Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
Blablamana, natuurlijk mag je daar grondig van balen. :hug:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
lemoos2 schreef:
01-04-2020 19:59
Ik geef zelf les online in verschillende vakken dus ik kan gelijk aanschouwelijk maken ‘waarom moet dat’. Je moet kunnen lezen om überhaupt vak A en B te kunnen volgen. Om vak C te kunnen volgen moet je breuken kunnen omrekenen. En die vakken moet je doen om aan een diploma te komen. Wat je weer nodig hebt om een baan te krijgen zoals pa en ma waarbij je van de baas een iMac krijgt. Geen diploma= geen baan= geen iMac en al helemaal never nooit legaal niet een Tesla.

Daar is hij dan weer best gevoelig voor.
:rofl:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Geraldine, mag ik je morgen even een PB sturen? Ik wil niet teveel offtopic gaan hier.

Ontopic: hou nou op met vreten! Straks ben je weer 5 kilo zwaarder en je was net zo goed bezig!!! Gelukkig loop je nog wel je 10.000 stappen per dag maar verder doe je niet veel en ben je aan het schransen. Kappen nou!!!
Serieus? Een opdracht om kind door het huis te laten rennen om dictee woorden op te zoeken in huis?
Snap dat het vast leuk bedoeld is, maar uhm.... Dacht 't niet!
Er zijn hier nog 3 andere mensen in huis aan het werk. Eentje is aan't leren voor z'n laatste schoolexamens, eentje is geregeld aan het bellen voor z'n werk. Die ga ik niet laten storen door een rondrennend kind.
Let toch een keer op waar je loopt!

Je zag alles wat er om je heen gebeurde inclusief de mooie zwerm vogels. Helaas miste je net de wortelopdruk.

#asfaltvandichtbijbekijken
#eenschaafwondrijker
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Waar zijn je ouders?

Kind van 10 jaar zwerft al de hele week door de buurt
geneet van 't laeve
dianaf schreef:
02-04-2020 10:01
:rofl:
Ik zeg dan juist weer “ je wil toch niet z’on kutbaan als je moeder? “ en dat helpt ook.
Telkens als ik buiten kom, krijg ik een zondagsgevoel. Hebben jullie dat ook?
EHR schreef:
01-04-2020 23:00
Gaan ze toch ook doen binnen nu en twee jaar?

Ik voel met je mee hoor. Heel herkenbaar.
Dat zou fijn zijn! Hoe ouder ik word hoe meer last ik ervan krijg.
Cateautje schreef:
02-04-2020 13:22
Telkens als ik buiten kom, krijg ik een zondagsgevoel. Hebben jullie dat ook?
Ja. Maar dan wel zondagochtend als iedereen nog aan het ontbijt zit of nog in bed ligt te stinken.
Het verbaast me echt hoeveel mensen in de supermarkt moeite hebben met anderhalf meter afstand houden. Sta je te wachten omdat iemand de hele breedte van een gangpad in gebruik heeft, zeggen ze “ga er maar langs hoor!”
How about no? Volgens mij zijn de regels duidelijk. En schiet eens op. Je bent niet alleen op deze wereld, je hoeft echt niet 5 minuten lang naar een pakje boter te staren.
¡Apagando las luces!
Dan blijkt maar weer dat het goed is dat ik niet meer bij jullie werk. Ik weet niet waarom maar sinds ik bij jullie werkte had ik het gevoel dat er iets niet klopt. En dat gevoel is er nog steeds en ik ben daar niet de enige in. Ik hoop oprecht dat de bewoners hier niets van merken.
Heb je het hele fucking terrein om te lopen, loop je precies langs een GROEP mensen die niet eens aan de kant gaan en me met open waffel nastaren als ik met een grote boog om ze heen loop. Tja jullie gaan niet aan de kant, dan moet ik maar he?
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Je minachtende kijk op mensen die anders leven dan jij zal wel door je geloof komen. Want in mijn ogen gaat dat vaak samen met kortzichtigheid.
Eggo schreef:
01-04-2020 17:38
Omdat die takketrol ineens opdook zat er schijnbaar minder dan 1.5 meter tussen ons. Ze had ook even zelf haar pas in kunnen houden maar dat was teveel gevraagd kennelijk. Ik probeer er echt wel op te letten maar soms is dat verrekte lastig zoals in een supermarkt. Wij liepen gewoon rechtdoor op de stoep in een rechte lijn en zij kwam uit de linker zijstraat en begon echt te krijsen en te schelden alsof ik haar midden op straat ter plekke met aids cholera corona en tyfus had besmet. Mijn dochter zat in haar wagen trok wit weg en begon ineens loeihard te huilen. Geen trauma for life maar het is al allemaal raar nu en dit komt er dan zo lekker bij. Dit soort opgefokt volk moet of zelf beter opletten of fijn binnen blijven.
Ik snap je woede volkomen hoor. We zijn uiteraard allemaal wel eens bang en gefrustreerd,zeker in deze tijden. Maar dat geeft mevrouw niet
het recht om haar woede op je bot te vieren. Gelukkig is je dochter van de schrik bekomen!
Blablamana,ik snap je volkomen. Schrijf maar gewoon van je af. Een dikke :hug: !
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 02-04-2020 16:38
90.71% gewijzigd
Geraldine schreef:
02-04-2020 16:26
Ik snap je volkomen. Schrijf maar gewoon van je af. Een dikke :hug: !
Pssst, even de quote weghalen. Dat vraagt ze aan het einde. :)
¡Apagando las luces!
Enn schreef:
01-04-2020 23:11
Wat een kutvirus! Zo! Zoveel onmacht, angst, verdriet en boosheid dat het om mij heen en overal op de wereld veroorzaakt. Echt een kut kut kut virus. Zo.

Ja ik weet het; niet volwassen. Toch is het een kutvirus.
Het moet er toch een keer uit,toch? Dat denk ik ook wel eens ''pleuris-takke-kut-virus.'' Ook lelijke woorden die ik uit het toetsenbord krijg en dat weet ik ook. Maar ook bij mij moet het er een keer eruit.
SombraOnline schreef:
02-04-2020 16:29
Pssst, even de quote weghalen. Dat vraagt ze aan het einde. :)
Heb ik gedaan. Bedankt dat je me erop wees! Was me ontgaan. Sorry blablamama,ik ben er niet helemaal bij.
Madrid87 schreef:
02-04-2020 10:08
Geraldine, mag ik je morgen even een PB sturen? Ik wil niet teveel offtopic gaan hier.

Ontopic: hou nou op met vreten! Straks ben je weer 5 kilo zwaarder en je was net zo goed bezig!!! Gelukkig loop je nog wel je 10.000 stappen per dag maar verder doe je niet veel en ben je aan het schransen. Kappen nou!!!
Madrid,dat mag. Prima! :)
Geraldine schreef:
02-04-2020 16:36
Heb ik gedaan. Bedankt dat je me erop wees! Was me ontgaan. Sorry blablamama,ik ben er niet helemaal bij.

Geeft niks, bedankt voor je lieve woorden. Doet me goed :hug:

Bedankt iedereen, heeft ontzettend geholpen om het allemaal wat meer een plek te geven en mezelf te laten balen. :heart:
Maud*de*Braose schreef:
02-04-2020 13:23
Dat zou fijn zijn! Hoe ouder ik word hoe meer last ik ervan krijg.
Ik weet dat meer mensen dat hebben en ik vind dat heel vervelend voor je, maar ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen.
Het is maar 1 uurtje! Doe je dan normaal gesproken altijd alles op dezelfde tijd?
Bedoel het niet zo onaardig als je het waarschijnlijk leest, maar vraag me oprecht af hoe je daar zo'n last van kan hebben.
Probeer het juist te snappen.
Heb je dat dan ook als je bijvoorbeeld naar Londen gaat of een andere stad met tijdsverschil?
*Pauze* schreef:
02-04-2020 19:18
Ik weet dat meer mensen dat hebben en ik vind dat heel vervelend voor je, maar ik kan me er echt helemaal niets bij voorstellen.
Het is maar 1 uurtje! Doe je dan normaal gesproken altijd alles op dezelfde tijd?
Bedoel het niet zo onaardig als je het waarschijnlijk leest, maar vraag me oprecht af hoe je daar zo'n last van kan hebben.
Probeer het juist te snappen.
Heb je dat dan ook als je bijvoorbeeld naar Londen gaat of een andere stad met tijdsverschil?

Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mijn innerlijke klok loopt doorgaans altijd goed. Als iemand mij vraagt hoe laat het is, hoef ik niet op mijn horloge of telefoon te kijken. Tenzij er net weer gerommeld is met de tijd. Het schijnt ook wetenschappelijk bewezen te zijn dat het slecht is.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
02-04-2020 19:21
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar mijn innerlijke klok loopt doorgaans altijd goed. Als iemand mij vraagt hoe laat het is, hoef ik niet op mijn horloge of telefoon te kijken. Tenzij er net weer gerommeld is met de tijd. Het schijnt ook wetenschappelijk bewezen te zijn dat het slecht is.
Ik ben ook zeker geen voorstander van al de geklooi met die klok hoor. Maar dat het nu langer licht blijft, vind ik dan wel weer fijn.
Maar heb jij dan ook dat je helemaal van slag bent en niet slaapt?
Ik vind het eigenlijk een beetje ongepast om te schrijven in deze tijd maar ik baal ook enorm van de zomertijd. Ik ben dan uit mijn doen en dat duurt altijd wel even. Ik eet op tijden dat ik eigenlijk nog geen honger heb maar doe dat wel omdat dat schijnbaar beter is. Het is dat het zo lang licht blijft waar ik moeite mee heb en mezelf niet lekker bij voel. Ik ben wel een zomermens en het mag wat mij betreft best wel weer 40 graden worden maar dan wil ik in de tuin zitten met een kaarsje aan. Ik zou eigenlijk beter kunnen gaan wonen in Spanje of Turkije of zo. Heerlijk warm weer en om 8 uur is het lekker donker en heb je echt avond. Ja ik ben een avondmens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven