Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Ben jij blij dat Rara mailde over de 20 cent en niet over de tekenpad Newnick

tekending is gereserveerd voor Newnick dus!
668, the neighbour of the Beast
quote:_flower_ schreef op 20 juli 2012 @ 15:23:

Ik heb ook nog een flesje 375ml griekse medium zoete rode wijn. (gekregen bij restaurant eind vorig jaar)

Drink zelf geen zoete wijn en mag nu uiteraard sowieso geen alcohol drinken.

Ah......alcoholliefhebbers in 010 (verzendkosten niet waard), kunnen bij mij een grote fles Fries "us heit" bier ophalen. Ligt hier alleen te wachten op de uiterlijke datum, om het vervolgens weg te gooien.....1 fles heeft vorige week zo'n einde gehad

Zo'n fles:

Waar woon je, blom?
Flower,

Ik heb eventueel wel interesse in je zwarte staande lamp en de bureaustoel, heb je daar een foto van? Kan je eventueel ook mailen naar fashionvictimruimtop op de hete mail.
Am Yisrael Chai!
Fashion, ik had je vanmorgen gemaild. Mailtje ontvangen?
Ik weet van 1 iemand dat ze boeken van rara70 heeft gehad, maar van haar kan ik het me in elk geval niet voorstellen.

Ik zou ook liever verder gaan tot de orde van de dag omdat dit topic voor mij gewoon een goed gevoel geeft. Misschien kan iemand die 20 cent echt niet missen.
Oh, goed dat je het zegt, newnick, ga nu kijken!
Am Yisrael Chai!
Spullen weg geven geeft me een goed gevoel, maar sinds dat mailtje van gisteren van de betreffende persoon is de lol er voor mij wel een beetje af.....

Terwijl ik voor de rest alleen maar leuke positieve ervaringen heb hoor!!!

Maar om te voorkomen dat een ander ook met zoń katergevoel komt te zitten, heb ik besloten de naam toch maar te geven. Het betreft Mi-Jo.....
quote:fashionvictim schreef op 20 juli 2012 @ 15:28:

Flower,

Ik heb eventueel wel interesse in je zwarte staande lamp en de bureaustoel, heb je daar een foto van? Kan je eventueel ook mailen naar fashionvictimruimtop op de hete mail.je hebt mail.
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 15:20:

Wie zijn de twee opties dan?

Ja nou wil ik het ook weten. Maar da´s niet netjes zeker

Grrr ik kan slecht tegen dit soort acties. Maar goed, laten we ons weggeef (en krijg) plezier niet vergallen door dit soort types!
if we all light up, we can scare away the dark...
@Bird; maar als je 20 eurocent niet kan missen; waarom wel van alles willen hebben tegen verzendkosten. Dan is het wel goedkoop, maar als je het geld niet hebt....

En dat steekt bij me; op heul veel reageren (dus veel verzendkosten), en dan 20 eurocent terug vragen....
@Rara; weet je wat, om het goed te maken dan, ga ik straks kijken of die PS2 nog werkend is enzo

Hopelijk krijg je dan je goeie gevoel weer een beetje terug.
Het verbaast me niets dat deze persoon ook schrijft bij het vrekkentopic (handig zo'n loepje)
Echt waar Elastiekje? Hehehe
Sorry hoor, maar van mij mag je dan je 20 cent in je reet stoppen.

Kijk eens wat we kunnen betekenen voor elkaar, dan nog zeuren. Tjonge
Oh ik ben trouwens wel geïnteresseerd in Crash Bandicoot 1 voor op de playstation. Mocht iemand dit hebben en weg willen doen dan houd ik mij aanbevolen (nu we het toch over PS hebben )
Over tot de orde van de dag, en idd dit hele mooie topic niet laten vergallen!!!

@ marels; lief!!!!
quote:rara70 schreef op 20 juli 2012 @ 15:01:

Serieus Meiden! wist ook niet wat ik las........Krap bij kas zitten we allemaal wel eens, maar 20 eurocent???!!

Edit; geeft ook best een nare nasmaak hoor; je geeft iemand wat, je doet de moeite het te verpakken en weg te brengen naar het postkantoor en vervolgens wordt 20 eurocent terug gevraagd.

Maar ach, ik stort het netjes terug hoor!Dit meen je toch niet geef je er nog liever 20 c bij hoezo dankbaar !
@Rara; ik ga misschien zo jouw kant op.

Moet ik de PS ineens meenemen (even aan vriend vragen, 't doet nog een beetje pijn ) of heb je liever dat ik hem eerst na kijk?
Rara70, daar heb je wel gelijk in. Ik ben in elk blij dat het niet om diegene ging waar we allebei een boekenpakket naar hebben gestuurd.
Iemand hier die google wonder is? Ik wil graag uitzoeken welke kledingmaat ik nu heb (draag alleen maar slobberkleding nu ivm afvallen) en welke maat ik hoop te hebben in de winter als het afvallen zo doorgaat. Ik heb net teveel energie gebruikt bij het sporten om nu nog goed te kunnen googlen geloof ik..
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 15:39:

@Rara; ik ga misschien zo jouw kant op.

Moet ik de PS ineens meenemen (even aan vriend vragen, 't doet nog een beetje pijn ) of heb je liever dat ik hem eerst na kijk?Oh Marels watskebeurt? Las in het begin dat je vriend zo blij was met de PS, maar nu gaat ie weer weg? Het is geen doen om meer dan 100 pagina's te lezen en ik ben nieuwsgierig
@ Marels; je mag vriend er ook nog even over laten nadenken hoor.....als ie em liever niet weg doet, snap ik het ook!

We gaan volgende week toch op vakantie, dus gespeeld wordt er hier toch niet.....en heeft vriend 3 weken om na te denken en evt afscheid te nemen
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 15:41:

[...]

Oh Marels watskebeurt? Las in het begin dat je vriend zo blij was met de PS, maar nu gaat ie weer weg? Het is geen doen om meer dan 100 pagina's te lezen en ik ben nieuwsgierig Marels en Rara70 hadden allebei gereageerd op de PS3, maar omdat Marels eerder was heeft zij hem gekregen. Nu heeft Rara70 de PS2 van Marels gekregen. Zo kort genoeg?
Ik heb ook een Koenen woordenboek Nederlands voor wie wil (een dikke). Iemand die pubers heeft die naar het VO gaan o.i.d. ? Heeft wel een paar krasjes, maar de inhoud is nog prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven