Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
dinsdag 28 januari 2020 om 17:53
Ik heb tijdens het filerijden (of vooral tijdens het stilstaan..) eens goed om me heen gekeken. Ben ik nu echt één van de weinigen die voluit meezingt met de autoradio? Iedereen zit zo stijfjes vooruit te kijken...
En jammer dat zo'n leuke hond zo'n chagrijnige baas heeft.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
dinsdag 28 januari 2020 om 17:59
Ik zing ook. En ik heb niet eens een radio.malibu82 schreef: ↑28-01-2020 17:53Ik heb tijdens het filerijden (of vooral tijdens het stilstaan..) eens goed om me heen gekeken. Ben ik nu echt één van de weinigen die voluit meezingt met de autoradio? Iedereen zit zo stijfjes vooruit te kijken...

Ik vind hier dingen van.

dinsdag 28 januari 2020 om 18:01
Jep, ik zing ook mee.malibu82 schreef: ↑28-01-2020 17:53Ik heb tijdens het filerijden (of vooral tijdens het stilstaan..) eens goed om me heen gekeken. Ben ik nu echt één van de weinigen die voluit meezingt met de autoradio? Iedereen zit zo stijfjes vooruit te kijken...

dinsdag 28 januari 2020 om 18:20

I'm not lazy
dinsdag 28 januari 2020 om 18:32
dinsdag 28 januari 2020 om 18:45

Ik swing ook mee, ging vandaag los op Paradise by the Dashboard light

Mijn benen hou ik wel stil, wil geen ongelukken veroorzaken

I'm not lazy
dinsdag 28 januari 2020 om 18:46

dinsdag 28 januari 2020 om 19:26

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

dinsdag 28 januari 2020 om 19:33

Ik blèr alleen mee met de muziek van de auto/vrachtwagen naast mij. In de file. Mijn carpoolcollega 1 vindt dat niet kunnen, dus carpoolcollega 2 blèrt dan nog eens zo hard mee (die is alleen erg jong en kent zijn klassiekers nog niet). Vandaag blèrde ik op vol volume mee met Deutschland van Rammstein. Collega 2 had al snel het refrein onder de knie en collega 1 wist niet hoe snel hij moest optrekken toen het weer kon. “Ik wil niet eens weten hoe jij dat liedje kent!”
Collega 1 heeft maar één zwakke plek. ABBA

dinsdag 28 januari 2020 om 19:49
Ik roep altijd dat ongegeneerd meezingen de reden was dat ik überhaupt een auto heb gekocht. De medereizigers in de trein waren er niet van gecharmeerd

dinsdag 28 januari 2020 om 20:51
Ben jaloers!
Ik kan niet autorijden en tegelijkertijd radio luisteren. Te weinig autorijroutine. 's Morgens al helemaal niet, 's middags alleen als het een heel bekende route is. En sowieso nooit in het donker.
Als bijrijder zing ik wel ongegeneerd mee (vriend altijd, hoe ken jij dit nummer, eh, ik luister wel radio, en meer zenders dan Veronica).
Mijn favoriete activiteit als bijrijder is om net te doen of de chauffeur als een maniak rijdt. Dus op rotondes extreem meebewegen en Wiieeeee roepen. Bij het remmen net doen of je richting de vooruit gaat. Je vasthouden aan dat handsvat. Enz. Enz. Ik ben er nog niet uitgegooid door iemand, dus ik houd het nog even vol zo.
Ik kan niet autorijden en tegelijkertijd radio luisteren. Te weinig autorijroutine. 's Morgens al helemaal niet, 's middags alleen als het een heel bekende route is. En sowieso nooit in het donker.

Als bijrijder zing ik wel ongegeneerd mee (vriend altijd, hoe ken jij dit nummer, eh, ik luister wel radio, en meer zenders dan Veronica).
Mijn favoriete activiteit als bijrijder is om net te doen of de chauffeur als een maniak rijdt. Dus op rotondes extreem meebewegen en Wiieeeee roepen. Bij het remmen net doen of je richting de vooruit gaat. Je vasthouden aan dat handsvat. Enz. Enz. Ik ben er nog niet uitgegooid door iemand, dus ik houd het nog even vol zo.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 28 januari 2020 om 20:51
Daarom geef ik er de voorkeur aan om alleen in de auto te zitten, dan hoeft niemand mee te genieten van mijn kattengejank.
Dit zijn mijn favoriete bijrijders, die snappen hun taak als bijrijder (zeker op lange afstanden): mij alert houden.dianaf schreef: ↑28-01-2020 20:51Mijn favoriete activiteit als bijrijder is om net te doen of de chauffeur als een maniak rijdt. Dus op rotondes extreem meebewegen en Wiieeeee roepen. Bij het remmen net doen of je richting de vooruit gaat. Je vasthouden aan dat handsvat. Enz. Enz. Ik ben er nog niet uitgegooid door iemand, dus ik houd het nog even vol zo.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
dinsdag 28 januari 2020 om 21:23
Fijn!

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 28 januari 2020 om 21:44
Heel herkenbaar! Zingen is ook niet echt mijn grootste talent

Maar als ik alleen ben, ga ik helemaal los. Als ik niet alleen ben, ligt het eraan wie de ander is.
I'm not lazy
woensdag 29 januari 2020 om 01:12
Ik ga altijd los op de fiets, als ik wandel of (mijn favoriet) als ik bij de bushalte sta te wachten. In de lift is ook leuk, maar dat duurt maar zo kort. Het is het fijnste als ik niet word gestoord natuurlijk, anders schaam ik me altijd een beetje.
En als ik op een plek ben waar zingen echt niet kan, playback ik zo onopvallend mogelijk.
Een auto heb ik niet, zou wel ideaal zijn!