Wat ik me afvroeg ....

17-03-2019 15:39 305 berichten
...

is of er hier mensen zijn die mekaar ook in levende lijve kennen.

Die, nadat ze na een tijd schrijven hier, voelden dat het 'klikte' en die een blind date zijn aangegaan.

En hoe dat toen is afgelopen. Bestaat de vriendschap nog steeds? Is het alsnog geëindigd? Was het beeld op het forum toch anders dan in werkelijkheid?

En indien iedereen 'neen' antwoordt, zouden jullie met één of andere schrijver in contact willen komen? (ik ben geen liefdes- of vriendschapsbemiddelaar hoor).

Aangezien de ongeschreven wet van het forum moet gevolgd worden: ik ken niemand. (Tenminste, ik ben er nog niet achter gekomen).
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
17-03-2019 21:07
Wat is er met dat keukenspul?
Dat is multifunctioneel :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
-Darkside- schreef:
17-03-2019 18:45
Geweldig dat in een topic als dit ook ruzie ontstaat :rofl:
Ja wilde het zeggen haha
JollyRider schreef:
17-03-2019 21:07
Wat is er met dat keukenspul?
ga maar een keer met Pop winkelen :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Leuk dat zoveel mensen warme vriendschappen hebben overgehouden aan wat begint met online zeveren. Of hart onder de riem steken, naargelang het onderwerp.

Geweldig dat er - zoals in het echte leven - ruzie wordt gemaakt. En prachtig dat de vredespijp dan ook weer wordt gerookt.

Ik wacht nog op het eerste Viva- :couple: wat zich bekend maakt. Om nog maar te zwijgen over de eerste Viva-baby.
mammezel schreef:
17-03-2019 21:33
Leuk dat zoveel mensen warme vriendschappen hebben overgehouden aan wat begint met online zeveren. Of hart onder de riem steken, naargelang het onderwerp.

Geweldig dat er - zoals in het echte leven - ruzie wordt gemaakt. En prachtig dat de vredespijp dan ook weer wordt gerookt.

Ik wacht nog op het eerste Viva- :couple: wat zich bekend maakt. Om nog maar te zwijgen over de eerste Viva-baby.
ook die zijn er, meer dan 1 zelfs
mammezel schreef:
17-03-2019 21:33

Dat is allang geweest! Was ook algemeen bekend op het forum. Ik weet alleen niet of het fijn gevonden wordt als ik dat hier nu nog eens benoem
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
En ik heb n Viva jas!
lux- schreef:
17-03-2019 19:39
Haha nou laten we eens beginnen met fb-vrienden worden. Stuur me maar een pb als je dat leuk vindt :)

Je hebt pb :)
Ik ben hier regelmatig, maar ook te weinig om echt "verbonden" te zijn met dit forum. Heb wel mensen die ik herken zogezegd van het vele schrijven hier en hun input waardeer, maar ik hoef ze niet perse te ontmoeten.
rosanna08 schreef:
17-03-2019 19:24
Lees even terug

Rosanna, heb ik jou een paar jaar geleden gezien, toen ik in het ziekenhuis op bezoek ging bij MV?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
17-03-2019 22:31
Rosanna, heb ik jou een paar jaar geleden gezien, toen ik in het ziekenhuis op bezoek ging bij MV?
Nee, volgens mij niet, er was niemand bij, alleen Passie
himalaya schreef:
17-03-2019 16:54
Ja, via een topic wat mensen met dezelfde (des)interesse :rofl: ontmoet, enkele meets gehad, er zijn warme vriendschappen uit ontstaan en we hebben na al doe jaren nog steeds heel regelmatig (app) contact.

En ik ben met Redbulletje aan de wandel geweest, en via een ander topic nog iemand ontmoet. Onze eerste date was bij de Ikea, ik kon haar herkennen aan een rode roos ;). En nog steeds goed bevriend.

En net als Koekkie wat mensen op FB die ik nog steeds niet live heb ontmoet, maar wat toch vertrouwd genoeg voelde om op FB toe te voegen.
Redbulletje en jijzelf zijn op facebook hartstikke lieve dames 😘 dus ik weet zeker irl ook.. tis er alleen nog niet van gekomen he, die koffie 😁
Nu ik klaar ben met werken heb ik tijd om na te denken. En bedacht me op weg naar huis dat ik niet alleen forummers heb ontmoet maar ook met meerderen het bed gedeeld heb, vorige week zelfs nog :roll: .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
17-03-2019 22:48
Nu ik klaar ben met werken heb ik tijd om na te denken. En bedacht me op weg naar huis dat ik niet alleen forummers heb ontmoet maar ook met meerderen het bed gedeeld heb, vorige week zelfs nog :roll: .
Ver-tel, ver-tel. ;-)
RégineFilange schreef:
17-03-2019 19:25
Maar ik verbaas me eerlijk gezegd wel over de mate van irl contact hier. :whut:

Nu kan ik me voorstellen dat je sneller contacten opdoet als je jarenlang met elkaar in een kletsgroepje zit, en daar zit ik niet in. Maar ik ben, onder verschillende nicks, toch alweer een jaar of 9 op dit forum en ik heb echt nooit irl contacten (of FB of appen ofzo) opgedaan.
Ik heb nog nooit in een kletsgroepje gezeten en toch heb ik dinges, dinges, dinges, dingetje en nog wat dingesen IRL ontmoet. Sommigen eenmalig, anderen heel regelmatig. Je zult mij nooit zien op een forummeet. Ik ben niet eens sociaal en ik vertel hier zelden iets persoonlijks. Maar een op een ontmoeten om door te praten over gedeelde interesses, of samen iets ondernemen, daar ben ik voor wel voor te porren.
Ik heb al jaren intensief contact vis internet met een een stuk of zes dames die ik hier heb leren kennen, de meesten komen vrijwel niet meer op dit forum. Hen heb ik een paar keer ontmoet in al die jaren. Een ander groepje heb ik het afgelopen jaar leren kennen, een aantal gezellige meets mee gehad. Een daarvan zie ik inmiddels behoorlijk vaak. En mijn vriend heeft een poosje meegeschreven maar is inmiddels vertrokken van dit forum.
mammezel schreef:
17-03-2019 22:55
Ver-tel, ver-tel. ;-)
Wat wil je weten :P ?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Marana-- schreef:
17-03-2019 23:16
Ik heb al jaren intensief contact vis internet met een een stuk of zes dames die ik hier heb leren kennen, de meesten komen vrijwel niet meer op dit forum. Hen heb ik een paar keer ontmoet in al die jaren. Een ander groepje heb ik het afgelopen jaar leren kennen, een aantal gezellige meets mee gehad. Een daarvan zie ik inmiddels behoorlijk vaak. En mijn vriend heeft een poosje meegeschreven maar is inmiddels vertrokken van dit forum.
Eh, alleen dames? Ok, niet intensief, maar we kennen elkaar toch persoonlijker dan alleen VF
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Dat klopt Jolly. Maar dat eerste groepje dat ik bedoel is een heel specifiek groepje dames. Ik ben eigenlijk contacten zoals met jou nog vergeten te noemen gisteravond :$ het was laat he :A: sorry :lips:
Marana-- schreef:
18-03-2019 07:03
Dat klopt Jolly. Maar dat eerste groepje dat ik bedoel is een heel specifiek groepje dames. Ik ben eigenlijk contacten zoals met jou nog vergeten te noemen gisteravond :$ het was laat he :A: sorry :lips:
Het zij je vergeven :biggrin:
(Dead Kennedys)
mammezel schreef:
17-03-2019 20:47
Grappig!

Ik ben een doodgewone, niet meer zo jonge vrouw. Probeer hier op het forum mensen niet te kwetsen en lees mijn inzendingen altijd goed na, soms twee, drie keer. Op taalfouten, op zinsbouw en vanuit het standpunt van de lezer: ben ik duidelijk en doe ik mijn uitleg op een manier die uitnodigt om tot het einde toe te lezen?

Als ik jouw nickname zie staan, moet ik altijd aan een lerares denken. Niet in de zin van: lerares is betuttelend of betweterig hoor. Maar misschien ben je dat ook wel. Lerares, bedoel ik. :lol: Wie zal het zeggen?
Ja, ik ben ook lerares. In een beroepsspecifiek vak, heel leuk en afwisselend. Maar de nickname heeft achteraf gezien een wat brave, tuttige nasmaak. Ik zit te denken aan een andere, maar ik heb nog niets passends kunnen bedenken. Tips zijn welkom. ;-)
Jufjoke schreef:
18-03-2019 07:54
Ja, ik ben ook lerares. In een beroepsspecifiek vak, heel leuk en afwisselend. Maar de nickname heeft achteraf gezien een wat brave, tuttige nasmaak. Ik zit te denken aan een andere, maar ik heb nog niets passends kunnen bedenken. Tips zijn welkom. ;-)
JokeSexMonster? CriminalJoke? JokeThaBomb?
(Dead Kennedys)
Grobbekuiken_ schreef:
17-03-2019 15:51
Maar Lux is dan ook een enorme lieverd :love:
Ik "ken" haar via Viva en hebben een poosje gemaild n.a.v. iets wat we allebei hadden meegemaakt. Ik ben er alleen niet zo goed in, dus dat het nooit verder is gegaan ligt helemaal aan mij.

Op diezelfde manier ben ik ook in contact gekomen met een forummer (hai Sis!) met wie ik vrijwel meteen een goede klik had en toen we eenmaal begonnen te mailen bleek ook nog eens dat we in allerlei zaken gelijk opgingen.

Verder heb ik nog wat forummers op FB, en heb daar leuk contact mee.

Maar niks IRL.
Hi Sis! :bigkiss:
JollyRider schreef:
17-03-2019 17:27
Ik heb met dinges hier samen een bedrijf opgezet. En met dinges en dinges een dag voor werkzoekend en een dag voor startende ondernemers georganiseerd. Uit die laatste nog een tijdje contact gehad met een aantal deelnemers. Verder dinges ooit een lift gegeven. En dan heb ik nog een paar mensen weliswaar niet irl ontmoet, maar wel via LinkedIn wederzijdse anonimiteit opgeheven. Met dinges en dinges via Kik nog wat doorgepraat. Oh, en jaren geleden, nog ooit met een paar mensen bij elkaar gekomen in Amsterdam, daar was dinges nog bij meen ik. Oh en met dinges en dinges nog wel eens gesproken en gemaild over zakelijke projecten
Je hebt ooit ook eens dingessen gebracht bij dinges, zij had deze dingessen overgenomen van jou om de kinderen mee te laten dingessen.

Onder een vorige nick gemeet met een kletsgroepje. Aantal van hen nog contact mee via SM. Verder nu een paar forummers op WhatsApp en daar, buiten het forum, contact mee. Met de één wat meer dan met de ander.
Verder een lieve vriendin leren kennen waar ik veel mee deel. :heart: maar zij is de laatste tijd niet heel veel te vinden op het forum.
Aneso schreef:
18-03-2019 08:16
Je hebt ooit ook eens dingessen gebracht bij dinges, zij had deze dingessen overgenomen van jou om de kinderen mee te laten dingessen.

Onder een vorige nick gemeet met een kletsgroepje. Aantal van hen nog contact mee via SM. Verder nu een paar forummers op WhatsApp en daar, buiten het forum, contact mee. Met de één wat meer dan met de ander.
Verder een lieve vriendin leren kennen waar ik veel mee deel. :heart: maar zij is de laatste tijd niet heel veel te vinden op het forum.
Dat is waar ook! Helemaal in Dinges. Wat een klere-eind weg was dat. Wel mooi daar. Hadden de kinderen er nog plezier van gehad?
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven