Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, daarom maar hier. Ooooh, wat hebben we een heeeeerlijke zomer. :-D
Ik hoor net toch een fantastisch nieuwtje, ben er helemaal blij van.
De woningen tegenover me worden gesloopt en daar komt nieuwe laagbouw voor in de plaats en dat betekent dat ik dan geen overburen voor mijn neus meer zal hebben plus ik heb de hele winter het zonnetje in huis. :cheer2:

:-D
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Cateautje!
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Yesss! :D Thanks.
Oh dat is lekker Cateautje!
En dat je waarschijnlijk maandenlang in de bouw-herrie komt te zitten...
Maar die gaat voorbij en het resultaat is blijvend
Wat fijn Cateautje!

Het lijkt me opeens zo leuk om te leren naaien en dan allemaal kleding te maken voor kleine neefje. Weet alleen niet of ik broer en schoonzus daar nou echt een plezier mee doe. Allemaal van die net-niet-gelukte kinderkleding :rofl:
Je kunt méér.
Als ik geld kocht ik een bad.
En een huis waar die in past.
kerst schreef:
25-07-2020 20:25
Als ik geld kocht ik een bad.
En een huis waar die in past.
Is een opblaasbaar bad (kost rond de 200 euro) een idee?
snownow schreef:
25-07-2020 20:26
Is een opblaasbaar bad (kost rond de 200 euro) een idee?
Heb je een link?
kerst schreef:
25-07-2020 20:29
Heb je een link?
Ik heb deze: https://tubble.com/nl/ (na een tip op dit forum!)
https://tubble.com/nl/product/tubble-original/
139 euro nu.
snownow schreef:
25-07-2020 20:47
Ik heb deze: https://tubble.com/nl/ (na een tip op dit forum!)
https://tubble.com/nl/product/tubble-original/
139 euro nu.
Dankjewel, ik ga eens kijken.
Stomme rotknie, je zou nu langzaam beter moeten worden, maar ik krijg alleen maar meer pijn. En dat ben ik spuugzat!!!
Wat bezielt je om mensen die nu op vakantie zijn of die het soms lastig vinden zich aan de regels te houden een ziekte toe te wensen of ergens vast te komen zitten?

Wens je rokers ook longkanker toe, te hard rijders een eenzijdig ongeluk en te dikke mensen door teveel eten een hartaanval?

Bizar vind ik het, dat je mensen iets slechts toewenst. En zelf roomser dan de paus zeker op elk vlak in je leven?
Ik mis m'n vakantie activiteit van de laatste jaren de 4daagse feesten wel dit jaar
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
moonenz schreef:
25-07-2020 22:28
Ik mis m'n vakantie activiteit van de laatste jaren de 4daagse feesten wel dit jaar
Ik ook.
Cateautje schreef:
25-07-2020 12:42
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, daarom maar hier. Ooooh, wat hebben we een heeeeerlijke zomer. :-D
:jump: :jump: :yes: :yes:
Cateautje schreef:
ik heb een paar dagen geleden het tegenovergestelde gezegd . Kan allemaal hier ;) :sun:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik voel me serieus gediscrimineerd als vrouw met schoenmaat 43 en brede voeten. Mogen wij geen leuke hippe schoen met hoge hak aan? GRRRRRRRR!
GinnyJones schreef:
26-07-2020 02:41
Ik voel me serieus gediscrimineerd als vrouw met schoenmaat 43 en brede voeten. Mogen wij geen leuke hippe schoen met hoge hak aan? GRRRRRRRR!
Irritant is dat he! Ik heb dan maatje 41/42 en brede voeten maar ik ervaar die ellende ook. Al zie ik zelden een vrouwenschoen maat 43 dus kan me voorstellen dat jij het nog lastiger hebt dan ik. Ik hoorde dat je in Duitsland betere slaagkans hebt als vrouw met grote voeten, wellicht is dat een optie voor je.

Ontopic: klote ongesteldheid!!! Nu alweer 2 gebroken nachten op rij omdat ik geen oog dicht doe dankzij de kramp. Een week per maand haat ik het om een vrouw te zijn. (6)
Madrid87 schreef:
26-07-2020 06:26
Irritant is dat he! Ik heb dan maatje 41/42 en brede voeten maar ik ervaar die ellende ook. Al zie ik zelden een vrouwenschoen maat 43 dus kan me voorstellen dat jij het nog lastiger hebt dan ik. Ik hoorde dat je in Duitsland betere slaagkans hebt als vrouw met grote voeten, wellicht is dat een optie voor je.

Ontopic: klote ongesteldheid!!! Nu alweer 2 gebroken nachten op rij omdat ik geen oog dicht doe dankzij de kramp. Een week per maand haat ik het om een vrouw te zijn. (6)
Mijn moeder heeft maat 44. Dat is helemaal onhandig. Maar vorig jaar heeft ze toch 2 paar tegelijk gekocht in Roosendaal.
En nogmaals het bewijs dat je meer aan je vrienden hebt, dan aan je bloedeigen familie. Domme doos, snap je nou echt niet dat je je broer aan de lopende band blijft kwetsen met je egoïsme? En dat de arme goedzak er niets van durft te zeggen? Ik bijt op mij tong om er als koude kant geen verder drama van te maken, maar ik kan op dit moment wel je nek omdraaien, domme kut.
Cateautje schreef:
Vind ik ook!

Ik zag er best tegenop. Mijn appartement kan zo heet worden en op t balkon is het ook heel snel heel warm. Vorig jaar hadden we op het werk nog een heel mooi 'buiten' maar dat kunnen we dit jaar niet meer gebruiken. De plek in de stad waar ik graag kwam, daar zit dit jaar 'iedereen' en dagelijks naar de horeca dat kan ik niet betalen. De bus naar het strand rijdt veel minder ivm Corona (of dat nog zo is weet ik niet) en bij mijn wandelgroep is het de bedoeling dat je NIET met OV gaat dus dan kan ik er niet komen.

Ellende ellende ellende. Daarom vind ik dit weer prima. Loop de hele tijd in zomerkleren, verbrand niet, ideaal.

En wat ik wilde zeggen:
Ik zou het loslaten en me er niet mee bemoeien. Het lukt bijna. Nouja. Soort van. Maar nu loop ik er weer tegenaan dat wat we gaan doen niet 1,5 m proof is. Ik wacht de Corona-berichten af.... en dan ga ik me misschien er toch mee bemoeien.
Je kunt méér.
Gloeiende gloeiende kut eieren werk nou mee!!! :@

Jullie zijn nu gedegradeerd tot eiersalade ipv mooie gevulde eitjes....zal jullie leren :P
"I love not Man the less, but Nature more..."
Moon-Alisa schreef:
26-07-2020 12:04
Vind ik ook!

Ik zag er best tegenop. Mijn appartement kan zo heet worden en op t balkon is het ook heel snel heel warm. Vorig jaar hadden we op het werk nog een heel mooi 'buiten' maar dat kunnen we dit jaar niet meer gebruiken. De plek in de stad waar ik graag kwam, daar zit dit jaar 'iedereen' en dagelijks naar de horeca dat kan ik niet betalen. De bus naar het strand rijdt veel minder ivm Corona (of dat nog zo is weet ik niet) en bij mijn wandelgroep is het de bedoeling dat je NIET met OV gaat dus dan kan ik er niet komen.
Waarom niet dan? Je mag sinds juli toch weer met OV voor de lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven