Wat zijn julllie lieffffffff!
vrijdag 12 maart 2010 om 19:06
Wow.. ik kwam vandaag thuis, en er stond gewoon een enorm pakket voor de deur.. en wow.. die was van jullie! En wow.. ik ben nog steeds overdonderd! Enorm bedankt voor alle spaghetti en spaghetti kookboek en de biosbonnen..
Jullie zijn lieffffffffff!!
Wow.. echt bedankt allemaal!!
(En ik zal snel weer spaghetti maken )
Jullie zijn lieffffffffff!!
Wow.. echt bedankt allemaal!!
(En ik zal snel weer spaghetti maken )
zaterdag 20 maart 2010 om 19:37
ik wist wel dat kabouter een spaghetti pakket ontvangen had(idd he, jullie zijn lieeeeeef!!!) maar had dit topic nog niet gelezen en wist ook niet dat kabouter de vakantie net was misgelopen(vond dat topic ook wel ontroerend, dat iemand een vakantie weggeeft aan een wildvreemde) ben helemaal verrast over de leukheid tussen het bitchen door haha!! maareh, hoe zijn jullie er in godsnaam achtergekomen waar dat pakket heengestuurd moest worden? stelletje spionnen!
maandag 22 maart 2010 om 09:06
Hah bedankt!
Maar wow.. we schrokken wel bij de bios zeg! 1 kaartje voor een gewone film was gewoon 10 euro! "Vroegah" (als in een jaar terug) toen ik naar de bios ging was het 6 euro!
Maar het was wel erg gezellig! Lekker suf naar valentine's day gekeken en net gedaan of het onze valentijnsdag was haha want die hadden we niet gevierd
Maar wow.. we schrokken wel bij de bios zeg! 1 kaartje voor een gewone film was gewoon 10 euro! "Vroegah" (als in een jaar terug) toen ik naar de bios ging was het 6 euro!
Maar het was wel erg gezellig! Lekker suf naar valentine's day gekeken en net gedaan of het onze valentijnsdag was haha want die hadden we niet gevierd
maandag 22 maart 2010 om 09:10
quote:Kabouter23 schreef op 22 maart 2010 @ 09:06:
Hah bedankt!
Maar het was wel erg gezellig! Lekker suf naar valentine's day gekeken en net gedaan of het onze valentijnsdag was haha want die hadden we niet gevierd Ik vond het al knap dat je er 2x voor wilde gaan
Hah bedankt!
Maar het was wel erg gezellig! Lekker suf naar valentine's day gekeken en net gedaan of het onze valentijnsdag was haha want die hadden we niet gevierd Ik vond het al knap dat je er 2x voor wilde gaan