Wat zijn julllie lieffffffff!
vrijdag 12 maart 2010 om 19:06
Wow.. ik kwam vandaag thuis, en er stond gewoon een enorm pakket voor de deur.. en wow.. die was van jullie! En wow.. ik ben nog steeds overdonderd! Enorm bedankt voor alle spaghetti en spaghetti kookboek en de biosbonnen..
Jullie zijn lieffffffffff!!
Wow.. echt bedankt allemaal!!
(En ik zal snel weer spaghetti maken )
Jullie zijn lieffffffffff!!
Wow.. echt bedankt allemaal!!
(En ik zal snel weer spaghetti maken )
vrijdag 12 maart 2010 om 19:14
Het komt, omdat Kabouter eigenlijk de eerste was voor de 'Egypte-reis' van Chatterly. Maar ze had geen paspoort....
Daarna was ze zo verschrikkelijk oprecht blij voor Lil-Star, dat de algemene mening was, dat ook 'onze' Kabouter een leuke verrassing verdiende.
Hé Kabouter, ik woon vlak aan het strand, net onder Den Haag. Kom je eens een keer een drankje doen?
Daarna was ze zo verschrikkelijk oprecht blij voor Lil-Star, dat de algemene mening was, dat ook 'onze' Kabouter een leuke verrassing verdiende.
Hé Kabouter, ik woon vlak aan het strand, net onder Den Haag. Kom je eens een keer een drankje doen?
vrijdag 12 maart 2010 om 19:15
vrijdag 12 maart 2010 om 19:36
quote:palientje schreef op 12 maart 2010 @ 19:22:maar wat zit er zoal in ?
Ehm.. 8 soorten spaghetti een spaghettikookboekje en 2 biosbonnen En de mand zelf is ook onwijs leuk! En mijn katten vinden de doos helemaal leuk! Ohja en bubbeltjesplastic.. dat zit ik al de hele tijd te poppen!
Ik ga zo even een paar kilo gehakt halen haha, want voorlopig eten wij vaak spaghetti! Zitten echt enorm leuke recepten tussen!!
Ehm.. 8 soorten spaghetti een spaghettikookboekje en 2 biosbonnen En de mand zelf is ook onwijs leuk! En mijn katten vinden de doos helemaal leuk! Ohja en bubbeltjesplastic.. dat zit ik al de hele tijd te poppen!
Ik ga zo even een paar kilo gehakt halen haha, want voorlopig eten wij vaak spaghetti! Zitten echt enorm leuke recepten tussen!!