Wat zijn julllie lieffffffff!

12-03-2010 19:06 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow.. ik kwam vandaag thuis, en er stond gewoon een enorm pakket voor de deur.. en wow.. die was van jullie! En wow.. ik ben nog steeds overdonderd! Enorm bedankt voor alle spaghetti en spaghetti kookboek en de biosbonnen..

Jullie zijn lieffffffffff!!

Wow.. echt bedankt allemaal!!

(En ik zal snel weer spaghetti maken )
Wat lief van Chatterly
Super dit!

Kabouter, nu je spaghetti kan koken, kijk even bij recepten met pasta en kip. Ik heb daar een recept neergezet, daar kan je je nu wel aan wagen You can do it girl!

Geniet van je cadeautje, je verdient het!
Vanavond gaan we naar Alice in wonderland, dankzij jullie

Heb er zin in
ik wist wel dat kabouter een spaghetti pakket ontvangen had(idd he, jullie zijn lieeeeeef!!!) maar had dit topic nog niet gelezen en wist ook niet dat kabouter de vakantie net was misgelopen(vond dat topic ook wel ontroerend, dat iemand een vakantie weggeeft aan een wildvreemde) ben helemaal verrast over de leukheid tussen het bitchen door haha!! maareh, hoe zijn jullie er in godsnaam achtergekomen waar dat pakket heengestuurd moest worden? stelletje spionnen!
en kabouter, veel plezier met je bios-avondje!! je hebt het echt verdiend, de positiviteit die uit jouw postings straalt is geweldig! en je doorzettingsvermogen dat je ondanks alle drama's gewoon stug blijft doorkoken. you go girl!
Hah bedankt!

Maar wow.. we schrokken wel bij de bios zeg! 1 kaartje voor een gewone film was gewoon 10 euro! "Vroegah" (als in een jaar terug) toen ik naar de bios ging was het 6 euro!

Maar het was wel erg gezellig! Lekker suf naar valentine's day gekeken en net gedaan of het onze valentijnsdag was haha want die hadden we niet gevierd
10 euro? pfoe dan heb je nog geluk gehad joh
quote:Kabouter23 schreef op 22 maart 2010 @ 09:06:

Hah bedankt!

Maar wow.. we schrokken wel bij de bios zeg! 1 kaartje voor een gewone film was gewoon 10 euro! "Vroegah" (als in een jaar terug) toen ik naar de bios ging was het 6 euro!

Maar het was wel erg gezellig! Lekker suf naar valentine's day gekeken en net gedaan of het onze valentijnsdag was haha want die hadden we niet gevierd Ik vond het al knap dat je er 2x voor wilde gaan
Ik heb de biosbonnen nog! Wilden zaterdag naar Avatar maar die was uitverkocht. Toen zijn we heeeeerlijk gaan eten van jullie bonnen
Hahah ja nouja, we hebben die andere bon nog, dus dan scheelt het weer op de volgende film We wilden eigenlijk naar Alice, maar die was nét uitverkocht, dus we doen hopelijk zaterdag een nieuwe poging! (met reservering dit keer hahah)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven