Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

maandag 27 april 2020 om 18:13
Dat is toch helemaal prima hoor. Zoals ik al zei,ze zijn lastig eten maar ik vind ze toch wel lekker en haal er altijd eerst het dekseltje vanaf. Dan eet ik pas de crème.Chienandalou schreef: ↑27-04-2020 17:21Ik ben eigenlijk helemaal heen zoetekauw en vind tompoucen verre van da bomb, maar moest iets uit frustratie![]()
En naar de super zonder iets te kopen vind ik zelf ook wel een beetje gek.![]()

maandag 27 april 2020 om 18:40
Je moet het bovenkantje eraf halen en die tegen de onderkant leggen. Dan kan je zonder te knoeien je tompouce happen.
Dus vanaf onderen bovenkant-onderkant-room
Dan heb je bij elk hapje alles van de tompouce.

maandag 27 april 2020 om 18:47
Teringtokkies flikker toch dood. OK het is Koningsdag maar dat wil niet zeggen dat het mijns inziens een goed idee is om je boxen de tuin in te slepen en de hele dag de vlieger van Andre Hazes af te wisselen met Kleine Jodeljongen en 15 miljoen mensen op dit hele kleine stukje aarde (en zo dronken als een lor mee te gaan brullen). Dit duurt al zeker 4 uur achter elkaar en het repetoire is ongeveer 10 nummers die steeds op repeat gaan echt ik word horendol van die schijt aso's. Leuk hoor een sociale huurwoning. Wie zijn deze arrogante teringhonden om te denken Hee laat ik maar eens mijn wanstaltige muziek met de hele buurt delen of ze nou willen of niet. Ik voel echt een rondje spotify opkomen, decapitated? slipknot? hmm wat zal het eens worden. Oh god de blaffende hond van de mensen aan de andere kant is ook weer wakker. Dat beestje wordt zo'n 2 uur per dag de tuin in geschopt en zelf gaan die mensen dan weg. Beest blaft dan aan 1 stuk door zonder ook maar 1 adempauze. Ik kan best leven met leefgeluiden maar dit is gewoon zo aso ... I am surrounded by idiots.
anoniem_6375277a5f3fe wijzigde dit bericht op 27-04-2020 18:49
17.56% gewijzigd

maandag 27 april 2020 om 18:48
jij hebt ook de tutorial gelezen om zelf tompouces te maken ghehe

maandag 27 april 2020 om 18:48
Deze kende ik nog niet, wel een handige. Was afgelopen week ook iets op radio 1 over de geschiedenis van de rompouce. Het is begonnen als een taart en daar heeft men omdat die lastig te snijden was de kleintjes gemaakt zoals we die nu kennen.
Werd gezegd dat er 3 manieren waren om ze te eten. Deksel eraf, gewoon happen en vanaf de zijkant leegscheppen. Die laatste begrijp ik niet wat ze bedoelen.
maandag 27 april 2020 om 18:52
Eggo schreef: ↑27-04-2020 18:47Teringtokkies flikker toch dood. OK het is Koningsdag maar dat wil niet zeggen dat het mijns inziens een goed idee is om je boxen de tuin in te slepen en de hele dag de vlieger van Andre Hazes af te wisselen met Kleine Jodeljongen en 15 miljoen mensen op dit hele kleine stukje aarde (en zo dronken als een lor mee te gaan brullen). Dit duurt al zeker 4 uur achter elkaar en het repetoire is ongeveer 10 nummers die steeds op repeat gaan echt ik word horendol van die schijt aso's. Leuk hoor een sociale huurwoning. Wie zijn deze arrogante teringhonden om te denken Hee laat ik maar eens mijn wanstaltige muziek met de hele buurt delen of ze nou willen of niet. Ik voel echt een rondje spotify opkomen, decapitated? slipknot? hmm wat zal het eens worden. Oh god de blaffende hond van de mensen aan de andere kant is ook weer wakker. Dat beestje wordt zo'n 2 uur per dag de tuin in geschopt en zelf gaan die mensen dan weg. Beest blaft dan aan 1 stuk door zonder ook maar 1 adempauze. Ik kan best leven met leefgeluiden maar dit is gewoon zo aso ... I am surrounded by idiots.

maandag 27 april 2020 om 18:52
Ik heb niet eens de nationale driekleur! Ik heb rood-geel-groen, de stadsvlag en de Limburgse vlag. En kijk eens om je heen. Aan welk huis, die drie op de honderd die vandaag vlaggen, zie jij een oranje wimpel?
Niet één. Er hangen schooltassen onder. Dus naast mij zijn er nog zeker zo’n 200 anderen die ‘niet de moeite nemen’ om ‘dankbaarheid’ te tonen voor/aan ‘ons’ koningshuis. En zet je maar schrap, dat is ieder jaar zo.
Niet één. Er hangen schooltassen onder. Dus naast mij zijn er nog zeker zo’n 200 anderen die ‘niet de moeite nemen’ om ‘dankbaarheid’ te tonen voor/aan ‘ons’ koningshuis. En zet je maar schrap, dat is ieder jaar zo.

maandag 27 april 2020 om 18:53
Allemaal mee klappen!
- Andre Hazes de vlieger
- Kleine Jodeljongen
-15 miljoen mensen
-17 miljoen mensen
- laat me , laat me, laat me mijn eigen gang maar gaan
- dat kutnummer van Danny de Munk als Ciske de Rat
- No woman no cry
- Iets van Andre Hazes waarvan ik gelukkig de titel niet weet
- Safri Duo met heeeul heul heul veel trommels
- Venga Boys met Brazil
EN weer op repeat!
- Andre Hazes de vlieger
- Kleine Jodeljongen
-15 miljoen mensen
-17 miljoen mensen
- No woman no cry
- Venga Boys met Brazil
EN weer op repeat!

maandag 27 april 2020 om 18:56
Zoals met die wafelijsjes vroeger. (Twee van die flinterdunne wafeltjes en daar lag dan een plakje ijs op met aardbeien-, vanille- en chocoladesmaak). Die moest je ook ‘rond’ draaien en weg likken. Denk ik, weet het niet zeker.RocketScienceFiction schreef: ↑27-04-2020 18:48Deze kende ik nog niet, wel een handige. Was afgelopen week ook iets op radio 1 over de geschiedenis van de rompouce. Het is begonnen als een taart en daar heeft men omdat die lastig te snijden was de kleintjes gemaakt zoals we die nu kennen.
Werd gezegd dat er 3 manieren waren om ze te eten. Deksel eraf, gewoon happen en vanaf de zijkant leegscheppen. Die laatste begrijp ik niet wat ze bedoelen.

maandag 27 april 2020 om 19:00
Als je een gettoblaster hebt, kan ik deze aanraden:Eggo schreef: ↑27-04-2020 18:53Allemaal mee klappen!
- Andre Hazes de vlieger
- Kleine Jodeljongen
-15 miljoen mensen
-17 miljoen mensen
- No woman no cry
- Venga Boys met Brazil
EN weer op repeat!
https://youtu.be/x8OQX9AGnUE
Die draaide mijn oudste buurjongen (half, toen grepen zijn ouders in) toen de enige koningsgezinde van de wijk vannacht lamzat het Wilhelmus poogde te krijsen.

maandag 27 april 2020 om 20:05
maandag 27 april 2020 om 20:37
Hahah vond dit altijd onzin maar aan de aan de andere kant was er 15 jaar geleden of langer groene ketchup van heinz en dat vond ik me toch niet te eten.hondenmens schreef: ↑27-04-2020 17:41Ik ken iemand die niks wil eten dat oranje is. Geen oranjegebak, maar ook geen wortels. Puur vanwege de kleur.
dinsdag 28 april 2020 om 11:12
Kan je nu geen 2 tellen je bek houden?
Fucking irritante #$@gozer.
Pff wordt er knettergek van, lult 5 kwartier in een uur.
Ps, heb al aangegeven bij collega, dat hij van mij weg mag.
Fucking irritante #$@gozer.
Pff wordt er knettergek van, lult 5 kwartier in een uur.
Ps, heb al aangegeven bij collega, dat hij van mij weg mag.
pepexx wijzigde dit bericht op 28-04-2020 15:08
1.33% gewijzigd
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 28 april 2020 om 12:50
Ergens had je wel een punt dat ik meer op mijn telefoon gericht was dan op mijn omgeving. Maar als voetganger verwacht ik geen fietsende mensen op een officieel voetpad. Als je me dan daarom al wil uitschelden, wees dan ook dapper genoeg om een (nettere) tegenreactie te incasseren.
(Het is echt te rustig op straat, mensen zijn van slag. Gisteren al een malloot die ging keren op een 100 km/u autoweg en nu dit
)
(Het is echt te rustig op straat, mensen zijn van slag. Gisteren al een malloot die ging keren op een 100 km/u autoweg en nu dit

I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode

dinsdag 28 april 2020 om 12:58
O my God! Tot hoe laat was deze kwelling?Eggo schreef: ↑27-04-2020 18:53Allemaal mee klappen!
- Andre Hazes de vlieger
- Kleine Jodeljongen
-15 miljoen mensen
-17 miljoen mensen
- No woman no cry
- Venga Boys met Brazil
EN weer op repeat!

dinsdag 28 april 2020 om 13:09
Jammer dat mensen die aso gedrag van anderen benoemen zich vaak op een dergelijke manier uitdrukken.
Soms ook nog vergezeld van de wens dat ze hopen dat iemand maar snel corona mag krijgen.
Zelfs al heb je een punt en gedragen die anderen zich aso, toch haal je hiermee je eigen gelijk onderuit vind ik.
Maar dat ga ik niet hardop zeggen, want dan krijg je meteen weer die stortvloed over je heen of ik het soms normaal vind wat die mensen doen. Nee, dat vind ik het niet, maar dit soort taalgebruik richting een ander vind ik ook niet normaal.
@Eggo, ik neem jouw post hierbij als voorbeeld, maar bedoel dit niet specifiek naar jou toe. Zie dit veel vaker op het forum

dinsdag 28 april 2020 om 14:09
@Malibumalibu82 schreef: ↑28-04-2020 12:50Ergens had je wel een punt dat ik meer op mijn telefoon gericht was dan op mijn omgeving. Maar als voetganger verwacht ik geen fietsende mensen op een officieel voetpad. Als je me dan daarom al wil uitschelden, wees dan ook dapper genoeg om een (nettere) tegenreactie te incasseren.
Excuses, ik zat fout met mijn onbezonnen actie en terecht dat je mij erop wees. Dat ik ongelofelijke haast had rechtvaardigde mijn reactie geenszins.
Ik heb wellicht toch iets te lang binnen gezeten.

dinsdag 28 april 2020 om 14:58