Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

08-01-2020 15:00 3085 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3

En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!

Daar gaan we weer!
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
04-04-2020 20:19
Dan nog mag dat gewoon even ter ontspanning gelukkig, anders zou er geen speelveld gemaakt zijn.
Precies achter de tuinen, sorry, maar dat vind ik aso.
Ik snap sws niet waarom gemeentes speelplaatsen maken tussen/achter huizen
o dus je moet met je dreumes en peuter eerst naar een hutje op de hei, daar kan je dan de ductape verwijderen zodat ze alleen daar geluid kunnen maken.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
04-04-2020 20:40
o dus je moet met je dreumes en peuter eerst naar een hutje op de hei, daar kan je dan de ductape verwijderen zodat ze alleen daar geluid kunnen maken.
En de vogeltjes op de hei dan? Ook sneu ;)
Misschien de blikken tolerantie maar inslaan en uitdelen :flag:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Michella_1991 schreef:
04-04-2020 20:35
:facepalm: :cencored:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
VGM1980 schreef:
04-04-2020 20:40
En dan al die arme hei platgetrapt en een jaar nodig om te herstellen doordat die dreumes en peuter er vrolijk rondvoetballen / kruipen?
Michella_1991 schreef:
Omdat die ouders geen zin hebben om ver van huis te gaan. Ook hebben veel ouders blijkbaar geen idee dat je een kind ook het krijsen kunt afleren.
Ik heb gister geleerd dat positiviteit passief agressief is, dus nu ik dat weet, snap ik ook het gegriep op die voetballende familie.
kerst schreef:
04-04-2020 20:55
Omdat die ouders geen zin hebben om ver van huis te gaan. Ook hebben veel ouders blijkbaar geen idee dat je een kind ook het krijsen kunt afleren.
Kinderen die spelen maken nu eenmaal geluid en ja, soms schreeuwen ze ook. Als je geen last wil hebben van andere mensen moet je in een hutje op de hei gaan wonen.

(En nee, ik had en heb geen krijsende kinderen, de mijne zijn vrij rustig en inmiddels veel te oud voor speeltuintjes.)

Edit: terwijl ik dit schreef zette mijn oudste plotseling zijn stereo op 10, om 23:00. De buren hebben kleine kinderen (die krijsen wel enorm overigens).
Michella_1991 schreef:
04-04-2020 20:11
Niet tussen huizen met al dat gekrijs...
Jij bent echt het middelpunt van jouw universum. Op enige empathie, redelijkheid, verantwoordelijkheidsgevoel of zelfredzaamheid heb ik je nog nooit kunnen betrappen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Het zal aan je gekoesterde stempeltje liggen dat de plaat voor je hoofd de spiegel waar je ‘vooruit dan maar, om te bewijzen dat de anderen ongelijk hebben’ in keek raakte en liet barsten.
Of dat je er gewoon te lomp en dom voor bent, dat kan natuurlijk ook.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
goh je hebt er overal uitgegooid toch raar? want al die andere mensen die zijn opstapt zitten er nog... :roll: :|
Relax we're all crazy, it's not a competition
.
geneet van 't laeve
Je bent leuk :$
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
YagaBaba schreef:
04-04-2020 23:01
Kinderen die spelen maken nu eenmaal geluid en ja, soms schreeuwen ze ook. Als je geen last wil hebben van andere mensen moet je in een hutje op de hei gaan wonen.

Hè, wat jammer. Waarom nou weer die dooddoener erbij?
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 05-04-2020 11:25
7.14% gewijzigd
Michella_1991 schreef:
Ik vind jouw onverdraagzaamheid een stuk zorgelijker dan voetballende kinderen op een daarvoor bestemd speelveldje

Edit:
Even loepen maakt veel duidelijk. Zeuren is je lust en je leven. Veel plezier ermee.
[quote=YagaBaba post_id=31199134 time=1586034093 user_id=220327]

Wat een dooddoener.
Als iedereen zijn kinderen opvoedt en daar hoort ook bij het afleren van krijsen ( de aanhouder wint!)
hoeft niemand last van elkaar te hebben.
Oudblond schreef:
04-04-2020 23:13
Jij bent echt het middelpunt van jouw universum. Op enige empathie, redelijkheid, verantwoordelijkheidsgevoel of zelfredzaamheid heb ik je nog nooit kunnen betrappen.
En jij niet op enig inzicht kunnen betrappen.
En ik woon boven een huis met tuin met daarin 2 werkloze alcohol/wietverslaafden , dus ik weet heus wel wat overlast is.
kerst schreef:
05-04-2020 11:45
En jij niet op enig inzicht kunnen betrappen.
En ik woon boven een huis met tuin met daarin 2 werkloze alcohol/wietverslaafden , dus ik weet heus wel wat overlast is.
Ik reageerde niet op jou. Maar op iemand die vindt dat er op een speelveldje niet gevoeld mag worden. Lijkt mij dat dat veldje daarvoor dient. Hebben jouw buren hun intrek genomen in een pandje bedoeld voor alcohol en wietgebruik? Hele andere orde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
05-04-2020 11:57
Ik reageerde niet op jou. Maar op iemand die vindt dat er op een speelveldje niet gevoeld mag worden. Lijkt mij dat dat veldje daarvoor dient. Hebben jouw buren hun intrek genomen in een pandje bedoeld voor alcohol en wietgebruik? Hele andere orde.
De reden dat mensen klagen over een speelveldje achter hun huis, is omdat het lawaai vaak buitenproportioneel is.
Als kinderen leuk spelen zonder overdreven gegil is er geen probleem.
daar komt nog bij dat zelfs in het donker er daar nog kinderen en ouder rondhangen.
kerst schreef:
05-04-2020 12:00
De reden dat mensen klagen over een speelveldje achter hun huis, is omdat het lawaai vaak buitenproportioneel is.
Als kinderen leuk spelen zonder overdreven gegil is er geen probleem.
daar komt nog bij dat zelfs in het donker er daar nog kinderen en ouder rondhangen.
is of wordt ervaren? Is in mijn ogen een heel groot verschil...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
05-04-2020 12:03
is of wordt ervaren? Is in mijn ogen een heel groot verschil...
Is.
Hou er maar een decibelmeter bij. Meeste kinderen die krijsen tegenwoordig oorverdovend.
En kunnen geen seconde zonder mama roepen.
en nogmaals, dat is een kwestie van corrigeren desnoods jaren.
Tjonge, frustrated much? Pff!
Oudblond schreef:
05-04-2020 11:57

:biggrin:
I'm not lazy
Pfff

Ik wil een kroket op brood. Van de snackbar, die al 3 maanden dicht zit.

Ik wil op bezoek bij mijn schoonzus en zwager, hun kinderen meenemen, wandelen, een ijsje eten en pootje baden in de plas.

Ik wil een week vakantie, op La Palma. Die ik vorige week had zullen hebben.

En ik wil naar de Mac met een tiener die het moeilijk heeft. Door de drive en dan op een plekje net buiten de stad op de achterbank samen kletsen en eten.

Ik ben even Social distancing moe. Maar ik loop gewoon mij kilometers op een verlaten landweg.
petra123456 schreef:
05-04-2020 12:18
Pfff

En ik wil naar de Mac met een tiener die het moeilijk heeft. Door de drive en dan op een plekje net buiten de stad op de achterbank samen kletsen en eten.

Ik ben even Social distancing moe. Maar ik loop gewoon mij kilometers op een verlaten landweg.

De McDrive is toch gewoon geopend? Ik zou dat gewoon doen!
I'm not lazy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven