Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Miss_Edwards schreef:
08-08-2022 06:30
Zeker, was super fijn om weer even contact te hebben maar ook de hoop dat het dus toch mogelijk is voor me. Om die klik te vinden met iemand. Dat had ik eigenlijk al een beetje opgegeven. Het is heel suf want ik wilde eigenlijk naar de pride gaan, zat er helemaal klaar voor maar kon mezelf er niet toe aanzetten om die drukte in te gaan, dus ging maar zoeken op tinder voor een date voor de avond, maar dat doe ik zovaak en ik vind er nooit een omdat matches nooit terug praten. Maar dit keer dus wel. Nou ja, mag ook wel eens. :cheer2:

Ja, logisch dat je er nog veel aan denkt. Het blijft altijd moeilijk om zoiets mee te maken. Het slijt maar dat kost veel tijd. :hug:
Dank je! Ik voel me al wel wat beter, ik begin het te accepteren maar ik mis haar verschrikkelijk en vind het nog wel een raar idee dat ze er niet meer is...
Alle reacties Link kopieren
noas_1993 schreef:
07-08-2022 19:13
Dat was flink schrikken.
2 uur geleden ambulance voor de deur, oom heeft vermoedelijk een hersenbloeding.

Hij is gelukkig nog naar ons kunnen lopen, een stuk van geen 5 minuten, De vraag is alleen hoe..
Hij kon wel horen, maar niet of nauwelijks praten en keek wazig voor zich uit.
Heftig! Hoe gaat het nu met je oom? Sterkte! :hug:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Chloe15 schreef:
08-08-2022 08:21
Ik vind mezelf op dit moment heel zielig.
Ben best wel labiel, en moet alle zeilen bijzetten om niet in een burn-out terecht te komen. Vandaag eerste werkdag na vakantie, werk thuis. Het kost me al heel veel moeite om mezelf te motiveren. En nu zijn de buren bezig met verbouwen en het boren is alweer begonnen.
Hoe boos en verdrietig word ik hiervan.
:| :@ :'(
Denk aan jezelf en meld je ziek! Ik sluit me bij Sherlock aan. Sterkte! :hug:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Nu al weten dat je jaarcontract begin volgend jaar niet verlengd wordt, lijkt me ook geen lekker vooruitzicht..
Alle reacties Link kopieren
MadameBijoux schreef:
09-08-2022 18:55
Heftig! Hoe gaat het nu met je oom? Sterkte! :hug:
Het was een hartinfarct, nadat hij een nachtje in het ziekenhuis heeft gelegen is hij gelijk naar een revalidatiecentrum gegaan.
Meer weet ik (nog) niet
Alle reacties Link kopieren
noas_1993 schreef:
09-08-2022 19:06
Het was een hartinfarct, nadat hij een nachtje in het ziekenhuis heeft gelegen is hij gelijk naar een revalidatiecentrum gegaan.
Meer weet ik (nog) niet
Dat is schrikken. Sterkte ermee! Ik hoop dat hij zo snel mogelijk weer gaat herstellen. :redrose:
Je pense donc je suis
Madame Bijoux, even speciaal voor jou omdat je altijd zo veel belangstelling hebt: heb deze week nog een gesprek met de chirurg. Mogelijk half september dan toch eindelijk de operatie. Maar dat hoor ik deze week.
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
09-08-2022 19:40
Madame Bijoux, even speciaal voor jou omdat je altijd zo veel belangstelling hebt: heb deze week nog een gesprek met de chirurg. Mogelijk half september dan toch eindelijk de operatie. Maar dat hoor ik deze week.
Hoi Sherlock,dankjewel! Fijn dat je deze week een gesprek met de chirurg hebt! Ik ben benieuwd en zal voor je duimen dat je half september geopereerd kunt worden. Dat zou echt fijn zijn. :heart:
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
noas_1993 schreef:
09-08-2022 19:06
Het was een hartinfarct, nadat hij een nachtje in het ziekenhuis heeft gelegen is hij gelijk naar een revalidatiecentrum gegaan.
Meer weet ik (nog) niet
Ach, sterkte :hug:
MadameBijoux schreef:
09-08-2022 20:10
Hoi Sherlock,dankjewel! Fijn dat je deze week een gesprek met de chirurg hebt! Ik ben benieuwd en zal voor je duimen dat je half september geopereerd kunt worden. Dat zou echt fijn zijn. :heart:

Dankjewel! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-Holmes schreef:
09-08-2022 10:07
Dank je! Ik voel me al wel wat beter, ik begin het te accepteren maar ik mis haar verschrikkelijk en vind het nog wel een raar idee dat ze er niet meer is...
Snap ik, dat is ook logisch. Sterkte in elk geval. :hug:

En nee muts, je hebt geen darmkanker. Je bent een hypochonder met aambeien. :frusty:
Ik moet morgen naar het ziekenhuis omdat ik al een tijdje bloed bij de ontlasting heb en ik knijp hem enorm, niet alleen omdat ze in je kont gaan kijken en rommelen maar ook omdat darmkanker best aansluit bij mijn symptomen. Maar de huisarts denkt aan een aambei dus dat zal het wel zijn. Daar hou ik me maar aan vast. Maar ik ben best panisch. :facepalm:
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
MadameBijoux schreef:
09-08-2022 18:58
Denk aan jezelf en meld je ziek! Ik sluit me bij Sherlock aan. Sterkte! :hug:
Kan ze thuis ontspannen/tot rust komen/genezen met die verbouwende buren denk ik dan?
Sherlock schreef:
09-08-2022 19:40
Madame Bijoux, even speciaal voor jou omdat je altijd zo veel belangstelling hebt: heb deze week nog een gesprek met de chirurg. Mogelijk half september dan toch eindelijk de operatie. Maar dat hoor ik deze week.
Ik hoop het ook voor je! Dat zou ook mooi op tijd zijn om niet te worden verschoven door een eventuele nieuwe wintercoronagolf.
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
10-08-2022 08:26
Kan ze thuis ontspannen/tot rust komen/genezen met die verbouwende buren denk ik dan?
Ik ga me niet verantwoorden voor mijn post. Het is gewoon goed bedoeld. En natuurlijk kom je met verbouwende buren niet tot rust. Dat heb ik zelf meegemaakt. Er staat ook niet in mijn post dat ze de hele dag thuis moet blijven maar dat ze aan zichzelf moet denken en zich ziek moet melden.
madamebijoux wijzigde dit bericht op 10-08-2022 09:03
17.26% gewijzigd
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
10-08-2022 08:49
Ik hoop dat dit geen verwijt is. Het is goed bedoeld. En verder weet ik ook wel dat je met verbouwende buren moeilijk tot rust kunt komen. Vaker meegemaakt. Er staat ook niet in mijn post dat ze de hele dag thuis moet blijven maar dat ze aan zichzelf moet denken.. That's it.
Het is een vraag, meer niet.
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
10-08-2022 08:54
Het is een vraag, meer niet.
Mijn excuses LuciFee,dan heb ik verkeerd gelezen. Ligt aan mij. :P Natuurlijk mag je vragen. :)

Ik hoop voor haar dat ze snel een goede oplossing mag vinden en tot rust mag komen.

Hoe gaat het trouwens met je herstel? Als ik het goed heb onthouden ben je toch ziek geweest?
madamebijoux wijzigde dit bericht op 10-08-2022 14:24
26.59% gewijzigd
Je pense donc je suis
Miss_Edwards schreef:
10-08-2022 08:23
Snap ik, dat is ook logisch. Sterkte in elk geval. :hug:

En nee muts, je hebt geen darmkanker. Je bent een hypochonder met aambeien. :frusty:
Ik moet morgen naar het ziekenhuis omdat ik al een tijdje bloed bij de ontlasting heb en ik knijp hem enorm, niet alleen omdat ze in je kont gaan kijken en rommelen maar ook omdat darmkanker best aansluit bij mijn symptomen. Maar de huisarts denkt aan een aambei dus dat zal het wel zijn. Daar hou ik me maar aan vast. Maar ik ben best panisch. :facepalm:
Ik snap dat je ‘m knijpt, ik heb het ook gehad. Heel veel succes bij het ziekenhuis!
Alle reacties Link kopieren
Over verbouwende buren gesproken:Gisteren avond ging er nog ff iemand om 21:50 boren,gelukkig niet zo lang. Maar ik vind het bizar dat het tot 22:00 mag. Vind tot 21:00 lang zat. Ik weet niet hoe jullie hierover denken.

Dan de hittegolf: Dagenlang 33 graden of meer heb ik niet zoveel zin in. Maar goed,daar doe je niets aan. Ik ga er het beste van maken.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Dat is schrikken Noas. Hopelijk komt hij er weer bovenop.

Sterkte Miss Edwards. :hug:
Ik vind hier dingen van.
MadameBijoux schreef:
10-08-2022 09:57
Over verbouwende buren gesproken:Gisteren avond ging er nog ff iemand om 21:50 boren,gelukkig niet zo lang. Maar ik vind het bizar dat het tot 22:00 mag. Vind tot 21:00 lang zat. Ik weet niet hoe jullie hierover denken.

Dan de hittegolf: Dagenlang 33 graden of meer heb ik niet zoveel zin in. Maar goed,daar doe je niets aan. Ik ga er het beste van maken.

Tja, misschien was het een soort noodreparatie?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte ieder die het kan gebruiken :rose:



In het kader van gezonder eten en drinken; wat is bleekselderijsap goor!
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
10-08-2022 13:07
Tja, misschien was het een soort noodreparatie?
Dat is inderdaad mogelijk. Voor deze ene keer is het dan niet erg. Maar afgelopen jaar waren er buren die wekenlang tot 22:00 stonden te boren en te timmeren. Dat vond ik best vervelend omdat je dan inderdaad niet tot rust kunt komen.
Je pense donc je suis
Alle reacties Link kopieren
Maar de huisarts denkt aan een aambei dus dat zal het wel zijn.

Sterkte Miss Edwards, :there: ik duim dat je huisarts gelijk heeft.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren
Henk-und-Roelie schreef:
10-08-2022 14:23
Sterkte ieder die het kan gebruiken :rose:

In het kader van gezonder eten en drinken; wat is bleekselderijsap goor!
Wa... waarom zou je dat überhaupt drinken??
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
10-08-2022 16:01
Wa... waarom zou je dat überhaupt drinken??
Als je iedere dag een glas bleekselderijsap drinkt op je nuchtere maag ga je beter slapen en het is goed voor je nieren. Ik heb twee keer een kleine operatie aan mijn nier gehad en het duurde heel lang voordat ik daarvan was hersteld en onmogelijk veel pijn gehad dus ik ben zo zuinig mogelijk op die nier. De operatie was trouwens via de urinebuis, ook niet echt een gezellige houding voor op de OK ;-D Ik kan me ook nog de niersteenaanvallen van mijn vader herinneren dus ook die wil ik voor mezelf voorkomen en dat schijnt te kunnen met bleekselderijsap :)
Maar het sap is nog voor veel meer kwalen en kwaaltjes goed so, one glas of bleekselderijsap per day, keeps the doctor away.
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven