weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
maandag 9 april 2012 om 10:22
Hoe laat komen ze vandaag Ieb?
Ik zou alleen maar stofzuigen, dweilen kan je beter erna doen als het weer vies is geworden .
Ze komen voor jou, niet om je huis te inspecteren. Wow, zijn niet mijn woorden maar zelf vaak gehoord hahaahah.
Ik zou alleen maar stofzuigen, dweilen kan je beter erna doen als het weer vies is geworden .
Ze komen voor jou, niet om je huis te inspecteren. Wow, zijn niet mijn woorden maar zelf vaak gehoord hahaahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 9 april 2012 om 10:54
maandag 9 april 2012 om 11:15
Nou gaat vast goedkomen Ieb vandaag. Lekker gezellig wat eten.
Thee, ben jij nog naar de herdenking geweest?
Bankje, voor het geval ik je niet spreek, heel veel sterkte morgen, kom je hier nog posten hoe het is afgelopen?
Leentje, succes met de terugreis, vanavond toch?
Ik heb misschien niet alles terug gelezen dus sorry als ik iemand ben vergeten.
Thee, ben jij nog naar de herdenking geweest?
Bankje, voor het geval ik je niet spreek, heel veel sterkte morgen, kom je hier nog posten hoe het is afgelopen?
Leentje, succes met de terugreis, vanavond toch?
Ik heb misschien niet alles terug gelezen dus sorry als ik iemand ben vergeten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 9 april 2012 om 11:15
Moon, kun je even kijken misschien op koopzondag.com (geloof ik) of op regio sites, er zijn veel rommelmarkten en zo.
Ieb, (toch) fijne 2e Paasdag gewenst met je schoonfamilie. Extra moeilijk omdat je zo triest gedroomd hebt
Ik sta in dubio, naar de herdenking van de schietpartij gaan of op TV West volgen. Het is er al druk en er kunnen maar beperkt aan mensen naar binnen, rest buiten op schermen. Moet wel snel beslissen want is wel eind(je) lopen.
Misschien toch maar op tv kijken/herdenken...
Ieb, (toch) fijne 2e Paasdag gewenst met je schoonfamilie. Extra moeilijk omdat je zo triest gedroomd hebt
Ik sta in dubio, naar de herdenking van de schietpartij gaan of op TV West volgen. Het is er al druk en er kunnen maar beperkt aan mensen naar binnen, rest buiten op schermen. Moet wel snel beslissen want is wel eind(je) lopen.
Misschien toch maar op tv kijken/herdenken...
maandag 9 april 2012 om 11:19
quote:leentjedb schreef op 09 april 2012 @ 01:24:
Ja, leuk hè? Ik heb JJ en de K gelezen om Nederlands te oefenen. Heb ze allemaal tot en met 2004. Moet eigenlijk gewoon die van daarna een keer kopen. Gewoon voor de leuk en de heb.
Ik heb een aantal JJ-themaalbums in de aanbieding (keuken, pubers, opvoeding o.a.)
Zag gister ofzo een terugblik op gebeuren van vorig jaar. Dat was al kippevel, dus zal het niet bewust gaan opzoeken vandaag.
Heb de paasplannen gecanceld en rommel een beetje rond. Moet nog steeds het vliegengordijn gaan rijgen..
Ja, leuk hè? Ik heb JJ en de K gelezen om Nederlands te oefenen. Heb ze allemaal tot en met 2004. Moet eigenlijk gewoon die van daarna een keer kopen. Gewoon voor de leuk en de heb.
Ik heb een aantal JJ-themaalbums in de aanbieding (keuken, pubers, opvoeding o.a.)
Zag gister ofzo een terugblik op gebeuren van vorig jaar. Dat was al kippevel, dus zal het niet bewust gaan opzoeken vandaag.
Heb de paasplannen gecanceld en rommel een beetje rond. Moet nog steeds het vliegengordijn gaan rijgen..