Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!

vrijdag 31 januari 2020 om 20:39
Ik ben nu aan het koken en heb nog een pot olijven gevonden, dus ik ben onder de pannen en trouwens, dat zal me leren, pfoei!!!Calamitycat schreef: ↑31-01-2020 20:17Een vrijdagavond zonder tussendoortje is geen vrijdagavond hoor. Ren nog effe naar de super! Die is vast nog open?

vrijdag 31 januari 2020 om 20:40
ach 
ik heb last van het weinige licht, gewoon een nep winterkind wat op een dag als vandaag weer even extra zit te mijmeren over vergane vrienschappen en waarom ik zo weinig waard ben. Aftellen tot morgen en de lente
ik denk nog na over iets grappigs heerlijk opbeurend gezeik dit
sorry!

ik heb last van het weinige licht, gewoon een nep winterkind wat op een dag als vandaag weer even extra zit te mijmeren over vergane vrienschappen en waarom ik zo weinig waard ben. Aftellen tot morgen en de lente

ik denk nog na over iets grappigs heerlijk opbeurend gezeik dit

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 31 januari 2020 om 21:04
vrijdag 31 januari 2020 om 21:05
vrijdag 31 januari 2020 om 21:32
ah dat is echt niet nodig, was nuchter bedoeld hoor! Het is soms zo "nep", althans ik kan er niks mee en het niet begrijpen als mensen die niks met een persoon hadden zitten te grienen of ze hun beste vriend verloren zijn. Vast toch die winterkoudbloedigheidCalamitycat schreef: ↑31-01-2020 21:04Ik werd erg verdrietig van je berichtje op het topic muziek op jouw uitvaart lieve Moon![]()
Hopelijk breken, liefst al morgenmaar anders met het begin van de lente, ook voor jou weer mooiere tijden aan, dat gun ik je zo
![]()

Btoekkie komt net thuis met een lief beertje met hartje omdat ie me toch iets wilde geven

don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...

vrijdag 31 januari 2020 om 21:40
Fijn dat het meeviel catje. Ik hoop dat je rustig bij kan komen van alle ellende. Doe rustig aan.
Ontopic: ik ben zo blij met mijn nieuwe Nike outfit. Helemaal blij dat die sport broek maar 8 euro was ipv 32, dat was een fijne verrassing.
Het kleed echt prachtig af en ik zag in de paskamer pas voor het eerst hoeveel ik echt afgevallen ben. En dat voelde goed. Ik zag er echt mooi uit.
Voor het eerst in eeuwen dat ik weer eens graag in de spiegel kijk ipv de spiegel te mijden.

Ontopic: ik ben zo blij met mijn nieuwe Nike outfit. Helemaal blij dat die sport broek maar 8 euro was ipv 32, dat was een fijne verrassing.
Het kleed echt prachtig af en ik zag in de paskamer pas voor het eerst hoeveel ik echt afgevallen ben. En dat voelde goed. Ik zag er echt mooi uit.
Voor het eerst in eeuwen dat ik weer eens graag in de spiegel kijk ipv de spiegel te mijden.

vrijdag 31 januari 2020 om 21:45
Madrid87 schreef: ↑31-01-2020 21:40Fijn dat het meeviel catje. Ik hoop dat je rustig bij kan komen van alle ellende. Doe rustig aan.![]()
Voor het eerst in eeuwen dat ik weer eens graag in de spiegel kijk ipv de spiegel te mijden.![]()

vrijdag 31 januari 2020 om 21:53
Madrid87 schreef: ↑31-01-2020 21:40
Voor het eerst in eeuwen dat ik weer eens graag in de spiegel kijk ipv de spiegel te mijden.![]()
Dubbel fijn

I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode

vrijdag 31 januari 2020 om 22:31
Ik ben echt een dombo. Verwarming deed het niet, al sinds gisteren. Monteur gebeld, vriend van mijn schoonzusje nog naar laten kijken. Haal ik alvast de kast leeg voor de monteur, zie ik ineens dat de stekker er niet in zit.
Godzijdank kon ik de monteur nog afbellen. Man is trouwens ook een dombo want hij had de stekkers gecontroleerd zei hij.

zaterdag 1 februari 2020 om 07:30
Bedankt meiden.
Het was echt een shock voor me. Ik wist wel dat ik afgevallen was natuurlijk maar in de paskamer zag ik pas hoeveel. En waar ik al een jaar of 3 de spiegels als de pest vermijd bleef ik nu als Narcissus naar mijn eigen reflectie turen. Zo ik zag er best goed uit.
Ik had vroeger altijd best veel zelfvertrouwen maar met mijn maatje 48 was dat echt nul. Nu zit ik op 46 met broeken en zelfs die zitten al te los. 44 is om de hoek.
42 is mijn ideaal. Onder de 80 wegen ook. Nog 6 kilo en dan heb ik dat al bereikt.
Het gaat de goede kant op.
Nu maar hopen dat mijn Nike schoenen die vandaag binnenkomen ook passen, al vrees ik van niet, heb maat 42 besteld maar in de Nike winkel waren die gisteren al krap. Ik wacht het even af en anders bestel ik ze een maat groter.
Leuk hoor dat sporten, dat ik dat ooit nog hardop zou zeggen.
Nooit gedacht dat ik uberhaubt fanatiek zou worden.
En Cateau, je bent niet de enige, ik was de Brexit ook straal vergeten.
Het was echt een shock voor me. Ik wist wel dat ik afgevallen was natuurlijk maar in de paskamer zag ik pas hoeveel. En waar ik al een jaar of 3 de spiegels als de pest vermijd bleef ik nu als Narcissus naar mijn eigen reflectie turen. Zo ik zag er best goed uit.

Ik had vroeger altijd best veel zelfvertrouwen maar met mijn maatje 48 was dat echt nul. Nu zit ik op 46 met broeken en zelfs die zitten al te los. 44 is om de hoek.
42 is mijn ideaal. Onder de 80 wegen ook. Nog 6 kilo en dan heb ik dat al bereikt.
Het gaat de goede kant op.

Nu maar hopen dat mijn Nike schoenen die vandaag binnenkomen ook passen, al vrees ik van niet, heb maat 42 besteld maar in de Nike winkel waren die gisteren al krap. Ik wacht het even af en anders bestel ik ze een maat groter.
Leuk hoor dat sporten, dat ik dat ooit nog hardop zou zeggen.

Nooit gedacht dat ik uberhaubt fanatiek zou worden.
En Cateau, je bent niet de enige, ik was de Brexit ook straal vergeten.
zaterdag 1 februari 2020 om 13:28
zaterdag 1 februari 2020 om 13:42
Ik ken het

Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 1 februari 2020 om 14:48
Dat ik het echt heel naar vind dat mijn moeder zo blij was met haar nieuwe functie bij haar vrijwilligerswerk, maar dat een of andere stomme troela nu een heleboel stennis loopt te schoppen waardoor ze er tot op heden alleen maar stress van heeft gekregen. Ik snap soms echt niet hoe sommige mensen zich zo kinderachtig op kunnen stellen (en ik hoop dat die tuthola snel ophoepelt zodat mijn mam weer met plezier aan het werk kan).
zaterdag 1 februari 2020 om 15:33
Oh wat een goed nieuws CC! Betekent dit dan wel alsnog dat er wat uit je blaas moet worden verwijderd? Of waren dat de poliepen?
On topic: Ik weet dat ik af ben gevallen ja, ik weet het. Ik wil geen koekje extra. Nee dat weet ik zeker. Anorexia geneest niet van een extra koekje.
On topic: Ik weet dat ik af ben gevallen ja, ik weet het. Ik wil geen koekje extra. Nee dat weet ik zeker. Anorexia geneest niet van een extra koekje.

"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”

zaterdag 1 februari 2020 om 17:47
Waarom moeten jullie supermarkten bepalen dat ik gezond moet gaan eten? Nu ook weer, iets wat ik al jaren eet en nu eens zin in had na maanden, is het allemaal veranderd in de doos. Ipv normale tortilla’s zitten er nu gortdroge volkoren tortilla’s in de doos. Zit er minder zout in de saus die er bij hoort en moeten er nog meer groenten in. Totaal niet meer te vreten. Waarom kan het niet blijven zoals het was? Alleen omdat men vind dat het ongezond is? Omdat ook jullie mee moeten gaan in de grillen van dat kleine handje vol mensen die “gezond” willen doen? Ook halen jullie dingen uit de schappen omdat er teveel suiker in zin. Dingen die ik dus graag lust. Zo blijft er echt weinig over om van te genieten....
zaterdag 1 februari 2020 om 18:11
zaterdag 1 februari 2020 om 18:31
Ik lust al weinig en nu er al zoveel weg gaat uit de schappen of veranderd wordt in “verantwoord” voer word het voor mij alleen maar lastiger om lekker te eten. Laatste tijd veranderd echt te veel in de winkels.