Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1609 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Kolere, je maakt een groepsapp waarin wij nieuws gaan delen en dan privé vragen of er al nieuws is. NEEEEEE, als het niet in de groepsapp staat, dan is er geen nieuws!!!
omg Daantje....

OT, lord sta me bij straks, laat die leba alsjeblieft al weg zijn, als ik kom
*amen*
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik snap dat het druk is met bestellingen en dat er wel eens wat mis kan gaan. Maar de beveiligingstag verwijderen voordat je de bestelling inpakt en verstuurd zou wel handig zijn geweest. Nu moet ik langs de winkel om het te laten verwijderen.
Ja hardop kan ik dit niet zeggen maar ik ga met een grote boog om X heen omdat mijn hond haar totaal niet moet. En sinds de vrolijke ‘iedereen is mijn nieuwe bestie’ labrador van de buren ook al de oren plat in de nek legt, gromt en weigert om die koekjes nader te gaan bekijken die ze de dieren probeert aan te smeren, ben ik overtuigd. Er is iets grondig mis met haar. Die dieren voelen dat aan.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
1000% Lemoos,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
20-11-2025 08:04
@MadameBijoux :hug:

OT: maar waarom moet het meteen online gooien :facepalm: doe ff normaal zeg!!!
Thanks! 😊 Ik kan het ergens nog steeds niet bevatten. Gelukkig is de prognose goed. 👍

En over het online gooien...soms sta ik ervan te kijken wat mensen op face-book gooien...zelf gedetailleerde ruzie met je partner! Hou het in godsnaam privé! De hele wereld leest mee. 🙄
Je pense donc je suis
Stelletje emotioneel incapabele kneuzen....
ik moet zo op mijn handen gaan zitten nu...terwijl ik vind dat er niet eerlijk gehandeld wordt. Maar het is mijn zaak niet en mag ik er niks van zeggen. Maar oeh, wat vind ik dat lastig.
katjasasja wijzigde dit bericht op 22-11-2025 15:32
68.50% gewijzigd
Ga even zelf naar de lidl joh, ipv je moeder te sturen en eindeloos al beeldbellend te overleggen welke geurkaarsen ze voor je mee moet nemen. Kan het woord pumpkinharvest niet meer horen :frusty:
huismuis
Black-Friday...je wordt ermee doodgegooid. En je wordt nog flink genaaid ook. Daar trap ik niet in. To hell with it!
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven