Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Ik hoop dat je morgen geen slechte uitslag krijgt Calamitycat :hug:
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk mag je hier reageren :hug: . *beetje luchtig houden* Je bent dus vooral de wc aan het knuffelen lees ik :mrgreen: .
Voor iedereen een groene tuin
:hug:

Wat ik niet hardop wil zeggen: hoe kun je in godsnaam praten over samenwonen als je niet eens een argument fatsoenlijk in het echt kan uitpraten maar dit alleen via de app kan? Ik weet dat ik dit morgen hardop moet zeggen :-|
hou je taai catje en spui als je daar behoefte aan hebt :redrose: sterkte morgen :hug: en voor nu sterkte voor je wc :$
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ik zal het doorgeven Moon :P Wc-knuffelen, het is weer eens wat anders.

Monchhichi, wat fijn dat het nu beter met je gaat! Ik ben nu nog niet toe aan een lotgenotenforum maar wil je wel bedanken voor de tip, heel lief.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Cat :hug: wat een rotnieuws. Sterkte vannacht, morgen en de komende weken, en daarna moet dit verhaal gewoon voorbij zijn!!
Pluk de dag! - In loving memory A.C. ❤
CC: Grote dikke katerknuffel! Ik wens je bekwame en emathische artsen toe en duim dat kreng mee naar de verdoemenis.
Hoop met je mee voor een goed darmonderzoek zonder verder 'gedoe'.

*Mijn kat is blij als ik een wc knuffeldag heb.... als ie de kans ziet springt hij spinnend en wel op schoot. ;-D *
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
CC wat een shitbericht. Heel veel sterkte morgen. Lees jou al jaren met plezier maar had nu toch graag iets anders gelezen.
CC wat een rotnieuws zeg. Hopelijk is het onderzoek morgen positiever dan dit. Heel veel succes morgen. Dikke knuffel :hug:
Sterkte CC. Hopelijk morgen geen nare verrassingen meer.
CC sterkte, heftig nieuws voor je. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht :hug:
Sterkte, CC! :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Jemig CC, ik lees het nu pas. Wat verschrikkelijk schrikken zeg! Ik hoop dat ze het vroeg ontdekt hebben en dat het na de operatie helemaal goed komt. En natuurlijk ook dat er vandaag niets negatiefs uit voortkomt. Ik ga voor je duimen.
Veel sterkte meid! :hug: :redrose:
goffer Catje, dat is geen nieuws wat je wil horen, sterkte :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sterkte,CC! Wat een rot bericht :(. Heel veel beterschap gewenst.
CC wat een rot nieuws zeg! Heel veel succes vandaag en hopen op een betere uitkomst.
Verdorie Catje wat ongelooflijk klote.. :hug:

Echt, als het je helpt, spui wat je wilt. Ik zie veel berichten van meelevende mensen dus die zullen het den ik ook niet vervelend vinden. Je moet het ergens kwijt he! hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
CC, is lees het nu ook pas. Rotbericht. Hoop dat het vandaag beter ging..
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
ik hoop dat er snel een positieve update van catje komt :redrose:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Hoe was het vandaag CC? Ik heb aan je gedacht. :redrose:
Vandaag nog 5 maanden en dan is dit mijn laatste werkdag, na 31 jaar. Ben er helemaal klaar mee!!
Sterkte CC
We denken aan je Catje :hug:
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
31-01-2020 09:39
+1000 *refeshduim* :redrose:
Sabeltandcavia schreef:
31-01-2020 09:39
Hier nog een. Ik hoop zo dat het allemaal meevalt. :redrose:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven