Wat zijn julllie lieffffffff!

12-03-2010 19:06 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow.. ik kwam vandaag thuis, en er stond gewoon een enorm pakket voor de deur.. en wow.. die was van jullie! En wow.. ik ben nog steeds overdonderd! Enorm bedankt voor alle spaghetti en spaghetti kookboek en de biosbonnen..

Jullie zijn lieffffffffff!!

Wow.. echt bedankt allemaal!!

(En ik zal snel weer spaghetti maken )
quote:biebelie schreef op 12 maart 2010 @ 19:47:

Is "ik ben haar naam even kwijt maar degene die de reis kreeg" ook alweer terug?Lil_star vliegt vannacht terug en is rond een uur of 2 vannacht op Schiphol geloof ik.
Wat leuk!

Dat je maar veel spaghetti avonturen mag beleven Kaboutertje!
Ooohhhh wat lief van iedereen zeg. Het is je zo van harte gegund kabouter, echt top dat het ook echt gelukt is.

En voor degene die het gestuurd hebben natuurlijk ook even een klopje.

Nu even voor mij Is er nu echt een topic voor het Viva Hulp Fonds? Ik hem nl niet vinden en als hij er is wil ik wel even kijken (helpen).
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Top meiden! Mijn avond is weer helemaal goed...
Alsjeblieft, dat je er maar lekker van mag eten. Al besloten naar welke film je gaat?
:-)
Nou ik wil nog heel graag "Alice in wonderland" zien, dus ik denk dat ik die bonnen verdeel, want dan hoef ik bij de bios maar 3 euro te betalen per film ^_^ en er komt binnenkort nog een film uit die ik graag in de bios wil zien, (Maar ben even vergeten welke haha)
Ahh wat leuk :-D

Ik wist niet dat je net achter het net had gevist met de Egyptereis, wel dat je zo blij was voor Lil_star!

Tegen de tijd dat al deze spaghetti op is, mislukt het vast niet meer en maak je de lekkerste gerechten
Ik zag vandaag tijdens het boodschappen doen een tijdschrift met alleen maar Italiaanse pastarecepten en moest ook aan Kabouter denken.

8 verschillende soorten spaghetti???? (Als in volkoren, met ei, met spinazi, tomaat en zo... ?)
Pfffffffffffffffffff...... blij dat het pakket is aangekomen. Had al allerlei visioenen over spaghettifeesten bij tnt-post
Yes, het pakket is er. Veel (kook)plezier Kabouter!
Oh wat goed dat het pakket aangekomen is! Heeft iemand het nummer van Bambino om haar bijvoorbeeld met een smsje te laten weten dat het is aangekomen? Dan kan zij ook met een gerust hart genieten van haar weekendje.

Geniet ervan Kabouter!!!
Ha Kaboutert,

Bambino was zoooooo lief om ook aan jou te denken.

Je weet wel dat dit inhoud dat jij een grote pan spagetti voor mij gaat koken.

Ik neem nog steeds (jij toch ook Mittens) mijn eigen wijn mee
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Nou ja zeg....wat leuk!
quote:CakeCup schreef op 12 maart 2010 @ 21:18:

Oh wat goed dat het pakket aangekomen is! Heeft iemand het nummer van Bambino om haar bijvoorbeeld met een smsje te laten weten dat het is aangekomen? Dan kan zij ook met een gerust hart genieten van haar weekendje.

Geniet ervan Kabouter!!!Ik mail Bambino wel even. En nogmaals thanx bambino. Ook voor de privacy....
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
quote:dertigmin schreef op 12 maart 2010 @ 21:25:

[...]

Ik mail Bambino wel even. En nogmaals thanx bambino. Ook voor de privacy....Ik heb haar ook al gemaild, maar weet niet of ze haar mail leest tijdens haar weekendje...
Dan had je mijn spaggetti recept dus helemaal niet meer nodig kabouter
Hahaha! Nee maar recepten zijn altijd welkom hoor, ik kan niet spaghetti blijven eten

Ik heb Bambino trouwens ook een mailtje gestuurd
quote:dertigmin schreef op 12 maart 2010 @ 21:23:

Ha Kaboutert,

Bambino was zoooooo lief om ook aan jou te denken.

Je weet wel dat dit inhoud dat jij een grote pan spagetti voor mij gaat koken.

Ik neem nog steeds (jij toch ook Mittens) mijn eigen wijn mee Whahah ja dat is goed! Lijkt me leuk!
Kabouter23,

veel plezier met je spaghettipakket, en met de bioscoopbonnen....Jammer dat de tijd van Spaghetti westerns voorbij is! ;-p Maar Alice lijkt mij ook hardstikke leuk! Geniet er van!
Wat leuk & lief!!

Je hebt het verdiend Kaboutertje!
Hahahaha, Kabouter, jij bent echt de spagettiekoningin van het viva-forum!!!!!!

Ik vind je heerlijk enthousiast, keep on the good work!!!!!
wat een leuk gebaar, echt leuk buuf kabouter!
ah... ben blij dat het pakket toch aan is gekomen... was effe bang dat het kwijt was gemaakt door de post.. ..

ps. wanneer kunnen we spaghetti komen eten?
Jeeeeeeeejjjjj!!! Je hebt het ontvangen!

Ook hier zeer verdiend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven