Weggeef topic

11-07-2012 10:14 3360 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
quote:fiddeldee schreef op 11 juli 2012 @ 10:50:

Een eenpersoonsbank is niet gewoon een stoel? Of bedoel je een loveseat?Lastige vraag?
quote:Cateautje schreef op 11 juli 2012 @ 10:47:

Ik heb een schollamp in de aanbieding. Het is zoiets, maar dan van donker koper, met een cremekleurige bol. Hij komt origineel uit de jaren dertig.

[afbeelding]Cateautje, ik vind de lamp super. Wil er trouwens ook wel voor betalen of misschien ben je zelf op zoek naar iets ?
@Ikbenik: op welk adres kan ik je mailen?
O, ik ben ook wel geïnteresseerd in de Zwaluwhoevekaartjes.
Wat een supergoed initiatief trouwens; dit topic...!!!
quote:oogappeltje schreef op 11 juli 2012 @ 11:20:

[...]

Hoi, ik heb wel interesse voor die blazers maat m van jou! Hoeveel vraag je ervoor? Het zijn een beige en een lichtblauwe blazer van Vero Moda, beide hooguit 5 a 10 keer gedragen (gekocht vlak voordat ik ben afgevallen). Voor 20 euro zijn ze van jou
(Moet nu helaas weg, maar ik log vanmiddag weer in. Zal intussen eens kijken wat ik zelf nog allemaal heb liggen )

(Heb sowieso nog nieuwe jurkjes liggen die ik in een opwelling kocht, met prijskaartjes er nog in, nooit gedragen omdat ik bij nader inzien 'spagettibandjes' bij mij niet mooi vond staan)
Ikbenik: joehoeeeeee!

*de kaartjes voor de Zwaluwhoeve*
quote:HelpBrand schreef op 11 juli 2012 @ 11:27:

Ikbenik: joehoeeeeee!

*de kaartjes voor de Zwaluwhoeve* JAAAAAAAAAAAAA!!!!

(je weet niet half hoe blij je me maakt!! zal je wel ff uitelggen hoe t zit, haha!)
quote:UCchick1990 schreef op 11 juli 2012 @ 11:25:

[...]

Het zijn een beige en een lichtblauwe blazer van Vero Moda, beide hooguit 5 a 10 keer gedragen (gekocht vlak voordat ik ben afgevallen). Voor 20 euro zijn ze van jou Heb je misschien ook foto's ervan?
ehm...hoe doen we dat dan...zal ik je ff mailen..? hoe kom ik dan achter je mailadres..?
Leuk topic! Ik moet zo naar mijn werk, maar ik zal morgen even kijken of ik nog wat spullen heb die ik hier weg kan geven.quote:UCchick1990 schreef op 11 juli 2012 @ 11:25:

[...]

Het zijn een beige en een lichtblauwe blazer van Vero Moda, beide hooguit 5 a 10 keer gedragen (gekocht vlak voordat ik ben afgevallen). Voor 20 euro zijn ze van jou Ik wil niet vervelend doen hoor, maar dit is toch een weggeeftopic? Ik snap daarom niet zo goed waarom je er 20 euro voor wilt hebben.
Kan ik nog iemand blij maken met een staafmixer accessoire set van Braun? (exacte model moet ik thuis even nakijken).

Ik heb per ongeluk de motor door laten branden waardoor hij het niet meer doet. Heb hem hooguit 5 keer gebruikt. Zit nog allemaal in de originele doos.

Misschien een leuke aanvulling voor iemand die nog wel een werkende heeft.

(heb ondertussen een nieuwe, van Kenwood, waar ik wat zuiniger mee ben *grijns*)
quote:driewieler schreef op 11 juli 2012 @ 11:00:

Mrskrijgsman,

Is prima, ik maak er zo even wat foto's van, kun je meteen zien of het überhaupt wel je smaak is.

Duurt even want ben aan het dweilen je bent geweldig
quote:fiddeldee schreef op 11 juli 2012 @ 11:20:

[...]

Lastige vraag?

Jaja, ik kom al.

Het is inderdaad een stoel, maar wel een soort van bankstoel. Best ruim.

Heb foto's gemaakt maar krijg ze er niet op. Vanavond maar eens proberen.
quote:oogappeltje schreef op 11 juli 2012 @ 11:29:

[...]

Heb je misschien ook foto's ervan?Die kunnen natuurlijk geregeld worden! Als je je mailadres mailt naar UCChick1990 at googlemail krijg je de foto's!
quote:mi-jo schreef op 11 juli 2012 @ 11:30:

Leuk topic! Ik moet zo naar mijn werk, maar ik zal morgen even kijken of ik nog wat spullen heb die ik hier weg kan geven.

[...]

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar dit is toch een weggeeftopic? Ik snap daarom niet zo goed waarom je er 20 euro voor wilt hebben.Ja, dat viel mij ook op. Als het nou nog om de verzendkosten gaat die iemand dan zelf betaalt=logisch, maar volgens mij is het niet de bedoeling dat er betaald voor moet worden. Weggeven=gratis.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:driewieler schreef op 11 juli 2012 @ 10:14:

Ik heb in de aanbieding:

Babykleding jongen vanaf maat 56 tot en met 62

Zwangerschapskleding

Boekenkast

2 eenzitsbankenZijn dat niet gewoon stoelen?
quote:Cateautje schreef op 11 juli 2012 @ 10:47:

Ik heb een schollamp in de aanbieding. Het is zoiets, maar dan van donker koper, met een cremekleurige bol. Hij komt origineel uit de jaren dertig.

[afbeelding]

Wow, práchtig.

Ik heb wel belangstelling. Voor boven mijn bureau, kan ik het vivaforum beter lezen 's avonds want de spotjes die er nu hangen, doen het niet meer, raken te snel oververhit en dan gaat letterlijk het licht uit daar.
@driewieler.

Wat is de zwangerschapsbelt precies? Ondersteund dat je buik enzo bij staan e.d?

Wat voor babykleding heb je precies liggen?
@helpbrand; ik MOET nu echt weg (sorrie) maar eind vd middag zal ik weer inloggen hier; dan kijken we even hoe het nu moet met emailadressen uitwisselen, oke..?

Alvast bedankt in elk geval!
quote:shahla schreef op 11 juli 2012 @ 11:33:

[...]

Ja, dat viel mij ook op. Als het nou nog om de verzendkosten gaat die iemand dan zelf betaalt=logisch, maar volgens mij is het niet de bedoeling dat er betaald voor moet worden. Weggeven=gratis.Precies mijn gedachte toen ik las dat er ¤ 20,00 gevraagd werd...
Leuk topic dit! Als ik ga verhuizen over een paar maanden of mijn zolder op ga ruimen zal ik hier aan denken! Heb nog zoveel .

Mocht er iemand prentenboeken te geef hebben dan hou ik me aanbevolen! (spaar ik ).
quote:shahla schreef op 11 juli 2012 @ 11:33:

[...]

Ja, dat viel mij ook op. Als het nou nog om de verzendkosten gaat die iemand dan zelf betaalt=logisch, maar volgens mij is het niet de bedoeling dat er betaald voor moet worden. Weggeven=gratis.Jullie hebben ook gewoon gelijk. Ik reageerde iets te snel op de vraag "wat wil je ervoor hebben".
Het enige wat ik in de aanbieding heb is een trimmer voor dieren. Wel gebruikt maar hooguit drie keer voor mijn Perzische kat, die ik destijds had. Eén opzetkam is weg en het schaartje zit er ook niet meer bij maar voor de rest is het gewoon compleet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven