Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Jezus, domme muts!
De mail is aan jou gericht, je stuurt hem naar mij door, ik stel jou vragen omdat de inhoud raar is en dan moet ik gaan bellen????
Doe het lekker zelf :@
Alle reacties Link kopieren
Serieus, op de website staat dat het artikel beperkt voorradig is, nog steeds staat dat er dan. En dan een mail sturen dat het artikel niet voorradig is en jullie niet weten wanneer wel. En dan verwacht je dat ik daar gewoon op ga wachten... :rofl: :facepalm:
Jep, ga zo even een mail dichten dat ze de voorraadstatus beter moeten bijhouden en dat ik de bestelling geannuleerd wil hebben en de betaling incl kosten voor verzending teruggestort wil zien.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Als zo’n kind met liefde een boekenlegger ineen heeft gefröbeld voor jouw verjaardag, als extra cadeautje naast dat boek, dan zeg je dankjewel. Ook al is het het meest lelijke ding dat je ooit hebt gezien, dan leg je het weg. Dan ga je niet met je ogen rollen naar andere visite die een uur later komt dat het ‘wel goedkoop is’.

Je weet wel, zoals wij ook allemaal net doen alsof we het heel attent vinden dat je voor het vijfde jaar op rij een zeepketting voor ons hebt geknutseld en dat we niet weten dat je de zeep daarvoor jat van je werkgever. Over cheap gesproken. Dat kind is zes, jij bent 42.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Kwebbeltje91 schreef:
18-05-2020 21:54
Je bent echt een schat van een meid maar regel die vakantie nou eens! Ik dacht allang dat je het had aangevraagd maar straks is het zomervakantie en dan is het al te laat. Ik wil heel graag met je op vakantie maar dat werkt niet als je nu geen actie onderneemt.

En dit durf je niet hardop te zeggen?

Ik ben zo benieuwd wat je dan wel zegt. "Hé muts, regelen NU!!" ? :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Het liefst zou ik je een dikke schop onder je kont geven, maar ja, die anderhalve meter...
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Peixe schreef:
19-05-2020 11:14
En dit durf je niet hardop te zeggen?

Ik ben zo benieuwd wat je dan wel zegt. "Hé muts, regelen NU!!" ? :biggrin:
Haha bij haar durf ik dat niet echt hardop te zeggen want ik ben ergens bang dat ze dat verkeerd oppakt.
Maar heb net gevraagd of ze het al heeft aangevraagd op werk, want ik wil het gewoon geregeld hebben :P
Ik had verwacht dat ze het allang had aangevraagd omdat we het er begin dit jaar over hadden, en toen ik mijn vakantie had aangevraagd zou zij het ook regelen.
Maar gisteren bleek dus dat ze dat nog niet had gedaan.
Oei.

Serieuze vraag: Wil je echt op vakantie met iemand bij wie je alle woorden op een weegschaal moet leggen?
Peixe schreef:
19-05-2020 12:20
Oei.

Serieuze vraag: Wil je echt op vakantie met iemand bij wie je alle woorden op een weegschaal moet leggen?
Jawel hoor, absoluut. Het is ook meer een beetje mijn eigen onzekerheid ;)
Ik ben 3 kilo afgevalleeeeen. :-D

Nu heb ik een kippekooooont. :D
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cateau!

Afbeelding
Ik vind hier dingen van.
:rofl: Ik mis alleen die geweldige veren.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-05-2020 12:57
:rofl: Ik mis alleen die geweldige veren.

:rofl:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Laat die ruilwinkel lekker dicht! (alleen vrijwillig en in een kleine oude basisschool)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-05-2020 12:57
:rofl: Ik mis alleen die geweldige veren.
We kunnen hier best wel wat virtuele veren in je reet steken hoor. :biggrin: Maar goed bezig hoor!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
21-05-2020 07:44
We kunnen hier best wel wat virtuele veren in je reet steken hoor. :biggrin: Maar goed bezig hoor!
Ja doe maar, dan ga ik solliciteren als revuedanseres. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het veel te warm. Ik wil wolken.
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
21-05-2020 17:38
Ik vind het veel te warm. Ik wil wolken.
Met wolken wordt het nog warmer en benauwd.
Ik denk dat het morgen nog benauwder word. Dan geven ze kans op regen/onweer aan.

Vanmiddag op de fiets vond ik het heerlijk. Was echt goed te doen qua temperatuur, ik had het warmer verwacht eigenlijk.
Ik ga nooit hardop zeggen dat ik eigenlijk wel een beetje een Rami Malek crush heb dankzij Mr Robot en zelfs door Bohemian Rhapsody (ok dat paardengebit was minder...)
Alle reacties Link kopieren
Mr Robot. :heart:
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
21-05-2020 18:24
Mr Robot. :heart:
Jaaaa :heart: :heart: :heart: :heart: ben nu seizoen 4 op Amazon Prime aan t kijken ~smelt~
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
21-05-2020 18:34
Jaaaa :heart: :heart: :heart: :heart: ben nu seizoen 4 op Amazon Prime aan t kijken ~smelt~
Oh, nog niet gekeken? Dan zeg ik verder niets meer. ;-D
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
21-05-2020 18:37
Oh, nog niet gekeken? Dan zeg ik verder niets meer. ;-D
Nou heb wel het gevoel dat het niet zo lekker gaat aflopen maar hey dan beginnen we gewoon weer bij seizoen 1 gna gna
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je toch een eikel als je chagrijnig doet...met je dwangneurose...dikke middelvinger voor jou🖕🏻
Ozo.
ik wil t wel hardop zeggen, maar ik mag t niet; IK WORD WEER TANTE :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven