Wat je niet hardop wil zeggen deel XI

28-07-2022 20:48 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
...maar hier toch doet. Gooi al je opgekropte irritaties in deze digitale kliko :swear:
Miss_Edwards schreef:
07-08-2022 08:34
Wow, dat was een geweldige date. Ik ben blij dat ik na 10 maanden eindelijk weer eens seks gehad heb. En we klikten echt, dachten overal hetzelfde over en raakten niet uitgepraat. Boeiend dat ik de halve nacht niet geslapen heb.
Het is fijn te weten dat die connectie toch mogelijk is. Ondanks dat ik er allang niet meer in geloofde.

Wissewis en Phoebe, sterkte!
Hoop dat de poes snel weer thuis is.
Wat leuk, ik hoop dat je nog nageniet!
Dank je wel, ik voel mij sinds gister wat minder bagger, ik moet er nog wel aan denken maar ik
begin het wel een beetje te accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal geen zin om me om te kleden eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dus dan sta je met je lompe figuur midden in Toscane wat keelklanken eruit te stoten en anderen uit te lachen om hun Engelse uitspraak met je ggggggggggg, rrrrrrr en sjjjjjjjj (sjaaaaamuh, gggggggggggrrrrappigggggg, sjooooooooow hèèèy, lekkkkkurrrrrrrrr)

Heb je enig idee hoe belachelijk jij jezelf staat te maken? En hoeveel Vlamingen hier zitten? Newsflash: de helft van die Italiaanse kentekens behoren toe aan huurauto’s. Dat zijn geen ‘Lowwwwwcalllls’ die hier ‘op vaaaaaaakansssssie sjijn’
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Dat was flink schrikken.
2 uur geleden ambulance voor de deur, oom heeft vermoedelijk een hersenbloeding.

Hij is gelukkig nog naar ons kunnen lopen, een stuk van geen 5 minuten, De vraag is alleen hoe..
Hij kon wel horen, maar niet of nauwelijks praten en keek wazig voor zich uit.
Alle reacties Link kopieren
noas_1993 schreef:
07-08-2022 19:13
Dat was flink schrikken.
2 uur geleden ambulance voor de deur, oom heeft vermoedelijk een hersenbloeding.

Hij is gelukkig nog naar ons kunnen lopen, een stuk van geen 5 minuten, De vraag is alleen hoe..
Hij kon wel horen, maar niet of nauwelijks praten en keek wazig voor zich uit.
Oh gatsie :hug:
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-Holmes schreef:
07-08-2022 11:50
Wat leuk, ik hoop dat je nog nageniet!
Dank je wel, ik voel mij sinds gister wat minder bagger, ik moet er nog wel aan denken maar ik
begin het wel een beetje te accepteren.
Zeker, was super fijn om weer even contact te hebben maar ook de hoop dat het dus toch mogelijk is voor me. Om die klik te vinden met iemand. Dat had ik eigenlijk al een beetje opgegeven. Het is heel suf want ik wilde eigenlijk naar de pride gaan, zat er helemaal klaar voor maar kon mezelf er niet toe aanzetten om die drukte in te gaan, dus ging maar zoeken op tinder voor een date voor de avond, maar dat doe ik zovaak en ik vind er nooit een omdat matches nooit terug praten. Maar dit keer dus wel. Nou ja, mag ook wel eens. :cheer2:

Ja, logisch dat je er nog veel aan denkt. Het blijft altijd moeilijk om zoiets mee te maken. Het slijt maar dat kost veel tijd. :hug:
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Ik vind mezelf op dit moment heel zielig.
Ben best wel labiel, en moet alle zeilen bijzetten om niet in een burn-out terecht te komen. Vandaag eerste werkdag na vakantie, werk thuis. Het kost me al heel veel moeite om mezelf te motiveren. En nu zijn de buren bezig met verbouwen en het boren is alweer begonnen.
Hoe boos en verdrietig word ik hiervan.
:| :@ :'(
Alle reacties Link kopieren
Waarom zit je nog steeds in mijn hoofd, je bent het niet eens waard!
nouja een beetje wel :$
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Mijn thermostaat in de kamer staat op nul maar als ik me ga douchen springt de radiator in de badkamer aan.
Ra ra hoe kan dat en waarom gaat het nooit eens normaal in dit huis met c.v. ketel? (6)
Get on, boogie, turnin' me on
(Shine up, shine up) - Doris D And the Pins
Alle reacties Link kopieren
Henk-und-Roelie schreef:
08-08-2022 17:36
Mijn thermostaat in de kamer staat op nul maar als ik me ga douchen springt de radiator in de badkamer aan.
Ra ra hoe kan dat en waarom gaat het nooit eens normaal in dit huis met c.v. ketel? (6)
Ik denk dat je driewegklep kapot is
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren
Was van cliënten mee naar huis nemen om te wassen? Je bent gek.. Dan maar wat langer doorwerken.
Alle reacties Link kopieren
En ik weet dat ik nooit ben ingegaan op je avances, terwijl je jezelf bijna letterlijk op een dienblad bij me hebt aangeboden.

En echt : het is niet persoonlijk. Jouw interesse in mij heb ik ervaren als een enorm compliment. Alleen een relatie aangaan is nogal wat. Allereerst moet de persoon (ik) er zélf klaar voor zijn, en ten tweede moet er tussen twee personen wel iets ontstaan.

Dat was er tussen ons gewoon niet. Ik vind je hartstikke aardig, maar ik heb nooit op die manier interesse in jou gehad. Ik vond jou aardig zoals ik ook de eigenaar van mijn stamkroeg aardig vind. Zoals ik ook de vrienden van mijn broer aardig vind. Maar dat is het dan ook.

Dat is geen afwijzing van jou als persoon, het is ook niet dat ik me te goed voel voor jou, of dat ik denk dat ik veel beter kan krijgen, maar je kunt sommige dingen gewoon niet sturen, laat staan forceren.

Ik heb nooit misbruik gemaakt van jouw interesse in mij. Genoeg eenzame avonden gehad dat ik wel even een ego oppepper of aandacht kon gebruiken. Geloof mij : genoeg vrouwen die je dan steeds nét genoeg gegeven zouden hebben zodat je achter hen aan bleef lopen. Dat heb ik nooit gedaan, ben altijd eerlijk tegen je geweest en heb nooit dubbele signalen uitgezonden. Het is je goed recht dat je nu je focus verlegt op. andere personen, maar wel jammer te vernemen dat je kennelijk vertelt dat er van mij ineens niks deugt, of dat ik ''eenzaam'' ben en geen vrienden heb, omdat je mij nadien toevallig een paar keer bent tegengekomen ergens waar ik alleen was. Ik heb je nooit wat verkeerd gedaan.
Chloe15 schreef:
08-08-2022 08:21
Ik vind mezelf op dit moment heel zielig.
Ben best wel labiel, en moet alle zeilen bijzetten om niet in een burn-out terecht te komen. Vandaag eerste werkdag na vakantie, werk thuis. Het kost me al heel veel moeite om mezelf te motiveren. En nu zijn de buren bezig met verbouwen en het boren is alweer begonnen.
Hoe boos en verdrietig word ik hiervan.
:| :@ :'(

:hug:

Om niet in een burn-out terecht te komen, moet je juist níet alle zeilen bijzetten. Ga je alsjeblieft nú ziek melden, dat scheelt jou je gezondheid en je werkgever veel kosten straks.
Alle reacties Link kopieren
Wie denk je wel dat je bent, dat jij zo tegen mij tekeer ging. Je bent boos op mij, omdat ik voor mezelf koos.
Ik heb je laten praten, maar ik had beter voor mezelf op moeten komen.
Vanmiddag zat ik met mijn mond vol tanden, nu weet ik precies wat ik had moeten zeggen.
Ik word er verdrietig van dat ik mijn geliefde werkplek na 16 jaar op deze manier ga verlaten, maar dit is weer de bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt...ik hoef nooit meer met jou samen te werken en dat gevoel alleen al maakt me gelukkig!
Ik ga het proberen los te laten en te accepteren dat dit jouw ding is, niet de mijne.
Alle reacties Link kopieren
Wat had je nu gedacht?

Je kat heeft zo'n beetje het trauma van zijn leven, vlucht weg van alles en iedereen maar vooral van jou, verdwijnt een week en als hij dan terug opduikt denk je dat hij na dag 1 alweer kopjes gaat geven aan jou?

Dream on, husband.

En ja, I'm very sorry dat het beest mij blijkbaar wel interessant genoeg vindt om kopjes te komen geven.

Ik heb hem dan ook vorige week niet onder een bed vandaan gevist en in een kattenmand - the walking hell voor het beest - gestopt. Hij is slimmer dan je denkt :-) .
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Maar wel weer veilig terug op het honk wissewis?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Wissewis schreef:
08-08-2022 23:17
Wat had je nu gedacht?

Je kat heeft zo'n beetje het trauma van zijn leven, vlucht weg van alles en iedereen maar vooral van jou, verdwijnt een week en als hij dan terug opduikt denk je dat hij na dag 1 alweer kopjes gaat geven aan jou?

Dream on, husband.

En ja, I'm very sorry dat het beest mij blijkbaar wel interessant genoeg vindt om kopjes te komen geven.

Ik heb hem dan ook vorige week niet onder een bed vandaan gevist en in een kattenmand - the walking hell voor het beest - gestopt. Hij is slimmer dan je denkt :-) .

Hij is terug?! :cheer: :heart:
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
08-08-2022 23:35
Maar wel weer veilig terug op het honk wissewis?
Jep. Na waarschijnlijk een week ronddwalen in de tuinen (of zich ergens verstoppen in een héél klein hoekje van die tuinen) miste hij ons blijkbaar toch :-) .

Alleen met man moet hij dus nog terug vriendjes worden.
Maar leg maar eens uit aan een echtgenoot dat hij dat niet moet proberen te forceren.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Sherlock schreef:
08-08-2022 23:38
Hij is terug?! :cheer: :heart:
Rauwe muis en vogel op een bedje van groen-bruin gras beviel die "nagel van mijn doodskist qua stress" blijkbaar toch niet zo voor meer dan een week :heart: .

Kan iemand dus mijn kat ook eens inlichten dat hij geen week meer op pad moet trekken zonder zich te laten zien?
(Ik heb het het beest al hardop verteld, maar ik weet niet of het doordringt in die malle kattenkop :-).)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
08-08-2022 23:44
Rauwe muis en vogel op een bedje van groen-bruin gras beviel die "nagel van mijn doodskist qua stress" blijkbaar toch niet zo voor meer dan een week :heart: .

Kan iemand dus mijn kat ook eens inlichten dat hij geen week meer op pad moet trekken zonder zich te laten zien?
(Ik heb het het beest al hardop verteld, maar ik weet niet of het doordringt in die malle kattenkop :-).)

Haha, leuk verwoord. :D Maar fijn dat hij terug is!
Wat goed dat je poezenbeest terug thuis is Wissewis :cheer2: :cat:
Alle reacties Link kopieren
Waarom moet ik hier nou nog steeds om janken? Getver!
Alle reacties Link kopieren
Chloe15 schreef:
08-08-2022 08:21
Ik vind mezelf op dit moment heel zielig.
Ben best wel labiel, en moet alle zeilen bijzetten om niet in een burn-out terecht te komen. Vandaag eerste werkdag na vakantie, werk thuis. Het kost me al heel veel moeite om mezelf te motiveren. En nu zijn de buren bezig met verbouwen en het boren is alweer begonnen.
Hoe boos en verdrietig word ik hiervan.
:| :@ :'(
dat is idd k@t... :hug:
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Wissewis schreef:
08-08-2022 23:44
Rauwe muis en vogel op een bedje van groen-bruin gras beviel die "nagel van mijn doodskist qua stress" blijkbaar toch niet zo voor meer dan een week :heart: .

Kan iemand dus mijn kat ook eens inlichten dat hij geen week meer op pad moet trekken zonder zich te laten zien?
(Ik heb het het beest al hardop verteld, maar ik weet niet of het doordringt in die malle kattenkop :-).)
Katten zijn idd nogal vreemde beestjes, daarom zijn ze ook zo leuk. Fijn dat ie terug is!!!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zie jij jouw kinderen als taak? waarom vind jij iets doen met ze per definitie energieslurpend en zie jij het als afgebakende activiteit die niks met jou te maken heeft, maar als vinkje telt?
waarom heb jij kinderen als je alles moeilijk, lastig, vervelend vind? omdat het zo hoort? had je ook kinderen gehad als het niet volgens het boekje was?
En doooooor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven