Wat is jou levensstijl?
dinsdag 14 september 2010 om 12:54
Ieder mens. Vrouwen en mannen hebben hun eigen levensopvatting waarin zij of hij zich het beste bij voelt.
Een van de belangrijke punten om goed met elkaar om te gaan is elkaar te begrijpen en daarvoor respect te tonen.
Ik persoonlijk ambieer naar een vrij en duurzame levensstijl in onze maatschappelijke cultuur.
Graag wil ik via dit onderwerp met jullie en onder elkaar over discusiëren.
Hoe is jou levensstijl? En hoe ga je er mee om?
Een van de belangrijke punten om goed met elkaar om te gaan is elkaar te begrijpen en daarvoor respect te tonen.
Ik persoonlijk ambieer naar een vrij en duurzame levensstijl in onze maatschappelijke cultuur.
Graag wil ik via dit onderwerp met jullie en onder elkaar over discusiëren.
Hoe is jou levensstijl? En hoe ga je er mee om?
donderdag 16 september 2010 om 00:07
quote:viva_heertje schreef op 14 september 2010 @ 14:57:
Over normen gesproken!
Dames! Want dat zijn jullie allemaal.
Wat mij opvalt.
Slecht taalgebruik!
Jullie kakelen als een kip zonder kop!
En ik ben niet Remco of Danielle.
Hoe durven jullie over twee mensen van de redactie zo te oordelen.
Als ik hoofd de redactie was. Zou ik deze gehele forum die totaal uit domme mensen bestaat er uit halen.
Het is gewoon treurig! Doen jullie nog wat aan de huishouding of misbruiken jullie het internet van je werkgever.
Ten slote ik ben geen verkoper. Ik wil niemand wat aan smeren.
En ik maak nergens reclame voor.
Er inderdaad ik sta boven jullie! Kwa taalgebruik, enz.Heertje, je bent een topper! Ik heb lang niet meer zo hard gelachen dat de tranen over mijn wangen liepen. Mijn dank is groot! En nu ga ik als de sodemieter wat aan mijn huishouding doen, want ik wil mijn held natuurlijk niet tegen me in het harnas jagen!
Over normen gesproken!
Dames! Want dat zijn jullie allemaal.
Wat mij opvalt.
Slecht taalgebruik!
Jullie kakelen als een kip zonder kop!
En ik ben niet Remco of Danielle.
Hoe durven jullie over twee mensen van de redactie zo te oordelen.
Als ik hoofd de redactie was. Zou ik deze gehele forum die totaal uit domme mensen bestaat er uit halen.
Het is gewoon treurig! Doen jullie nog wat aan de huishouding of misbruiken jullie het internet van je werkgever.
Ten slote ik ben geen verkoper. Ik wil niemand wat aan smeren.
En ik maak nergens reclame voor.
Er inderdaad ik sta boven jullie! Kwa taalgebruik, enz.Heertje, je bent een topper! Ik heb lang niet meer zo hard gelachen dat de tranen over mijn wangen liepen. Mijn dank is groot! En nu ga ik als de sodemieter wat aan mijn huishouding doen, want ik wil mijn held natuurlijk niet tegen me in het harnas jagen!
donderdag 16 september 2010 om 12:00
quote:Heertje, je bent een topper! Ik heb lang niet meer zo hard gelachen dat de tranen over mijn wangen liepen. Mijn dank is groot! En nu ga ik als de sodemieter wat aan mijn huishouding doen, want ik wil mijn held natuurlijk niet tegen me in het harnas jagen! Eens. Van mij krijg je ook de trofee van de week!