Wat zijn julllie lieffffffff!
vrijdag 12 maart 2010 om 19:06
Wow.. ik kwam vandaag thuis, en er stond gewoon een enorm pakket voor de deur.. en wow.. die was van jullie! En wow.. ik ben nog steeds overdonderd! Enorm bedankt voor alle spaghetti en spaghetti kookboek en de biosbonnen..
Jullie zijn lieffffffffff!!
Wow.. echt bedankt allemaal!!
(En ik zal snel weer spaghetti maken )
Jullie zijn lieffffffffff!!
Wow.. echt bedankt allemaal!!
(En ik zal snel weer spaghetti maken )
vrijdag 12 maart 2010 om 20:19
Ooohhhh wat lief van iedereen zeg. Het is je zo van harte gegund kabouter, echt top dat het ook echt gelukt is.
En voor degene die het gestuurd hebben natuurlijk ook even een klopje.
Nu even voor mij Is er nu echt een topic voor het Viva Hulp Fonds? Ik hem nl niet vinden en als hij er is wil ik wel even kijken (helpen).
En voor degene die het gestuurd hebben natuurlijk ook even een klopje.
Nu even voor mij Is er nu echt een topic voor het Viva Hulp Fonds? Ik hem nl niet vinden en als hij er is wil ik wel even kijken (helpen).
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
vrijdag 12 maart 2010 om 20:45
vrijdag 12 maart 2010 om 21:23
vrijdag 12 maart 2010 om 21:25
quote:CakeCup schreef op 12 maart 2010 @ 21:18:
Oh wat goed dat het pakket aangekomen is! Heeft iemand het nummer van Bambino om haar bijvoorbeeld met een smsje te laten weten dat het is aangekomen? Dan kan zij ook met een gerust hart genieten van haar weekendje.
Geniet ervan Kabouter!!!Ik mail Bambino wel even. En nogmaals thanx bambino. Ook voor de privacy....
Oh wat goed dat het pakket aangekomen is! Heeft iemand het nummer van Bambino om haar bijvoorbeeld met een smsje te laten weten dat het is aangekomen? Dan kan zij ook met een gerust hart genieten van haar weekendje.
Geniet ervan Kabouter!!!Ik mail Bambino wel even. En nogmaals thanx bambino. Ook voor de privacy....
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
vrijdag 12 maart 2010 om 21:50