Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Ik zou er ook geen punt van maken, pas als ze het de hele zomer elke nacht doen, dan ga ik roepend en vloekend in de jallahstand.
Eggo schreef:
22-05-2020 18:40
Ja ze steken vrolijk zodra de zon onder is de barbecue aan en gaan dan luidruchtig in de tuin zitten eten met alle geluiden en gelach van dien.
Ja, doe dat dan op zo'n algemene BBQ plek.
Haal die stomme deur van de knip! Blijkbaar staat de wind pal op die deur van je, ik schrik me steeds een ongeluk van dat dichtklappen.
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 20:17
Haal die stomme deur van de knip! Blijkbaar staat de wind pal op die deur van je, ik schrik me steeds een ongeluk van dat dichtklappen.
Zulke onderburen hebben we ook! Kabonk en dan heel hard! Dan denk ik laat eens een keer je deur maken! Irritant!
*Pauze* schreef:
22-05-2020 19:50
Je buren die plezier hebben... de horror.
De zon gaat om 21.45 uur onder, dus dat ze pas om middernacht beginnen lijkt me vrij overdreven. Dat ze dan nog buiten zitten wil ik best geloven.
Iets met leven en laten leven... ?
Als de zon ondergaat begint het. Rook en vreetdampen dus verplicht met het raam dicht slapen en dan luidruchtig praten en ook (kleine) kinderen die nog op zijn. Tot zeker middernacht ook doordeweeks echt kappen nou.
Geraldine schreef:
22-05-2020 20:35
Zulke onderburen hebben we ook! Kabonk en dan heel hard! Dan denk ik laat eens een keer je deur maken! Irritant!
Ja echt he. Nu is het stil gelukkig. Meneer ging ook nog even lekker boren :facepalm: Maar dat was van korte duur gelukkig. Nu is ie weg denk ik, meestal hoor je hem wel bezig. Dat ie maar mooi de rest van de avond wegblijft. Of nog beter, het hele weekend.
Vandaag waren we naar de Bispinger Heide gegaan en hadden we nu lekker in onze suite gezeten en een drankje genomen of waren we uit eten geweest. Jammer dat het zo door de crisis moest gaan! Gelukkig krijgen we een voucher toegestuurd.
Geraldine schreef:
22-05-2020 20:38
Vandaag waren we naar de Bispinger Heide gegaan en hadden we nu lekker in onze suite gezeten en een drankje genomen of waren we uit eten geweest. Jammer dat het zo door de crisis moest gaan! Gelukkig krijgen we een voucher toegestuurd.
Wauw, ziet er mooi uit.
Ik ben vorig jaar ook in Duitsland geweest, ik was echt onder de indruk van de prachtige omgeving daar. Helaas was het wel veel te warm dus we hebben vooral in het zwembad gelegen. Maar we willen echt nog een keer terug.
Eggo schreef:
22-05-2020 20:36
Als de zon ondergaat begint het. Rook en vreetdampen dus verplicht met het raam dicht slapen en dan luidruchtig praten en ook (kleine) kinderen die nog op zijn. Tot zeker middernacht ook doordeweeks echt kappen nou.

Wees blij dat je nog geen versterkte gebedsoproepen hebt. Dat komt ook nog.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
22-05-2020 20:40
Wees blij dat je nog geen versterkte gebedsoproepen hebt. Dat komt ook nog.
Hier niet.
Hier hebben we een werkloze asielzoeker met schulden die keihard moskeemuziek draait. En erbij "zingt".
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
22-05-2020 20:36
Als de zon ondergaat begint het. Rook en vreetdampen dus verplicht met het raam dicht slapen en dan luidruchtig praten en ook (kleine) kinderen die nog op zijn. Tot zeker middernacht ook doordeweeks echt kappen nou.
Vervelend als je er voor 8 uur alweer uit moet!
De verdraagzaamheid is weer ver te zoeken hier
Eggo schreef:
22-05-2020 20:36
Als de zon ondergaat begint het. Rook en vreetdampen dus verplicht met het raam dicht slapen en dan luidruchtig praten en ook (kleine) kinderen die nog op zijn. Tot zeker middernacht ook doordeweeks echt kappen nou.
Prima als iemand feest wil vieren maar dan moeten ze wel rekening met hun buren houden. Sommigen denken echt dat ze alleen op de wereld zijn. Dus ik snap je ergernis volkomen.
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 20:40
Wauw, ziet er mooi uit.
Ik ben vorig jaar ook in Duitsland geweest, ik was echt onder de indruk van de prachtige omgeving daar. Helaas was het wel veel te warm dus we hebben vooral in het zwembad gelegen. Maar we willen echt nog een keer terug.
We zouden voor het eerst gaan en tussendoor af en toe een dagje Hamburg. Dat komt ook weer,misschien van de herfst en anders een week naar de Huttenheugte in Drenthe waar we vorig jaar waren. Daar is het ook erg mooi. :)
Geraldine schreef:
22-05-2020 21:04
Prima als iemand feest wil vieren maar dan moeten ze wel rekening met hun buren houden. Sommigen denken echt dat ze alleen op de wereld zijn. Dus ik snap je ergernis volkomen.

Nou, alleen op de wereld..... Er zijn 1,8 miljard moslims.
RikM schreef:
22-05-2020 21:43
Nou, alleen op de wereld..... Er zijn 1,8 miljard moslims.
Dat is inderdaad waar. ;-)
Geraldine schreef:
22-05-2020 21:06
We zouden voor het eerst gaan en tussendoor af en toe een dagje Hamburg. Dat komt ook weer,misschien van de herfst en anders een week naar de Huttenheugte in Drenthe waar we vorig jaar waren. Daar is het ook erg mooi. :)
Ja wie weet inderdaad. Ik heb met vriendin ook besloten dit jaar in NL te blijven. Onze plannen voor buitenland hebben we doorgeschoven naar volgend jaar. In NL heb je ook mooie plekken.
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 22:10
Ja wie weet inderdaad. Ik heb met vriendin ook besloten dit jaar in NL te blijven. Onze plannen voor buitenland hebben we doorgeschoven naar volgend jaar. In NL heb je ook mooie plekken.
Nederland is prachtig. Ik ben ook al 4 keer in Texel geweest. Meestal sliepen we in het stadje De Koog. Ik ben van Duits-Deense afkomst en mijn familie woont verspreid in België,Duitsland en Denemarken. In juli hopen we of in Nederland weg te kunnen of eventueel op familievisite en anders komt de familievisite in september wel. Voor ons dit jaar geen verre reizen!
De wasmachine van mijn buren twee etages hoger staat zich voor te bereiden op een reis naar Mars.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, dit hele blok wordt in de maand juni gerenoveerd; waaronder beglazing vervangen, zonnepanelen aanbrengen, dagbedekking vervangen, spouwinstallatie aanbrengen en niet te vergeten; voegwerzaamheden.

Zit je dan ''lekker'' hele dagen thuis.
Voor het hele blok is er 7 weken voor uitgetrokken.
Cateautje schreef:
23-05-2020 13:15
De wasmachine van mijn buren twee etages hoger staat zich voor te bereiden op een reis naar Mars.

Vraag of ze even je waterpas willen lenen.
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 20:17
Haal die stomme deur van de knip! Blijkbaar staat de wind pal op die deur van je, ik schrik me steeds een ongeluk van dat dichtklappen.
:$ woon je naast mij? Ik ben vaak te lui hem op de knip te zetten :whistle:
RikM schreef:
23-05-2020 13:19
Vraag of ze even je waterpas willen lenen.
Daar is met geen waterpas meer iets aan te doen. De lagers zijn gewoon op.
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
23-05-2020 13:16
Pfff, dit hele blok wordt in de maand juni gerenoveerd; waaronder beglazing vervangen, zonnepanelen aanbrengen, dagbedekking vervangen, spouwinstallatie aanbrengen en niet te vergeten; voegwerzaamheden.

Zit je dan ''lekker'' hele dagen thuis.
Voor het hele blok is er 7 weken voor uitgetrokken.
Hier wil de woningbouw nog niet 1 raam vervangen wegens Corona.
Betreffende raam is niet stuk, maar lek.
Eggo schreef:
22-05-2020 20:36
Als de zon ondergaat begint het. Rook en vreetdampen dus verplicht met het raam dicht slapen en dan luidruchtig praten en ook (kleine) kinderen die nog op zijn. Tot zeker middernacht ook doordeweeks echt kappen nou.
Ohh maak je niet druk, gaat gebeuren want vandaag is laatste dag vd ramadan.
Eid mubarak...

Dames en heren van Nederland, kap aub met puuzel te zeggen.
HET IS PUZZEL! :furious: :furious: :furious: (zelfs mn nichtje van 10 zegt puuzel, aaaaaaahhhhh!!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven