Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
woensdag 29 januari 2020 om 17:01
woensdag 29 januari 2020 om 20:52
Ik heb nog nooit iets zó niet hardop willen zeggen.
Tumor. Kwaadaardig. Blaas.
Gofferdegoffer en zeg me dat het niet zo is enzo
Het goede nieuws is, het kreng is klein, en nu gelukkig bij toeval ontdekt.
Wat ik wel hardop wil zeggen:
Morgen niet nog meer slecht nieuws! Ben er wel even klaar mee.
Gofferdegoffer en zeg me dat het niet zo is enzo

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
woensdag 29 januari 2020 om 20:53
Calamitycat schreef: ↑29-01-2020 20:52Ik heb nog nooit iets zó niet hardop willen zeggen.
Gofferdegoffer en zeg me dat het niet zo is enzo![]()

Voor iedereen een groene tuin

woensdag 29 januari 2020 om 20:55
Oh nee toch!Calamitycat schreef: ↑29-01-2020 20:52Ik heb nog nooit iets zó niet hardop willen zeggen.

woensdag 29 januari 2020 om 21:02
Oww wat een ellende CC

woensdag 29 januari 2020 om 21:29
Bedankt voor de knuffels en het meeleven, is fijn!
Serengeti, ik krijg morgen ook nog een coloscopie. Op de echo die afgelopen zaterdag op de SEH is gemaakt is dus iets bij mijn blaas gezien (nu duidelijk dus...
) maar ook een verdikking in mijn dikke darm vlakbij mijn maag. Ik ben dus nu volop aan het laxeren en morgenmiddag het onderzoek. Vind het nu wel heel spannend zenuwslopend om eerlijk te zijn.
GT, ik was op de SEH terecht gekomen vanwege heftige maagklachten. Toen is er dus een echo gemaakt (en gelukkig is de radiologe ook ver genoeg naar beneden gegaan!) en werd dit dus bij toeval ontdekt. Van die blaastumor heb ik helemaal geen klachten behalve dan dat ik wat vaker moet plassen maar ik dacht dat het door de overgang kwam. Dat is dus niet zo. Echt een geluk bij een ongeluk dus want wie weet hoe lang het anders had doorgewoekerd...
Serengeti, ik krijg morgen ook nog een coloscopie. Op de echo die afgelopen zaterdag op de SEH is gemaakt is dus iets bij mijn blaas gezien (nu duidelijk dus...

GT, ik was op de SEH terecht gekomen vanwege heftige maagklachten. Toen is er dus een echo gemaakt (en gelukkig is de radiologe ook ver genoeg naar beneden gegaan!) en werd dit dus bij toeval ontdekt. Van die blaastumor heb ik helemaal geen klachten behalve dan dat ik wat vaker moet plassen maar ik dacht dat het door de overgang kwam. Dat is dus niet zo. Echt een geluk bij een ongeluk dus want wie weet hoe lang het anders had doorgewoekerd...

woensdag 29 januari 2020 om 21:35
Lieve catje,
Weet altijd wel een hart onder de riem te steken, altijd wel te troosten en altijd wel woorden te vinden om één en ander te verzachten, maar in een situatie als dit val ik stil tot in het diepst van mijn ziel.
Weet dat ik aan je denk, meer kan ik je helaas niet schenken.
Van allerhartelijkste beterschap meid.
Weet altijd wel een hart onder de riem te steken, altijd wel te troosten en altijd wel woorden te vinden om één en ander te verzachten, maar in een situatie als dit val ik stil tot in het diepst van mijn ziel.
Weet dat ik aan je denk, meer kan ik je helaas niet schenken.
Van allerhartelijkste beterschap meid.
woensdag 29 januari 2020 om 21:42

woensdag 29 januari 2020 om 21:46
Dat is een heel goed uitgangspunt.Calamitycat schreef: ↑29-01-2020 21:41Lieve Cateau, bedankt voor je mooie woorden. Ik snap je en ben nu natuurlijk wel even flink van mijn stuk gebracht maar ik ga ervan uit dat het goedkomt!

woensdag 29 januari 2020 om 21:50
Oef, geluk bij een ongeluk dus, dat ze verder naar beneden is gaan kijken
. Ik moet al mijn hele leven vaak plassen en weet nu sinds een paar jaar ook de oorzaak (te sterke bekkenbodem). Ik wens je heel veel sterkte, je bent toch een vertrouwd gezicht hier op het forum, die ik graag lees. Dus blijf vooral posten, mocht je hier behoefte aan hebben, ter afleiding of om het eruit te mogen ‘schreeuwen’

woensdag 29 januari 2020 om 22:06
Wat een schrik voor je. Ik heb zelf in 2018 de diagnose blaaskanker gekregen. Heb twee operaties en veel spoelingen gehad.Calamitycat schreef: ↑29-01-2020 20:52Ik heb nog nooit iets zó niet hardop willen zeggen.
Gelukkig nu al een jaar goede controles.
Als je vragen hebt mag je ze altijd stellen.
Er is op Facebook ook een groep met blaaskankerlotgenoten. Heb ik in die tijd veel aan kunnen vragen.
woensdag 29 januari 2020 om 22:09
woensdag 29 januari 2020 om 22:19
Lieve allemaal,
Ondanks dat ik heel erg overdonderd ben en bang, ik laat me er niet zomaar onder krijgen hoor.
Het is nu gelukkig ontdekt en wordt binnen 4-6 weken weggehaald. Toen ik tegen uroloog zei dat ik het liefst dat kreng NU uit mijn lijf wilde, snapte hij dat natuurlijk maar heeft me op het hart gedrukt dat het niet ineens heel hard gaat woekeren ofzo in de tijd die ik nu moet wachten op een operatie, daar is de tumor te klein voor. Daar vertrouw ik op. Voor zover hij kon zien bij het blaasonderzoek zit het kreng in/op het slijmvlies en niet in/op het spierweefsel (dit laatste is ongunstiger begreep ik) maar een CT-scan in de 2e week van februari zal dit moeten bevestigen. Afhankelijk hiervan zal ook het operatiebeleid worden bepaald.
Ik vind het echt fijn dat er zo wordt meegeleefd hier. Ik weet niet of ik vanavond nog kan reageren want het laxeerspul wat ik heb moeten innemen begint euh… vruchten af te werpen. In de tijd dat ik dit stukje heb getypt ben ik al zeven keer naar de wc gerend. Wat zullen mijn darmen morgen mooi schoon zijn
Ik hoop oprecht dat ik morgenavond wat fijnere berichten te melden heb. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik er hier alles maar uitgooi, ik wil liever geen eigen topic openen, dan voel ik me ineens 'die zieke' en dat vind ik te moeilijk.
Ondanks dat ik heel erg overdonderd ben en bang, ik laat me er niet zomaar onder krijgen hoor.
Het is nu gelukkig ontdekt en wordt binnen 4-6 weken weggehaald. Toen ik tegen uroloog zei dat ik het liefst dat kreng NU uit mijn lijf wilde, snapte hij dat natuurlijk maar heeft me op het hart gedrukt dat het niet ineens heel hard gaat woekeren ofzo in de tijd die ik nu moet wachten op een operatie, daar is de tumor te klein voor. Daar vertrouw ik op. Voor zover hij kon zien bij het blaasonderzoek zit het kreng in/op het slijmvlies en niet in/op het spierweefsel (dit laatste is ongunstiger begreep ik) maar een CT-scan in de 2e week van februari zal dit moeten bevestigen. Afhankelijk hiervan zal ook het operatiebeleid worden bepaald.
Ik vind het echt fijn dat er zo wordt meegeleefd hier. Ik weet niet of ik vanavond nog kan reageren want het laxeerspul wat ik heb moeten innemen begint euh… vruchten af te werpen. In de tijd dat ik dit stukje heb getypt ben ik al zeven keer naar de wc gerend. Wat zullen mijn darmen morgen mooi schoon zijn

Ik hoop oprecht dat ik morgenavond wat fijnere berichten te melden heb. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden dat ik er hier alles maar uitgooi, ik wil liever geen eigen topic openen, dan voel ik me ineens 'die zieke' en dat vind ik te moeilijk.
calamitycat wijzigde dit bericht op 29-01-2020 23:19
0.87% gewijzigd