Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
vrijdag 20 juli 2012 om 15:26
quote:_flower_ schreef op 20 juli 2012 @ 15:23:
Ik heb ook nog een flesje 375ml griekse medium zoete rode wijn. (gekregen bij restaurant eind vorig jaar)
Drink zelf geen zoete wijn en mag nu uiteraard sowieso geen alcohol drinken.
Ah......alcoholliefhebbers in 010 (verzendkosten niet waard), kunnen bij mij een grote fles Fries "us heit" bier ophalen. Ligt hier alleen te wachten op de uiterlijke datum, om het vervolgens weg te gooien.....1 fles heeft vorige week zo'n einde gehad
Zo'n fles:
Ik heb ook nog een flesje 375ml griekse medium zoete rode wijn. (gekregen bij restaurant eind vorig jaar)
Drink zelf geen zoete wijn en mag nu uiteraard sowieso geen alcohol drinken.
Ah......alcoholliefhebbers in 010 (verzendkosten niet waard), kunnen bij mij een grote fles Fries "us heit" bier ophalen. Ligt hier alleen te wachten op de uiterlijke datum, om het vervolgens weg te gooien.....1 fles heeft vorige week zo'n einde gehad
Zo'n fles:
vrijdag 20 juli 2012 om 15:29
vrijdag 20 juli 2012 om 15:31
Spullen weg geven geeft me een goed gevoel, maar sinds dat mailtje van gisteren van de betreffende persoon is de lol er voor mij wel een beetje af.....
Terwijl ik voor de rest alleen maar leuke positieve ervaringen heb hoor!!!
Maar om te voorkomen dat een ander ook met zoń katergevoel komt te zitten, heb ik besloten de naam toch maar te geven. Het betreft Mi-Jo.....
Terwijl ik voor de rest alleen maar leuke positieve ervaringen heb hoor!!!
Maar om te voorkomen dat een ander ook met zoń katergevoel komt te zitten, heb ik besloten de naam toch maar te geven. Het betreft Mi-Jo.....
vrijdag 20 juli 2012 om 15:33
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 15:20:
Wie zijn de twee opties dan?
Ja nou wil ik het ook weten. Maar da´s niet netjes zeker
Grrr ik kan slecht tegen dit soort acties. Maar goed, laten we ons weggeef (en krijg) plezier niet vergallen door dit soort types!
Wie zijn de twee opties dan?
Ja nou wil ik het ook weten. Maar da´s niet netjes zeker
Grrr ik kan slecht tegen dit soort acties. Maar goed, laten we ons weggeef (en krijg) plezier niet vergallen door dit soort types!
if we all light up, we can scare away the dark...
vrijdag 20 juli 2012 om 15:33
vrijdag 20 juli 2012 om 15:38
quote:rara70 schreef op 20 juli 2012 @ 15:01:
Serieus Meiden! wist ook niet wat ik las........Krap bij kas zitten we allemaal wel eens, maar 20 eurocent???!!
Edit; geeft ook best een nare nasmaak hoor; je geeft iemand wat, je doet de moeite het te verpakken en weg te brengen naar het postkantoor en vervolgens wordt 20 eurocent terug gevraagd.
Maar ach, ik stort het netjes terug hoor!Dit meen je toch niet geef je er nog liever 20 c bij hoezo dankbaar !
Serieus Meiden! wist ook niet wat ik las........Krap bij kas zitten we allemaal wel eens, maar 20 eurocent???!!
Edit; geeft ook best een nare nasmaak hoor; je geeft iemand wat, je doet de moeite het te verpakken en weg te brengen naar het postkantoor en vervolgens wordt 20 eurocent terug gevraagd.
Maar ach, ik stort het netjes terug hoor!Dit meen je toch niet geef je er nog liever 20 c bij hoezo dankbaar !
vrijdag 20 juli 2012 om 15:40
Iemand hier die google wonder is? Ik wil graag uitzoeken welke kledingmaat ik nu heb (draag alleen maar slobberkleding nu ivm afvallen) en welke maat ik hoop te hebben in de winter als het afvallen zo doorgaat. Ik heb net teveel energie gebruikt bij het sporten om nu nog goed te kunnen googlen geloof ik..
vrijdag 20 juli 2012 om 15:41
quote:Marels schreef op 20 juli 2012 @ 15:39:
@Rara; ik ga misschien zo jouw kant op.
Moet ik de PS ineens meenemen (even aan vriend vragen, 't doet nog een beetje pijn ) of heb je liever dat ik hem eerst na kijk?Oh Marels watskebeurt? Las in het begin dat je vriend zo blij was met de PS, maar nu gaat ie weer weg? Het is geen doen om meer dan 100 pagina's te lezen en ik ben nieuwsgierig
@Rara; ik ga misschien zo jouw kant op.
Moet ik de PS ineens meenemen (even aan vriend vragen, 't doet nog een beetje pijn ) of heb je liever dat ik hem eerst na kijk?Oh Marels watskebeurt? Las in het begin dat je vriend zo blij was met de PS, maar nu gaat ie weer weg? Het is geen doen om meer dan 100 pagina's te lezen en ik ben nieuwsgierig
vrijdag 20 juli 2012 om 15:42
vrijdag 20 juli 2012 om 15:43
quote:elastiekje_ schreef op 20 juli 2012 @ 15:41:
[...]
Oh Marels watskebeurt? Las in het begin dat je vriend zo blij was met de PS, maar nu gaat ie weer weg? Het is geen doen om meer dan 100 pagina's te lezen en ik ben nieuwsgierig Marels en Rara70 hadden allebei gereageerd op de PS3, maar omdat Marels eerder was heeft zij hem gekregen. Nu heeft Rara70 de PS2 van Marels gekregen. Zo kort genoeg?
[...]
Oh Marels watskebeurt? Las in het begin dat je vriend zo blij was met de PS, maar nu gaat ie weer weg? Het is geen doen om meer dan 100 pagina's te lezen en ik ben nieuwsgierig Marels en Rara70 hadden allebei gereageerd op de PS3, maar omdat Marels eerder was heeft zij hem gekregen. Nu heeft Rara70 de PS2 van Marels gekregen. Zo kort genoeg?