Wat zijn julllie lieffffffff!
vrijdag 12 maart 2010 om 19:06
Wow.. ik kwam vandaag thuis, en er stond gewoon een enorm pakket voor de deur.. en wow.. die was van jullie! En wow.. ik ben nog steeds overdonderd! Enorm bedankt voor alle spaghetti en spaghetti kookboek en de biosbonnen..
Jullie zijn lieffffffffff!!
Wow.. echt bedankt allemaal!!
(En ik zal snel weer spaghetti maken )
Jullie zijn lieffffffffff!!
Wow.. echt bedankt allemaal!!
(En ik zal snel weer spaghetti maken )
vrijdag 12 maart 2010 om 22:28
quote:Chatterly schreef op 12 maart 2010 @ 22:15:
Fijn dat het toch nog aangekomen is Kabouter. Staat mijn naam ook op de kaart? Zoniet dan stuur ik je ook nog iets kleins, want ik heb aan niemand iets betaald!Jij hebt al iets heel groots gestuurd, kijk maar naar Lil, en naar de positieve sfeer op het forum Wie goed doet, goed ontmoet toch! Jij hebt de wereld een stukje leuker gemaakt, en dat is al super!
Fijn dat het toch nog aangekomen is Kabouter. Staat mijn naam ook op de kaart? Zoniet dan stuur ik je ook nog iets kleins, want ik heb aan niemand iets betaald!Jij hebt al iets heel groots gestuurd, kijk maar naar Lil, en naar de positieve sfeer op het forum Wie goed doet, goed ontmoet toch! Jij hebt de wereld een stukje leuker gemaakt, en dat is al super!
vrijdag 12 maart 2010 om 22:51
quote:Kabouter23 schreef op 12 maart 2010 @ 22:28:
[...]
Jij hebt al iets heel groots gestuurd, kijk maar naar Lil, en naar de positieve sfeer op het forum Wie goed doet, goed ontmoet toch! Jij hebt de wereld een stukje leuker gemaakt, en dat is al super!Ahhh ben je toch een eigenwijs ding, maar wel heel lief. Ik maak het wel in orde met je!
[...]
Jij hebt al iets heel groots gestuurd, kijk maar naar Lil, en naar de positieve sfeer op het forum Wie goed doet, goed ontmoet toch! Jij hebt de wereld een stukje leuker gemaakt, en dat is al super!Ahhh ben je toch een eigenwijs ding, maar wel heel lief. Ik maak het wel in orde met je!
vrijdag 12 maart 2010 om 23:01
Ha Chatterly en Kabouter, ook van mij nogmaals dank voor een mooie week. Op een ander topic werd ik vandaag voor gek versleten, maar dat kan ik fijn langs me af laten glijden, denkend aan de mooie uren die ik bij jullie bijdragen aan dit forum beleefd heb.
Enne, Bambino, bedankt voor het regelen, echt goed!
Enne, Bambino, bedankt voor het regelen, echt goed!
maandag 15 maart 2010 om 20:13