Wat zijn julllie lieffffffff!

12-03-2010 19:06 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow.. ik kwam vandaag thuis, en er stond gewoon een enorm pakket voor de deur.. en wow.. die was van jullie! En wow.. ik ben nog steeds overdonderd! Enorm bedankt voor alle spaghetti en spaghetti kookboek en de biosbonnen..

Jullie zijn lieffffffffff!!

Wow.. echt bedankt allemaal!!

(En ik zal snel weer spaghetti maken )
Fijn dat het toch nog aangekomen is Kabouter. Staat mijn naam ook op de kaart? Zoniet dan stuur ik je ook nog iets kleins, want ik heb aan niemand iets betaald!
quote:Chatterly schreef op 12 maart 2010 @ 22:15:

Fijn dat het toch nog aangekomen is Kabouter. Staat mijn naam ook op de kaart? Zoniet dan stuur ik je ook nog iets kleins, want ik heb aan niemand iets betaald!Jij hebt al iets heel groots gestuurd, kijk maar naar Lil, en naar de positieve sfeer op het forum Wie goed doet, goed ontmoet toch! Jij hebt de wereld een stukje leuker gemaakt, en dat is al super!
Wat is dit toch een léuk forum!

quote:Kabouter23 schreef op 12 maart 2010 @ 22:28:

[...]

Jij hebt al iets heel groots gestuurd, kijk maar naar Lil, en naar de positieve sfeer op het forum Wie goed doet, goed ontmoet toch! Jij hebt de wereld een stukje leuker gemaakt, en dat is al super!Ahhh ben je toch een eigenwijs ding, maar wel heel lief. Ik maak het wel in orde met je!
Ha Chatterly en Kabouter, ook van mij nogmaals dank voor een mooie week. Op een ander topic werd ik vandaag voor gek versleten, maar dat kan ik fijn langs me af laten glijden, denkend aan de mooie uren die ik bij jullie bijdragen aan dit forum beleefd heb.

Enne, Bambino, bedankt voor het regelen, echt goed!
Oooooh wat lief zeg!!!
Perfectionisme is niet perfect...
Jaaaah, ben blij dat je het ontvangen hebt!!!!!!

Zal Bambino ook heel blij mee zijn. Bedankt voor al het geregel en het up to date houden Bambino!

Je hebt het verdiend Kabouter, open wel even een topic als je er iets van gaat bereiden
Echt lief!!

Dat worden dus heul veul 'Kabouters Kookkunsten" verhalen..
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Hahah inderdaad!
Leuk en lief zeg :-)
Jongens wat leuk dit! Misschien krijgen we hierdoor een soort van Pay it Forward effect. Zoals Kabou al zegt over Chatterly> wie goed doet, goed ontmoet.

Ik ben zo blij dat het pakket is aangekomen. Er was bij Bambino toch echt lichtelijke paniek.

Kabouter, geniet ervan meid, je hebt het verdiend.
Bedankt! Mijn kat heeft wel wat van die losse spaghetti gelikt dus er is al wat van de spaghetti op
Wat een leuke actie!
De eerste spaghetti is er al van gemaakt hoor
Ohh fijn dat het toch is aangekomen! Ik probeerde na de paniek van Bambino al te bedenken hoe het fout kon zijn gegaan, maar had nog niet op het forum gekeken, was dus al goedgekomen!
Topic gevonden...en wat een supergave actie!!!! Helemaal leuk!

@dertigmin...ik ga graag met jou spaghetti eten bij kabouter, maar inderdaad...alléén met mijn eigen (of die van jou, dat kan ook) wijn!!!
Wat ontzettend lief!

Nou Kabouter, hele viva forum bij jou aan de spaghetti? ;)
Nou heb ik van Chat ook nog wat leuks gehad..

jullie zijn zo lief..

Ja we moeten maar eens een datum prikken voor spaghetti.. nieuwe forummeet idee haha!

Met zijn allen naar een pizzaria, dan is de kans op het grootst dat je nog daadwerkelijk wat op je bord krijg
^^ Nee, nee, nee! Zo werkt dat niet! ;

Koken zul je!

Awh, wat een liefheid hier!
Hahahahah!! vooruit dan maar
@Mittens:

Droge witte neem ik aan bij het voorgerecht? Rode wijn bij het hoofdgerecht en een dessertwijntje?

Misschien dat we Kabouter ook nog zo gek krijgen dat ze eens een glaasje wil drinken
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Whahahahha! Nou ik kan wel weer gaan drinken denkik, lever protesteert niet meer
ah topic gevonden

Fijn dat het aangekomen is, en ik lees dat je al spaghetti hebt gemaakt en dat hij nog te eten is ook Snelle leerling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven