Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Buren rot allemaal op.
Dat de kroegen nu dicht zijn betekent niet dat je je eigen kroeg thuis moet maken.
Alle reacties Link kopieren
depster schreef:
21-05-2020 19:49
ik wil t wel hardop zeggen, maar ik mag t niet; IK WORD WEER TANTE :cheer:
gefeliciteerd, lang geleden dat ik tante werd, word nu al jaren oudtante ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Laat dat filmpje van die groep ettertjes niet meer zien. Snappen jullie niet dat het juist heel stoer is als je op tv komt .
geneet van 't laeve
kerst schreef:
21-05-2020 22:22
Buren rot allemaal op.
Dat de kroegen nu dicht zijn betekent niet dat je je eigen kroeg thuis moet maken.
+1
Serieus ik snap dat je buiten zit met dit lekkere weer maar wees gewoon stil na 22.30 en na 24u moet je gewoon je b*k houden ipv hard te gaan lachen terwijl ik probeer te slapen.
(En dat ik vast reuzesaai ben omdat ik geen avondmens ben dat mag je vinden, dat intereseert mij geen hol. En nee ik ga niet mijn raam dicht doen...)
Alle reacties Link kopieren
in de rij staan om het park in te mogen.... :-[ dan ben je toch ook niet goed bij je pan O_o hoop dat de parken minder druk worden als de terassen opengaan.


je had nooit weg moeten gaan, natuurlijk heb je recht op je eigen geluk. maar wist toch wat voor achterlijke doos je ex was en nu is je kind het dupe er van.
ik snap dat het pijn doet en verschrikkelijk is maar er moet toch iets aan te doen zijn?
als ik je moeder of zus was had ik hem stande pede in huis genomen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Toen ik wat met je kreeg was ik te verliefd om te zien wat voor onbeholpen flapdrop je bent. En nu ben ik te veel aan je gehecht om je nog los te laten. Ik hou van je maar godzakke zeg..

Je moeder heeft je gewoon te weinig achter je kont aangezeten. Onze peuter ruimt beter op dan jij.
En, nee jij krijgt het nummer van onze aannemer niet. Ik heb een beste relatie met die man opgebouwd en je bent slecht voor mijn reputatie. Je bent te labiel om zaken mee te doen. Zoek een dure aannemer die alles uit handen neemt.
Wtf om middernacht met je hele familie barbecueën in de tuin omdat het ramadan is. Kook je vreten gewoon binnen dan kunnen ik en mijn kind gewoon slapen.
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
22-05-2020 14:03
Wtf om middernacht met je hele familie barbecueën in de tuin omdat het ramadan is. Kook je vreten gewoon binnen dan kunnen ik en mijn kind gewoon slapen.
dat is wel heel aso :confused:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Mezelf binnen opsluiten vanwege de herrie buiten en dan gaat er een boren... Binnen ook in andermans herrie... Toch maar weer staatsloten kopen wie weet zit dat hutje op de hei er ooit in :rofl:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
depster schreef:
21-05-2020 19:49
ik wil t wel hardop zeggen, maar ik mag t niet; IK WORD WEER TANTE :cheer:
Dat is leuk nieuws. Gefeliciteerd meid! Tante worden is erg leuk. Ik heb zelf 6 neven en nichten. :cheer2:
Eggo schreef:
22-05-2020 14:03
Wtf om middernacht met je hele familie barbecueën in de tuin omdat het ramadan is. Kook je vreten gewoon binnen dan kunnen ik en mijn kind gewoon slapen.
Inderdaad asociaal zeg! @(
Lieve broer,helaas ben je er niet meer. Maar juist in deze tijden mis ik je enorm en zou ik willen dat je er nog was. 31 jaar is te jong om te gaan. Je bent altijd in mijn gedachten en ik hou heel veel van je. :heart:
Ik zit al de hele dag te wachten op een pakket. Het zou hooguit tot 17.15 duren en nu ben ik me dus kwaad aan het maken. Dit is mijn tweede vergalde dag voor hetzelfde pakket. (6) :thunder: :@ :swear:
Geraldine schreef:
22-05-2020 17:19
Lieve broer,helaas ben je er niet meer. Maar juist in deze tijden mis ik je enorm en zou ik willen dat je er nog was. 31 jaar is te jong om te gaan. Je bent altijd in mijn gedachten en ik hou heel veel van je. :heart:
Jeetje wat jong nog :hug:
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 17:49
Jeetje wat jong nog :hug:
Dankjewel Kwebbeltje! :redrose:
Lieve buurtjes, het wordt echt hoog tijd voor een nieuwe wasmachine. Hij maakt zo'n pestherrie dat het hier twee etages lager net lijkt alsof ik erop zit.
Ik hoop dat jullie de mogelijkheid hebben. :redrose:
Geraldine schreef:
22-05-2020 17:58
Dankjewel Kwebbeltje! :redrose:
Kan me voorstellen dat het vooral in deze periode dubbel zo hard binnenkomt. :redrose: Kun je er wel goed over praten met je omgeving?
Alle reacties Link kopieren
Ehm...en waarom dan?
Waarom zou ik dan nu jouw oude vel moeten gaan helpen? Ik zou zeggen missie geslaagd. Jij wilde geen tante zijn en ik kan geen gek bedenken tussen broer, zus, neef of nicht die jou ooit zo zou noemen. Bespaar je verder de moeite maar, dat is gewoon vijf keer een dikke ‘nee’ na ‘met wie spreek ik?’. En we wensen jou niet dood, we zullen ook niet blij zijn oid. Het doet ons gewoon net zoveel als het vernemen van het nieuws dat willekeurig welke aardbewoner die wij niet kennen is overleden. Vrij weinig.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Kwebbeltje91 schreef:
22-05-2020 18:10
Kan me voorstellen dat het vooral in deze periode dubbel zo hard binnenkomt. :redrose: Kun je er wel goed over praten met je omgeving?
Ja hoor! En de meesten hebben er begrip voor. Is trouwens al bijna 5 jaar geleden maar dan juist tijdens deze periode komt het opeens ten voorschijn. Als hij nog had geleefd dan was hij risikopatient geweest. En de tatoeages op mijn rechter onderarm heb ik als herinnering laten zetten en dan heb ik het gevoel dat hij nog steeds bij me is. Bedankt voor je belangstelling! Hoe gaat het met je? :) :hug:
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
22-05-2020 14:03
Wtf om middernacht met je hele familie barbecueën in de tuin omdat het ramadan is. Kook je vreten gewoon binnen dan kunnen ik en mijn kind gewoon slapen.
Zeer asociaal inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-05-2020 17:48
Ik zit al de hele dag te wachten op een pakket. Het zou hooguit tot 17.15 duren en nu ben ik me dus kwaad aan het maken. Dit is mijn tweede vergalde dag voor hetzelfde pakket. (6) :thunder: :@ :swear:
Post.nl?

DHL komt wel hier wel altijd in het goede tijdvak.
kerst schreef:
22-05-2020 18:21
Post.nl?

DHL komt wel hier wel altijd in het goede tijdvak.
DPD. Is een afkorting die me een ban oplevert. :-D

Het pakket is zojuist gebracht.

Post nl, DHL en GLS zijn altijd op de afgesproken tijd.

Die bende moeten ze opdoeken.
Rouge__ schreef:
22-05-2020 15:15
dat is wel heel aso :confused:
Ja ze steken vrolijk zodra de zon onder is de barbecue aan en gaan dan luidruchtig in de tuin zitten eten met alle geluiden en gelach van dien.
Je buren die plezier hebben... de horror.
De zon gaat om 21.45 uur onder, dus dat ze pas om middernacht beginnen lijkt me vrij overdreven. Dat ze dan nog buiten zitten wil ik best geloven.
Iets met leven en laten leven... ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven