weer wakker?

02-04-2012 20:21 3007 berichten
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.

Maar dat kan niet.

Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.

Maar dan heb ik mij veslapen.

Ja, dat is het woord.

En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.

Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.

Word wakker, word wakker.

Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.

Word wakker, word wakke.

En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.

Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.

Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.

(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)

http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
quote:Jonari schreef op 09 april 2012 @ 01:49:

Wat leuk, Londen.

Hoe lang ga je?

Een weekje, is de planning. Hangt nog even van een aantal factoren af of het door kan gaan...

Ik ga er trouwens ook mee ophouden, mijn lichaam begint mij te petsen met hoofdpijn, dus het is wel genoeg geweest.
Kom nu net thuis, is 1,58 uur en ben bijgelezen tot16.46 uur..

Geemn idee of ik lariekoek verkoop dus maar ik vind jullie allemaal lief!!
Welkom!

Ik zag jou trouwens opeens een heleboel frysk uitkramen! Ik kan het lezen en ook redelijk verstaan, maar kom er totaal niet vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Knap zo'n verhaal in het Frans. Ik kom niet verder dan bonsoir. Slaap lekker Unch!
Aww wat lief van je maroon. Ik vind jou ook lief heur

Slaap lekker allemaal!
quote:maroon5 schreef op 09 april 2012 @ 02:00:

Kom nu net thuis, is 1,58 uur en ben bijgelezen tot16.46 uur..

Geemn idee of ik lariekoek verkoop dus maar ik vind jullie allemaal lief!!Ik jou ook! Was het gezellig?
Slaap lekker Ans.
hahahaha, ja was heeeeel gezellig, mss iets te gezellig...

nouja, dat merken we morgen wel weer
Ben je wezen stappen?
Slaap lekker allen, ik ben nu echt weg!
Ja jo.. moest op verjaardag, was wel gezdellig, maar allemaal boernpummels bij elkaar, dus hele middag aan de fris, en savonds nog eentje drinken in de kroeg, en dan gaat het fout..
Is toch niet fout? Juist gezellig!
Eigenlijk wel.. ik zou om tien uur al naar huis..

Nouja, dan zie je maar weer welke die hards blijven zitten haha
Deze die hard gaat naar bed, welterusten!!!
Wat zou ik graag de aanraking van een vrouw willen voelen, ik verlang er na.
Hoi Hans! Je moet even bij Mieke langsgaan die zit op je te wachten.

Ik ga ook naar bed.
Goedemorgen!

Een voor iedereen die het kan gebruiken.
Ik weet nog neit wat vandaag ga doen, aan de ene kant wil ik ergens naar toe en aan de andere kant is elke drukte me momentel teveel. Ik heb morgen en controle afspraak in het ziekenhuis die veel spanning oproept. Reactie van vriend gisteren toen ik zei dat ik het spannend vond : De uitslag is toch altijd goed !
Mogguh.

Hier staat gezellig een EO zangprogramma aan. Zit in een andere kamer met dubbele gehoorbescherming maar ik hoor het nog.

Zo maar even kijken of het internet op mijn laptop weer gefixt kan worden. Heb laptop wel bij me maar kan er hier niet mee op internet, sinds een tijdje. Zou wel fijn zijn als dat weer werkt.

Ben zo gewend geraakt aan de stilte van mijn huisje op de hei ( ). Ik kan dit niet meer hebben.

Maroon, klinkt alsof je het leuk gehad hebt. Waren er nog leuke boer'nkinkels of alleen lompe?
Goedemorgen!

Alleen lompe Moon
Moge ladies.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah jammer Maroon

MV ik heb je mail gezien, zal er later op reageren.

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik heb zin om te winkelen. Haha, nooit zin om te winkelen alleen nu alles vandaag dicht is sta ik te popelen
De winkels op de woonboulevards zijn open Moon, heb je nog iets nodig voor je huisje?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik weet niet wat je zoekt maar er zijn een hoop winkels geopend vandaag.
Heb vooral zin in kleding

Maar dat is wel een goede tip, woonboulevard. Tuincentrum zal ook open zijn.

Wel stervensdruk natuurlijk allebei, maar het is een idee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven