Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
De halve straat stemt hier extreem-rechts.

Maar dan gaan ze wel elke avond om precies 20u staan klappen en toeteren voor de zorg en voor onze schitterende extreem-rechtse regering die de zorg de afgelopen 15 jaar de vernieling in heeft gereden qua financiën.

Ik snap 'em niet.

En ik weiger mee te klappen.

Ik wil wel niet weten hoe er geroddeld wordt over mij dat ik "niet solidair ben".

(En jep, het was zo net 20u. Ik hoorde het kabaal dus weer.)
Alle reacties Link kopieren
grappig altijd dat kinderen perfect horen te zijn, nooit stout zijn, en altijd luisteren naar hun ouders. En als ze dat niet doen, dan zal er wel iets schorten aan je opvoeding. En een peuter of kleuter dat dramt en jankt ligt uiteraard sowieso aan de ouders. En zo niet, dan is het vást een kind met een etiketje.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
lemoos2 schreef:
01-04-2020 19:38
Sorry hoor maar .....
:blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla: :blabla:
Doreia* schreef:
01-04-2020 21:06
O, je kind lijkt op z'n moeder?
Doreia* schreef:
Afbeelding
Krijg het heen en weer. Tot in de eeuwigheid.
Doreia* schreef:
01-04-2020 21:18
Krijg het heen en weer. Tot in de eeuwigheid.
Wat is er met je?
Ben ik blij dat ik ook hier maar niks zei over de intolerantie waar ik van schrik eerder vandaag :sarcastic:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Doreia* schreef:
Wat heb jij nou? Zo n reactie is niks voor jou.
YagaBaba schreef:
01-04-2020 21:56
Wat heb jij nou? Zo n reactie is niks voor jou.

Ik schrik er ook van.
Het hoeft geen herfst te zijn om hier over eikels te struikelen.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Ik wil kwijt dat ik snap hoe triviaal en onbelangrijk dit is, maar: onze vakantie in Mei hebben we gisteren gecancelled. Een reis waar ik me ten midden van zware PTSS en zware depressie heel erg aan vast hield het afgelopen jaar :als ik dit maar haal. Het was mijn anker. En nu gaat het niet door. Een simpele rondreis als gezin, op ons gemak. Een hele maand weg van al mijn zorgen, mijn overvolle hoofd, alle stress, alle druk. Lucht.

En ja, het is maar een domme vakantie. Een vriendin van me zou eindelijk gaan samenwonen hier met haar buitenlandse vriend van al meer dan 10 jaar (en elkaar vanwege contracten, studies, financien maar een paar keer per jaar zien). Maar nu moet dat na jaren wachten door omstandigheden weer wachten. Om van ergere dingen maar niet te spreken. Heel veel ergere dingen. Waar zeik ik over? Maar dit was echt mijn reddingsvest en ik voel me of letterlijk alle grond onder me vandaan geslagen is, ookal wist ik al een maand dat de kans nihil was dat dit door zou kunnen gaan. Zoals mijn zus zei: stel je niet aan.

Hoe triviaal ook, ik ademde met de gedachte dat ik in Mei eindelijk EVEN, heel even maar, lucht zou hebben. Niks anders dan mijn gezin, al was dat ook in realiteit nooit zo rooskleurig geweest.

Niet direct quoten aub, misschien haal ik dit toch weer weg. Ik voel me zo'n enorm zeikwijf temidden van een pandemie. Maar ik kan het niet loslaten. Maar het is ook geen eigen topic waard. Kan het gewoon nergens anders kwijt.
:hug:
Snap je hoor Blablamana. Krijg je wel je geld terug?
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan dat achterlijke klok verzetten. Mijn lijf helemaal door de war en halve nachten wakker liggen. Bah, stop daar eens mee!!
@het-groepje: dankje :hug: Het meeste gelukkig wel. Een deel zit in een voucher die helaas niet aan het eind van het jaar in geld terug te krijgen is. Financieel is dat niet zo'n probleem, dat scheelt. 75% van de reissom krijgen we terug. Dat is al een hele meevaller.
YagaBaba schreef:
01-04-2020 22:34
:hug:
Of het nou voor mij is toevallig voor een ander, dankjewel. Het alleen al zien van de "hug " luchtte enorm op. :hug:
Maud*de*Braose schreef:
01-04-2020 22:55
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan dat achterlijke klok verzetten. Mijn lijf helemaal door de war en halve nachten wakker liggen. Bah, stop daar eens mee!!

Gaan ze toch ook doen binnen nu en twee jaar?

Ik voel met je mee hoor. Heel herkenbaar.
blablamana schreef:
01-04-2020 22:59
Of het nou voor mij is toevallig voor een ander, dankjewel. Het alleen al zien van de "hug " luchtte enorm op. :hug:
Natuurlijk was hij voor jou. Je had alleen gevraagd om niet te quoten, dus dat had ik maar even niet gedaan.
YagaBaba schreef:
01-04-2020 23:04
Natuurlijk was hij voor jou. Je had alleen gevraagd om niet te quoten, dus dat had ik maar even niet gedaan.
Ging ik ook al vanuit (en dankbaar voor) , maar wilde niet te voorbarig zijn (uit onzekerheid, voornamelijk).
Wat een kutvirus! Zo! Zoveel onmacht, angst, verdriet en boosheid dat het om mij heen en overal op de wereld veroorzaakt. Echt een kut kut kut virus. Zo.

Ja ik weet het; niet volwassen. Toch is het een kutvirus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oh en echt voor iedereen die wil en zeker dus ook voor jou blamama een :hug:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
01-04-2020 23:11
Wat een kutvirus! Zo! Zoveel onmacht, verdriet en boosheid dat het om mij heen en overal op de wereld veroorzaakt. Echt een kut kut kut virus. Zo.

Ja ik weet het; niet volwassen. Toch is het een kutvirus.
Eens.
Behalve dan dat ik het een enorme lul vind, dat virus.

O, en ik vind het fuck dat allemaal best aangename lichaamsdelen en handelingen negatief zijn.
En dat ik bij virus toch nog steeds een soort blij jaren 80 huppeltje van binnen krijg. En dat ik doemaar niet wil inwisselen voor kut lul en neuk
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ja blamamama een knuffel.
Ik zit in de viezewoordenfase (=schuld van Enn!!) en dat maakt dat plaatje wat beladen. Maar een welgemeende knuffel op 1,5 meter afstand.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Duizendmaal sorry beneden buren Ik schaam me dood :facepalm: , Ookal was het niet mijn schuld.

Doe gvd zachter idioot!!!! :thunder:
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven