroeg. Thank god voor peroxyde
Geen bijzonderheden
Breeeeeeugh...

Nu weet ik weer waarom ik bijna nooit meer uitga, heb een mega kater haha.

Maar, ik heb gister wel een kapsalon gehad, en hij was lekker!

Mooi compliment Yas!
Goedemorgen Maroon
Haha Mar, beetje brak?
Kater? God man, nooit geweten dat ik er zo min van kon zijn hahaha.

Ben rond een uur of elf wakker geworden, heb een kwartiertje beneden gezeten en toen toch maar weer naar bed gegaan.

Net bij een vriendin even vet gesnackt, en daar is het niet slechter van geworden. Maar vanavond blijf ik maar thuis
Haha Maroon.

Ik heb ook weer liggen slapen net. En straks weer. Voelt of ik wat in te halen heb.... moooooeeeeeeeeeeeeeeee.

Zit nu aan de kadetjes pindakaas. Heb niet zo veel in huis maar t smaakt goed
hallo dames!

Thee, ik hoop dat je je weer wat beter voelt. Als ik iets kan betekenen voor je laat het vooral weten.

MV, je klinkt echt goed ik hoop dat dit ook echt het geval is.

Vandaag zo enorm druk geweest niet normaal. De kookclub was vanavond hier en wilde dat alles goed in orde was. Het thema was Indisch dus voor het eerst Indisch gekookt wat erg goed gelukt was al zeg ik het zelf.

Was wel veel over dus morgen komen schoonmoeder en schoonzus me helpen de rest op te eten. Misschien doe ik er dan nog gebakken banaan bij.
Moon, je bent weer thuis zag ik. Kan me voorstellen dat het wel weer wennen is.
Wow Ieb, dat ziet er goed uit!

Krijg er spontaan trek van.
Wat heerlijk allemaal Ieb!

Ja het is even wennen maar ook wel lekker. Merk nu er niemand is om me voor 'groot' te houden dat ik toegeef aan mijn vermoeidheid. En wat heerlijk dat ik niet meer dagelijks naar de bieb 'moet' als ik jullie wil zien

Vanmiddag zelfs nog een oud topic nagelezen van ong een maand geleden. Zocht een bepaalde post van mezelf, heb die niet gevonden maarvond het wel leuk alles alsnog te lezen
Wat ziet dat er heerlijk uit Iebel!

Dat zet er goed uit Ieb!
ziet er goed uit Iebeltje, wat staat er op de laatste foto?

Het is hier ineens heel hard gaan regenen en waaien

het onweer is nog een eindje weg
Wat zijn die balletjes in die saus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven