Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
woensdag 29 januari 2020 om 22:43
woensdag 29 januari 2020 om 23:03
CC: Grote dikke katerknuffel! Ik wens je bekwame en emathische artsen toe en duim dat kreng mee naar de verdoemenis.
Hoop met je mee voor een goed darmonderzoek zonder verder 'gedoe'.
*Mijn kat is blij als ik een wc knuffeldag heb.... als ie de kans ziet springt hij spinnend en wel op schoot.
*
Hoop met je mee voor een goed darmonderzoek zonder verder 'gedoe'.
*Mijn kat is blij als ik een wc knuffeldag heb.... als ie de kans ziet springt hij spinnend en wel op schoot.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 30 januari 2020 om 09:58
Verdorie Catje wat ongelooflijk klote.. 
Echt, als het je helpt, spui wat je wilt. Ik zie veel berichten van meelevende mensen dus die zullen het den ik ook niet vervelend vinden. Je moet het ergens kwijt he! hug:

Echt, als het je helpt, spui wat je wilt. Ik zie veel berichten van meelevende mensen dus die zullen het den ik ook niet vervelend vinden. Je moet het ergens kwijt he! hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
vrijdag 31 januari 2020 om 09:41
+1000 *refeshduim*

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

vrijdag 31 januari 2020 om 09:53
Hier nog een. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt.